![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben zinnens een overzicht op mijn site te zetten om de slecht geïnformeerde kiezer een beetje te helpen met zijn keuze.
Het is de bedoeling deze zo neutraal mogelijk te houden. Géén propaganda en beloftes, dus. Enkel keiharde feiten graag. Dit om géén partijdigheid verweten te worden. Laat jullie dus maar eens goed gaan nu het nog mag ![]() Een begin: TEGEN - VLD - waar zijn de beloofde 200.000 jobs TEGEN - SPIRIT - hoge boetes voor verkeersovertredingen waarvan sommige dan nog niet eens iemand in gevaar brengen? TEGEN - VLD & SPA - onder hun bewind duurt het zeven lange jaren alvorens één van de meest gehate mensen ter wereld voor de rechtbank verschijnt? TEGEN - SPA - vreemdelingenstemrecht TEGEN - VLD - Fientje Moerman beslist helemaal alleen dat een nutsmaaatschappij het abonnement met méér dan 50% op mag slaan?
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() pst fientje mormel is VLD, maar ik ben er ook tegen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Damn, 'k ging er zodanig in op dat ik nog verkeerde info zou verspreiden ook. Thx voor de opmerking.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Om je lijstje mee aan te vullen: TEGEN - VLD, SPA, VB - invoering van de kiesdrempel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Tegen, Groen, Spa, Spirit
Doe eens iets voor de werkende mens ! niet voor de profiteurs... -Leefloon omhoog - weeral meer dop voor diegene die jaren doppen -fiscaal voordeel voor allerhande taksen voor de luiaards kortom bovengenoemde partijen zijn tegen de werkende mens.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik kan al lang niet meer objectief zijn, daarvoor ben ik iets te oud en heb ik al iets te lang naar mijn loonstrookjes zitten staren ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat immers over Vlaamse en Europese verkiezingen, niet over federale (alhoewel verschillende partijen wel degelijk heel wat moeite doen om dat niet duidelijk te maken). Dus: de afrekening voor federale beloftes vormen geen argument hier.
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is dus vrij normaal dat ze afgerekend worden op hun federaal beleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
vriedenlijke groeten, Dave Brocatus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Vlaamse regering heeft de afgelopen jaren genoeg uitgespookt, dus per se argumenten van de federale regering gebruiken is totaal niet nodig. Het erge aan de openingspost is echter, dat ENKEL argumenten werden gebruikt die sloegen op de federale regering. Niet voor het een of het ander, maar de notie van "partijdigheid" sluipt er dan toch wel in, me dunkt.
Soit, even goei vrienden hé.
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar als het jouw site betreft... (enfin, geen verdere woorden aan vuil maken).
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() - Mega grote "tegen" Groen!, Spirit, SPA: te dom om te helpen donderen.
- Grote "tegen" Spirit, VLD: liegende yuppies zonder principes. - Kleine "tegen" CD&V: geen geloofwaardig bestuursalternatief: tegen coalitie met VB + gedomineerd door ACW en oude krokodillen. - Hele kleine "tegen" N-VA: domme rancune tegen het VB, naief naar CD&V - Hele hele kleine "tegentje" VB: maakt zichzelf niet snel genoeg "aanvaardbaar" voor regeringsdeelname. Gaan soms uit de bocht door radicaal karakter. Al de rest: BUB, FN, etc.: te klein (ondanks mijn sympathie).
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=7]UW ENIGE ALTERNATIEF[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sociaal en economisch (dé belangrijkste bekommernissen van de burger) heeft het Blok niets anders te bieden dan de andere grote partijen! Als we echt op zoek moeten naar alternatieven, dan moeten we afscheid durven nemen van de bewandelde paden en kiezen voor de kleine partijen, dewelke in hun programma echt vernieuwende zaken aanbrengen. Lees er (bijvoorbeeld) het programma van Fervent Nationaal eens op na? Daar vindt U echte alternatieven, die zelfs het Blok nog niet kon bedenken! |
|
![]() |
![]() |