![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Gouverneur
|
Stel je voor,als je iedere keer een nieuwe thread start hier of een antwoord geeft je foto en naam verschijnt,(Alleen dat)en laat al dat gezeik van privacy en vervalsingen en wet bescherming persoonsgegevens,en blablablabla...eens achterwegen,wat zou dan je echte antwoord of vraag zijn hier?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hetzelfde antwoord uiteraard.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik verkondig in het echte leven dezelfde obscure ideeën, ja. Beangstigend, hé?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 8 april 2008 om 14:32. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
't Zelfste natuurlijk. Wat voor een vraag is dat nu?
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die is al verslag komen uitbrengen?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 8 april 2008 om 14:46. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard...
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie zo direct het probleem niet.
|
|
|
#9 |
|
Gouverneur
|
Tuurlijk..Jij niet..Maar stel eens voor, anderen hebben wel problemen bv. relatie problemen,ga je dit dan nog eens uit de doeken doen op internet?(familie zal nogal raar opkijken bv) of iemand uitkafferen en je komt die tegen ergens in een café...Hmmm.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het waarom van je relatieproblemen hier uit de doeken te doen of het uitkafferen van mensen, ontgaat mij even...
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ben begonnen van stel je eens voor.... Laatst gewijzigd door fabianen : 8 april 2008 om 15:29. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als mijn naam en foto erbij stonden? Dan zou ik hier nu niet posten want ik zit op mijn werk
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
En er maar op rekenen dat degenen hier die met geweld dreigen braaf zijn en zich zullen inhouden? Zo naïef ben ik al lang niet meer.
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 april 2008 om 16:13. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
#15 |
|
|
Maar iedereen die mijn mening kent, hoeft mij nog niet irl te kennen. Ik zie eerlijk gezegd niet waarom je dit wel zou willen, iedereen verplichten zijn echte naam en foto te publiceren op een internetforum.
|
|
|
|
#16 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Citaat:
Ik plaats mijn foto niet omdat als mensen mijn knappe verschijning met goddelijke lichaam zien, ik niet meer serieus wordt genomen. Om dezelfde reden plaats ik hier mijn echte naam niet: Piet Poepjens. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
politics?be.Als je hier mediageniek wil zijn?HAhahaha. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Ik zou dan sowieso meer opletten wat ik zeg en ik denk ook minder posten.
Iedereen kan via google heel snel alles wat je ooit op internet geplaatst hebt opzoeken, en moest een toekomstige werkgever bv dan zo iemand beoordelen, kan dat in veel gevallen nogal eens negatief uitvallen.
|
|
|
|
#20 | |
|
Minister
|
Citaat:
geloof me vrij, vroeg of laat moet je je overal onder je echte naam en toenaam registreren ( dmv van elektronische identiteitskaart die men nu al voor sommige zaken op internet kan gebruiken )
|
|