![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Probeert nog iemand naar dat onafzichtelijke gemummel te luister/kijken op Canvas?
Jemug die man/kunstenaar/performer/schilder/choreograaf kan niet praten, en vooral: heeft NIKS te vertellen! Kan er iemand kop of staart aan breien? "dat is voor de acteurs dus ook, feitelijk, organisch een werkproces" ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 13 april 2008 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tetten!
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() "armoede draagt ook verbeelding in zich. Allez er was geen geld voor naar de GB te gaan eten"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() "ik denk wat is de essentie van mijn werk - van mens naar dier gaan van dier naar mens gaan"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() "ik had 4 schildpadden, een kleine zoo, die relatie dier-mens" "in de tuin had ik een dr frankenstein gebouwd, maakte een soort recreatie met dieren"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Shit, heb nu niet gezien of Tom Waes een echte bokser geworden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() "j ja. Euh. Nu begin je dat steeds minder te zien, maar mestkevers, dat ziet uren met een bol te rollen en die bol dat wordt de wereld, een bol van voedsel, van kennis en dat doe je in feite als kunstenaar hé"
"en dat wordt steeds groter dan jezelf" "het insect als een soort als een groots geheugen, net als computers" (journalist probeert er iets van te maken) "in de zin dat het de plafonds een nieuwe huid kan geven" "de traditie van plafondschilderkunst als een soort sculptuur een spinnekop" "allez ja ik ben zeer kontent met dat werk" (journalist doet zijn best spannend te blijven) "hmm" "ja mor, hmmm, die eerste, ik heb die dienst, als ik de macht kan voorstellen, en ten tweede, bv iets, ook, als ik het aanvaard, in vlaanderen, dat ik een landverrader was van nationalisten, vond ik bijna een politieke keuze" "ik heb niet het gevoel gehad dat ik ... als kunstenaar feitelijk in principe met de kleur de schoonheid, alleen je werk op een gegeven moment wordt verkocht, in het Louvre, de Franse macht het Louvre" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ![]() "al wat ge kent uit de boekskes, fantastisch maakt je als kunstenaar heel klein" "je werk de tijd zal overnemen" "en de rest zal de tijd wel de juiste rechter zijn" ... "mijn eigen verstand" "daar presenteer ik, ze hebben daar jonge architecten die hebben ruimte ontworpen voor 7 bronzen badkuipen waar ik in zit met blote voeten, het paviljoen gaat over water, en mij, in mijn bad in het water, schrijven, ambassadeur voor unesco, waterschaarste, gebieden waar het belangrijk is, daarom ben ik gekozen denk ik" |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tetten!
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() "jawel, ik was het type van manneke, op 10 jaar was ik al helicopters enzo, als ik 30 jaar ben, maak ik een laboratorium"
"euh, hmmm" "bij mij zijn er steeds veel dromen die ik wil realizeren, euh, schetsen voor teksten, projecten, zou soms, ik hoop, een diep verlangen, dat ik wat ik nog allemaal wil is nogal ongelooflijk, een drive, als ik nog ouder word dan 80 jaar ik zie mezelf zo wel eindigen dat ik zit te tekenen schrijven zo" "Bedankt." OEF. Gedaan. Heb altijd een haat/liefde relatie gehad met die vent, maar dit slaat alles. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() En lullen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's ne vent!
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Het is wel een kunst om zijn gezwets verkocht te krijgen.
In Man bijt hond hoorde ik Jan Hoet zeggen over zijn ham op de zuilen van UGent: De universiteit is moet dieper gaan op zoek naar kennis en om die huid te symboliseren heeft hij dat vlees op de zuilen geplakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Maar toch: de eerste 10 jaar heb ik zijn werk gevolgd, totdat ik volwassen werd. Blijkbaar is die vent daar zelf imuun voor. Zijn liefde voor taal heeft ie van zijn moeder. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() het is precies of ge fan zijn jan fabre van zo een groot kunstenaar als journalisten schrijven naar de krant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() euh.. wat zeg je, Mitgard?
|
![]() |
![]() |