![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Zij nu eerlijk, haal die gasten naar hier voor een goed leven, want ze kruipen op alles...
afghaans soldaat aangehouden na seks met ezel In het zuid-oosten van Afghanistan is een Afghaanse soldaat aangehouden en vier dagen vastgehouden door de politie nadat hij werd betrapt tijdens seks met een ezel. De soldaat die met zijn garnizoen in de buurt de provincie Paktika vertoefde was naar een dorpje nabij Gardez gegaan om er een opleiding van de politie te volgen. De man zat samen met de ezel van een boer uit het dorp in een bouwvallig huis toen een jongen hen opmerkte en de politie waarschuwde. De soldaat verdedigde zich door te zeggen dat hij vrijgezel was en dat hij niet genoeg geld had om te trouwen. Hij werd vier dagen vastgehouden, maar daarna toch zonder veroordeling vrijgelaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel van die idiote verhaaltjes gaan hier nog opduiken? Groepsverkrachtingen, engelengezichtjes, paardenverkrachters en nu weer een ezelverkrachter? Kom zeg! 't Is wel goed geweest nu...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zeg pipo, dat komt wel van de gazet zene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() is dat niet speciaal voor een een vreemdeling, zou jij op een ezel kruipen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() raf, geloof jij dat er sommige mannen sex hebben met andere mannen?
![]() ik niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Zeg jongens, Antoon heeft hier al een topic over geopend op de plaats waar dit soort onzin thuishoort: K&K.
Zouden we deze topic niet beter sluiten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
homo's & lesbies!!!! vergeten te zeggen! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Lijkt mij best leuk, om, al kwijlende, aanwezig te kunnen zijn terwijl twee stoten van wijven mekaar klaarlikken!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wist u bijvoorbeeld, dat Catherina De Grote (ooit nog Tsarina van alle Russen), het met een paard deed. Naast al haar geflikfooi met honderden menselijke minnaars. Dat is pas een wijf ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Moesten alle mannen op nen ezel kruipen was de discussie rond abortus ook opgelost se.Vrouwen die wel baby willen bestellen er eentje via spermabank en de andere zijn blij nen ezel in huis te hebben en niet zwanger te geraken.Allee als die ezel tenminste niet denkt van , als gij op mij kruipt kruip ik op je vrouw,want dan zit dat menske weer met die ambetante ezel opgeschept he.Nog ff vraagje welke nationaliteit had de ezel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() dat heb ik vorige week ook gelezen , dat was in NL , het was een allochtoon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() De oplossing voor dit probleem lijkt me voor de hand te liggen. Om te voorkomen dat ezelinnen de lust opwekken van hitsige manspersonen kunnen ze deze arme dieren misschien ook maar een sluier aandoen. Rare jongens die moslims, en ik die dacht dat al die schapen die ze kopen na de ramadan dienden om op te eten. Maar goed in deze multiculturele samenleving moeten we met dergelijke toestanden misschien maar leren leven. Als ze hun cultuur maar niet aan mij proberen op te dringen !!!
Ik vraag me af wat Michel Vandenbosche van Gaia hier van zal zeggen ? ![]()