![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In De Standaard van dit weekeinde verklaart Kris Hoflack, hoofdredacteur van de VRT-nieuwsdienst het volgende:
Bijna twintig jaar later is er nauwelijks iets veranderd en blijft de leemte die Hugo Schiltz achterliet groot. Het gezeur is weliswaar vervangen door metaforen vol borrelnoten en vette vissen. Maar fundamenteel blijven de voorstanders van een onafhankelijk Vlaanderen zich opsluiten in steriel verbalisme en stoerdoenerij die niks oplevert. Als Karel De Gucht - een van de slimste politici uit de Wetstraat - opmerkt dat Vlaanderen weinig kan doen met politici zoals Bart De Wever zit hij niet zo ver naast de waarheid. Zolang de voorstanders van een onafhankelijker Vlaanderen niet beseffen dat voor een staatshervorming hoe dan ook een akkoord nodig is tussen Vlamingen én Franstaligen blijft het morrelen in de marge en dreigt Vlaanderen er van al dat onderhandelen vanuit de loopgraven na 21 juli geen seconde beter van te worden. Bon: De Standaard van 29/03/08 ('De gemiste kans van Louis Michel') Ik vraag me gewoon af, als men dit leest, of onze VRT-nieuwsdienst wel objectief is... Of is dat normaal dat een hoofdredacteur van een openbare omroep er dergelijke meningen op nahoudt? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 30 maart 2008 om 17:17. Reden: Bronvermelding |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maakt niet uit, meeste mensen merken het nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het is een interview met een persoon. Mag een hoofdredacteur geen eigen mening hebben? Ik vind het wel bizar dat een hoofdredacteur geen eigen mening zou hebben. Het zou maar erg zijn als de hoofdredacteur van de VRT enkel mag denken zoals jij dat wil. We leven hier in een democratie, niet in het dictatoriaal regime waar u zo graag naar toe wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoofdredacteur zijn IS zijn werk. Dus ja... hij laat zijn eigen mening op een wel erg sterke manier doorschemeren in zijn werk. En journalistiek hoort nu eenmaal in het mate van het mogelijke objectief te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarin geef ik je dan weer wel gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eens een boompje willen opzetten over de utopie dat je bij telenet meer dan 12 GB per maand kan krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gek dat je je nu ineens scheert achter de VTM-kijker in trainingspak. De homo vulgaris, als het ware. Ik wist niet dat je jezelf zo met hen identificeert.
Een oogopener als het ware ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 maart 2008 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Dus moet er maar iemand hoofdredacteur worden zonder ruggegraat. Iemand zonder mening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou je denken van iemand die verslag geeft van feiten en gebeurtenissen? Of is dat teveel gevraagd van een journalist? Hey... als jouw ideetje speelt dan kan ik ook hoofdredacteur zijn, hoor. Ik heb namelijk ook een uitgesproken politieke mening.
|
![]() |
![]() |