![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Via http://www.short-link.de/6896
Het artikel doet konde van het verschijnen van concentratie kampen in Europa.We kenden reeds de FEMA concentratie kampen in Amerika en nu verschijnen ze ook in Europa: ""The total known capacity for all the 'closed' EU camps is 30,871, according to [a] European Parliament study," Brothers reports. "When 'open' camps, to which 'asylum-seekers' [my parenthesis] are obliged to return at night, are included, the total rises to 40,979 .... Bilateral agreements, raising concerns about dubious alliances and human rights violations, have given rise to camps in peripheral states like Morocco, Tunisia, Ukraine, Libya and Turkey. Governments are reluctant to admit to their existence, let alone permit entry to the camps; a reporter was denied access to centres in Greece and the Canary Islands of Spain; under the government of Silvio Berlusconi, Italy barred even the United Nations refugee agency from its centre on the Italian island of Lampedusa. The current prime minister, Romano Prodi, allowed the agency in." Zal het credo van Europa i.p.v. ik heb niets te verbergen, VERBERG JE en DUIK ONDER worden ? Toch raar dat er steeds meer berichten van dezer aard opduiken. En zoals het gezegde ; Waar rook is,is vuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brontosaurus, Centrum 127bis in Zaventem is me bekend. Het gesloten centrum heeft wel weg van een gevangenis. De prikkeldraad eromheen, de betonnen binnenplaats. maar een Concentratiekamp is het zeker niet, niet als je Auswitch als voorbeeld neemt, of Buchenwald, of zelfs Fort Breendonk.
De mensen krijgen er voldoende voedsel, worden er niet mishandeld, zelfs volwaardige medische begeleiding evenals opleidingen indien ze de moeite willen doen. Maar helaas, zo werkt het niet. Het personeel is meer bezig zichzelf in te dekken tegen al dan niet potentiëele rechtzaken tegen hen aangespannen door de zogenaamde drukkingsgroepen (dezelfde idioten die asielzoekers aanraden onder te duiken , en verzet te bieden tegen repatriëering etc)dan met de echte taak, mensen onderdak te geven zonder de lokale maatschappij extra last op te leveren. Daardoor zijn de beschermde mensen onrustig, nog opgestookt door dat stel debielen, en daardoor hun eigen onderdak vernielen en zo nog meer onwil kweken.
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() 'Concentratiekamp' is tegenwoordig 1 van die woorden die te pas en vooral te onpas gebruikt worden, net zoals 'fascist' en 'racist.'
Het enige resultaat is dat de horror van de echte concentratiekampen uit de jaren veertig er door gedevalueerd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() We hebben 5 van die concentratiekampen in Belgie en een paar honderd in heel Europa.
Ik heb hier een kaart hangen van die nieuwe concentratiekampen. http://www.migreurop.org/rubrique45.html?lang=en En de mensen sterven er omdat ze geen goede medische hulp krijgen. En de mensen gaan er emotioneel kapot. Het is een schande voor de mensheid en het maakt me in en in triets dat we zo ver zijn afgezakt met onze wereld. Dit is een vorm van deshumanisering die gelijk staat aan het judenterrorismus geschreeuw in de jaren dertig. . Arme mensen in een kamp opsluiten. Wie geeft u dat recht???? Honger in Calais... http://www.youtube.com/watch?v=v3x6EwWhYjE Het is een teken van fascislme. En we zakken langzaam af. We zijn allang een politiestaat. 27 april is er een betoging aan Merksplas. Allen daarheen. Ben je er al eens geweest? Humaan uitwijzingsbeleid noemen ze dat . Kinderen opsluiten 300 Ik lust ze rauw maar ik ben vegetarier... het is te triest voor woorden; Ik schaam me en zou naar een andere planeet willen verhuizen ik heb daar niks mee te maken met het veroorzaken van zoveel leed. En toen er niemand meer was om op te komen voor mij was ik aan de beurt.... www.rechtopmigratie.be Laatst gewijzigd door Babylonia : 15 april 2008 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() persoonlijk vind ik het een mensonwaardige en vernederende schande. Ook Centrum 127bis in Steenokkerzeel.
Ook persoonlijk kan ik niet bij de gedachte aan illegale mensen. Hoe kan een mens ooit illegaal zijn, onwettelijk dus? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |