![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() proficiat Stijn Devolder
het enige minpunt was B. Anciaux op mijn scherm, het kwam onverhoeds en ik was niet genoeg op mijn hoede om op tijd weg te zappen. Soms wou ik dat ik Elvis was, zoals Sarko. Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 april 2008 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() schone koers
fijn dat een vlaming hem wint ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 6 april 2008 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat komt em daar in godsnaam nog komen doen... onzen stoeren 0.00002 % haler... Ik lach me een breuk
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() die finale was een schitterende thriller. Verdiende winnaar en vermoedelijk zal volgend jaar de gekte nog groter zijn rond de Ronde van Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prachtige Vlaamse ![]() En dan durven belgicisten nog zeggen dat niemand buiten de landsgrenzen weet wie of wat Vlaanderen is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Och ja, als al die buitenlandse renners hier met kippenvel rondrijden, dan weet je het toch wel? Dit is een MONUMENT in het wielrennen. Alleen jammer dat het gedoe in de Ronde van Frankrijk de populariteit aangetast heeft in landen als de VS, Duitsland en het VK waar het met zo'n wedstrijden duidelijk wordt wat Vlaanderen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 6 april 2008 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoeveel duizenden mensen zwaaiden met de Vlaamse Leeuwevlag?
Honderden grote vlaggen en duizenden kleine !! Ik overdrijf niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Toch wel, ik heb al ondervonden dat voor sommigen hier elke stok goed is om Anciaux te slaan.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's een feit (er is ook een ander publiek, niet iedereen die vandaag rondom het parcours staat, zal er volgende week ook staan). Trouwens, ook heel wat Walen die je in Vlaanderen niet of nauwelijks ziet.
|
![]() |
![]() |