![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() ![]() vind je dit echt niet erg ? Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is of er nog voldoende plaats is in onze regio om veilige fietspaden aan te leggen. Laatst gewijzigd door Rudy : 8 april 2008 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Fietsers nemen het niet altijd zo nauw met het verkeersreglement hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Autowegen wegdoen als er plaats te weinig is.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe kan het ook anders als ze rijden alsof de weg voor hun alleen is gemaakt.
Met 4 of 6 naast elkaar met een sigaret in hunne smoel zoals die Marlboro man, de stoere uithangen. Tegenliggers moeten maar opzij gaan en als "zwakke weggebruiker" denken ze natuurlijk alles te mogen. Een rood licht telt vaak niet voor hen. dichte spoorwegovergangen zijn er enkel voor de vierwielers, de fietserkes laveren graag tussen de gesloten slagbomen want wederom, voor hen telt die zever niet. Fietserkes moeten geen richting meer aangeven met hunne arm want je moet je beide handjes aan het stuur houden...dus ze veranderen zonder waarschuwing van richting, en gij in uwen autooke moet dat maar rieken en alles toegooien! Etc etc etc En dan verbaasd zijn als er accidenten gebeuren. Fucking wielernozems!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 20 / 10.000.000 = 1 / 500.000
Boeiend. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ah nee volgens mij rijden de mensen gewoon te snel, heel de nacht pintjes pintjes en dan ja , gei moet vroeg opstaan naar werk en weinig concentratie, daarom deze ramp.
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() triest he
20 in een land waarin 10M wonen laat staan de slachtoffers van andere ongevallen ![]()
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het valt mij gewoon op dat veel fietsers, en dan vooral tieners, erg gevaarlijk gedrag vertonen op de rijbaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ikke k ga overal me openbaar vervoer .. maar ,wat is dan volgens jou de beste oplossing voor dit probleem ? Nederland is qua infrastructuur beter denk ik, heel veel fietspaden ..
Laatst gewijzigd door Averroes : 8 april 2008 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Heeft met fietspaden geen reet te maken. Zelfs die wielerterroristen die denken dat ze Eddy Merckx zijn, rijden liever op de openbare weg als er naast hun mooi een fietspad ligt te blinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik snap er eerlijk gezegd ook niet veel van, daarom de topic gemaakt.
Mensen of zogenaamde vertegenwoordigers bespreken een mogelijkheid van een bomaanslag in België omdat België zogezegd troepen naar Afghanistan hebben gestuurd, maar dat is gewoon lullen en bla bla bla voor niets. Dagelijks twintig fietsers betrokken bij ongevallen = VERDOMMEN ECHTE TERRORISME. !!!!!!!!!
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om nog maar te zwijgen van de andere verkeersslachtoffers die er dagelijks vallen.
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Indien er dagelijks zoveel fietsers het slachtoffer zijn van ongevallen,dat is te wijten aan het feit dat ze zich zo superieur gedragen.Sinds de wielerterroristenbond hen zei dat ze dè zwakke weggebruiker zijn.Zelfs een voetganger rijden ze overhoop.Die letten op niets en niemand.
Zo kreeg ik er eens twee voor mij,naast elkaar rijden,waarvan ene op de baan,toen ik hen voorzichtig voorbijstak,schopte de baanrijder tegen men deur.Ok,ik nam 50 meter,en stapte uit.Heb die plezante dan ook een klop op zen stom smoel gegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch formidabel dat iedereen hier wel weet waaraan die ongevallen te wijten zijn. Zeker met de wetenschap dat ze geen flauw idee hebben wat er zich afgespeeld heeft bij al die verschillende ongelukken.
Echt, formidabel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() zoo erg, ongelooflijk!
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
maar jah misschien kan je wel uitleggen en dit terrorisme wetenschappelijk analyseren.
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() ik haat het om met de fiets te rijden, hoeveel keer ik al bijna ben opgeschept kan ik niet meer bijhouden. Rijd maar eens een rond punt op met uw fietske, voordat ge het weet hebben ze u mee als ze afdraaien.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hoe rijden die fietsers zelf dikwijls
![]()