![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims willen Mekka als tijdstandaard
DOHA - Islamitische wetenschappers en geestelijken hebben dit weekeinde tijdens een conferentie in Qatar opgeroepen de standaardtijd Greenwich Mean Time (GMT) te vervangen door de tijd in de Saudische stad Mekka. Dat heeft de BBC maandag bericht. Volgens een geoloog hebben de Engelsen de wereld ooit GMT opgelegd, maar is het de hoogste tijd dat te veranderen. Ook zou Mekka „in perfecte lijn met het magnetische noorden liggen”. ![]() Ik weet het het is de Televaag, maar toch.... Big Ben wordt omgeruild voor: ![]() Overgens van iedere plek kan je een rechte lijn trekken naar het magnetische noorden.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 21 april 2008 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb nooit geweten dat de moslims - via allah natuurlijk - de SCHEEPSKLOK hebben uitgevonden.
Me dunkt was het de uitvinding van de SCHEEPSklok die de engelsen noodzaakten om een standaard in te stellen. volgens mij weten die gasten dat ginder nog steeds niet. evenmin hoe laat het is,noch in welke eeuw we leven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ach ze doen maar, ik blijf lekker gt gebruiken.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij het verplicht wordt!
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() niemand verplicht mij iets verdomme! dat ze maar eens een poging doen
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leuk, weer zoals vroeger, elk land z'n eigen nulmeridiaan.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allah zal toch zijn best moeten gaat doen denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat is er mis met de Greenwich time? Soms heb ik het idee, we gaan de goeie kant op, komt er weer zo'n waanzinnig idee van een paar zich geleerden noemende mannen met baarden.
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel dan ook meteen regelen dat "zoals vroeger" de zon weer om de (platte) aarde heen draait.
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Ik verklaar dit het grappigste nieuws van de dag
![]()
![]() |
#11 | ||
Parlementslid
|
![]() link
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Men bedoelt waarschijnlijk dat in Mekka het magnetische noorden gelijk is aan het echte noorden. Meestal heb je hier een afwijking op, die behoorlijk groot kan worden. Spijtig voor die Moslims, maar de magnetische noordpool is niet vast, die wandelt zo'n beete rond in het hoge noorden van Canada. Dit is dus een bijzonder zwak argument van hen. De kennis van wetenschappen is blijkbaar niet meer wat het geweest is bij die gasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier is't: #1349 - Egyptian Researcher Dr. Abd Al-Baset Al-Sayyed Explains the "Science" behind His Demand to Abolish Greenwich Mean Time and Replace It with Mecca Time Al-Mihwar TV (Egypt) - December 28, 2006 - 00:03:37 http://www.memritv.org/clip/en/1349.htm Vraag die bij me opkomt, zouden ze dat allemaal tegelijk op Mekka time kont moeten liften? Nu doen ze dat uiteraard niet allemaal samen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 april 2008 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Volgens Wiki : Citaat:
Laatst gewijzigd door Nefertete : 22 april 2008 om 08:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en waarom zou dat opeens verplicht worden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry, dit is het filmpje waarin verteld wordt dat Neil Armstrong de radiatie van Mecca heeft gemeten
http://www.youtube.com/watch?v=Ixfk4LsKWnw
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de EU EUrabie is geworden.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nooit dus, ok, geruststellend.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is ronduit angstwekkend welke stapels leugens deze "wetenschapper" met een afgestreken gezicht zit te vertellen. Armstrong had het nog niet druk genoeg zeker met zijn maanlandingsmissie voor te bereiden ? Eigenlijk gewoon te zot voor woorden. Het heeft ooit 21 dagen op het internet gestaan ? Waarschijnlijk in 1969 ? Als die hier ooit de boel zouden overnemen ...... Statistisch gezien heb ik geen 30 jaar meer te leven, en dat is eigenlijk heel geruststellend. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Nefertete : 22 april 2008 om 09:27. |
||
![]() |
![]() |