![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Je zal maar mo zijn,is het niet beter dat ze gemeenschappelijk zelfmoord plegen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is heel goed dat mensen zich bezighouden met de islam, zo gaat de culturele en intellectuele uitwisseling tussen moslims en andersdenkenden groter en groter worden.
Citaat:
De rest gewoon dikke zever en dat is alles.
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zo iets laten we voor mensen die zonder doel leven ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sta me toe een stukje uit Händel's Jephtha te citeren: And can I think the great Jehovah sleeps, Like Chemosh and such fabled deities? Ah no; Heav'n heard my thoughts, and wrote them down; It must be so. 'Tis this that racks my brain, And pours into my breast a thousand pangs That lash me into madness. Horrid thought!
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
zo iets besta ni in islam
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Wordt dan niet gelooft dat Allah over de mogelijkheid beschikt om de daden en gedachten van alle mensen te overzien en dit ook doet?
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() alle mensen (er zijn wel uitzonderingen) hebben volledig vrijheid om hun weg te kiezen .. niet zomaar, maar ze hebben het verstand gekregen waarmee ze kunnen nadenken en onderscheid maken.
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Maar ik zei toch overzien, niet sturen. Het gaat mij om de vraag of Allah kennis kan nemen van de daden en gedachten van mensen.
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() netslet
bedankt voor de vraag maar ik denk dat je het woord 'Allah' niet begrijpt of misschien weet je gewoon niet wat het inhoudt ik ga ervanuit da je engels beheerst, daarom verwijs ik u naar deze simpele uitleg over 'Allah': http://www.readingislam.com/servlet/...am%2FDIELayout
Laatst gewijzigd door Averroes : 12 april 2008 om 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans een doodsimpele voor Europeanen die doorgaans christelijk werden opgevoed met een "alziend en alwetend" wezen achter hun rug. Maar ik denk dat averroes wel gelijk heeft dat Allah zoiets "niet doet": mensen uit Saoudi die ginds (in GEZELSCHAP VAN MEDEMOSLIMS) zich voorbeeldig gedragen, worden zowaar omgetuned in zwaarzuipende hoerenlopers eens ze een voet op westerse bodem hebben gezet. volgens hen zal Allah dus niet zover kunnen kijken, ofwel is de kritische blik van hun medegelovigen zwaarder te dragen? Wel leuk dat de schrijver het over "ECHTE moslims" heeft. Zijn we ineens van het "alle" moslims, 'extreme" moslims of 'gematigde moslims' verlost. Echte moslims zijn échte moslims. En neen die drinken geen Jupiler;
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gelieve jouw redelijk bewustzijn te respecteren want jij overdrijft te veel.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() een laag iq en een dominante koran zijn een gevaarlijke mix
__________________________________________________ doe de knuffelkleppen van je ogen , voor de islam ze voorgoed sluit |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() als jullie moslims het aan het juiste eind hebben ben ik benieuwd waarom islamitische landen de meest rotste, corrupte, armste domste en analfabetische landen van de wereld zijn
elk ander land raast jullie langs op elk gebied denkbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() je had hem toch in je negeerlijstje staan? Mijn mening en hij heeft 100% gelijk je overdrijft te veel.
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() btw: ik vind het juist goed dat ik 5 maal mijn gebeden verricht. waar ik innerlijke rust tref. ik vind het juist goed dat ik schoon ben doormiddel mij 3 keer per dag te wassen.
topickstarter je word depressief alleen als je het leest, haha typisch zo een geval die liever eerst dingen roept dan het eerst probeert. maar goed jou mening.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 13 april 2008 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja hoor vandaar dat de Islam blijft groeien. ![]() kijk wat meer achter de schermen zou ik zeggen. je kakelt net als een kip zonder kop.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JOU heb ik in de negeerlijst staan, maar soms piep ik toch eens. Over wassen: ik was me dagelijks TWEEMAAL helemaal, mèt zeep! daar kan geen neussnuiverij en afspoelen tot aan de ellebogen aan!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Gouverneur
|
![]() leugenaar zie onderstaande QUOTE wat je hebt gezegt tegen hem in een andere topick.
Citaat:
Citaat:
gussie gussie droog jij je ook 2 keer per dag? dan is er geen probleem met mensen die zich meerendeels wassen per dag om hun gebed te verrichten. ik moedig het alleen maar aan.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 13 april 2008 om 15:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
yeps! en ik was me zelfs verder dan tot aan mijn enkel en mijn ellebogen... straf hé... mijn oksels en zo, om over andere intieme delen maar niet te spreken: die was ik zelfs zonder dat ik sex heb GEHAD (het is nadien hé dat jullie dat moeten wassen..... lekker zeg!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 april 2008 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |