![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe denken jullie? | |||
Ik verafschuw de muziek gilnicht Mika. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 37,50% |
Ik hou van zn muziek. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 50,00% |
De artiestennaam Mika komt de Belgisch-Griekse artiste toe. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25,00% |
De artiestennaam komt de Britse mannelijke Mika toe. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 18,75% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, was enquete vergeten..............
Wat vinden julie van gilnicht mika? Ik vind zn muziek degoutant, wordt er agressief van. Ik heb een gigantische aversie van zn muziek. Zn shows daarentegen zijn wél goed, sommigen héél goed zelfs, en mika zelf mag er uiteraard ook wezen. Nu, er is een rechtszaak aan de gang van die andere Mika, de vrouwelijke uit België die bijna 20 jaar bezig is onder deze naam, maar nooit de bekendheid heeft verworven als de jonge mannelijke Britse Mika het in één jaar tijd deed. Vinden jullie dat de Britse mannelijke Mika zn artiestennaam moet prijsgeven, of de oudere vrouwellijke Belgisch-Griekse Mika?
![]() |
#2 |
|
![]() 1. Ik hou niet bijzonder van popmuziek (ook al besef ik dat dit een vage term is), maar Mika maakt tegelijke pretentieloze en knap gemaakte popnummers. Elk nummer van hem neurie ik vrolijk mee.
2. Mika "gilnicht" noemen vind ik idioot. Hij heeft een krachtige, flexibele stem, ik wou dat ik ook zo kon zingen. 3. Wat betreft de compleet onbekende Belgische Mika, het zal mij worst wezen. Op basis van talent, erkenning en succes zou de naam in principe moeten toegewezen worden aan de mannelijke versie, maar ik denk niet dat het gerecht dit in overweging zal nemen. Ik ken de wetgeving niet goed genoeg inzake namen en copyright, maar ik veronderstel dat de Belgische Mika goede kansen heeft om het pleit te winnen - zo is ze nog eens in het nieuws geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik kan zijn muziek wel ten zeerste appreciëren.
En van mij mogen ze zich allebei Mika noemen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik ken alleen "Take it easy" en die is best goed. Verder zie ik niet in waarom iemand de naam prijs moet geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Wie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik vrees dat ik de Engelse liever hoor dan de Belgische. Verder mogen ze wat mij betreft elk hun ding blijven doen, onder dezelfde naam. Een mens hoort toch het verschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is mika?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Die zanger die er verantwoordelijk voor is, dat ik mijn haar nu in een Grace Kelly rol probeer te wringen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Zonder te willen veralgemenen : iedereen die ik ken, vindt Grace Kelly een goed nummer. Bewijst niets uiteraard, maar toch.
Het is gewoon een aanstekelijk nummer. Je moet het mij eens zien meezingen terwijl ik stofzuig. Bij nader inzien, misschien liever niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Nirvana_%28Engelse_band%29
[IMG] ![]() De groep bestaat uit twee muzikanten, Alex Spyropoulos (geboren in Griekenland) en Patrick Campbell-Lyons (geboren in Ierland), die elkaar ontmoetten in Londen. Ze waren verantwoordelijk voor een aantal singles, waarvan Rainbow Chaser (juni 1968), Pentecost Hotel en Tiny Goddess het bekendst geworden zijn. Medio jaren '90 namen zij Lithium op van de Amerikaanse Nirvana om een proces uit te lokken. Er is echter een herenakkoord bereikt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Nirvana...kaanse_band%29 ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 19 april 2008 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ook:
De cd "Dog Eat Dog" van de groep Warrant: En de cd "Warrant" van de groep Dog Eat Dog: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() nog één keertje die "teek it iezie" horen en ik sla door!
deze zomer werkte ik als vakantiejob bij die quick en daar heb ik het 5 keer per dag moeten horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Ik vind'em wel goed hoor. Vooral 'Happy ending'
Hij is trouwens oorspronkelijk een Libanees. Geboren te Beiroet met een Libanese moeder en een Amerikaanse vader. Belgische Mika? Nooit van gehoord. Wel slim om die rechtszaak te gebruiken en zo mss ook een beetje bekend te raken. Alhoewel, slim... eerder zielig. Laatst gewijzigd door Laya : 20 april 2008 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
per dag = per uur bij mij (trauma) Laatst gewijzigd door toccata : 20 april 2008 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() De smurfen zijn stukken beter.
En leadbelly, die was nog beter. Laatst gewijzigd door Havana : 20 april 2008 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() een, omhoog gevallen middelmatig zangertje, dat zelfs geen originele naam kon bedenken.
Als die Griekse zangeres die naam voor hem had, heeft ze gelijk, maar eerst en vooral is er: Mika Hakkinen. |
![]() |
![]() |