![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens een slidetje gemaakt over honger.. Jullie mogen het overladen met kritiek...
Zie de bijlage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() sjieke bijlage
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Duidelijk veel werk in gestoken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die bijlage mag niet groter zijn dan 1mb gvd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat het over hongersnood, of begint het over hongersnood en gaat het dan gauw over naar de hele milieuproblematiek?
Je Engels is al evengoed als mijn Vlaams (tenminste dat Vlaams dat ik hier op het forum gebruik, want op mijn werk is het perfekt Nederlands natuurlijk). Maar je bent wel handig in het ontwerpen van slaaidsjouws.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon dat je de hongersnood kunt oplossen door minder te eten, en door minder energie te verbruiken,
Dus ipv geld te geven, spaar je gewoon uw geld en consumeer je minder. En moet het zelfde effect geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Maar de vraag waar ik wel mee zit. Wat als vrij binnenkort weer maar eens verdubbeld is ? Ergens is er toch een grens hoeveel deze planeet aankan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nefertete : 18 april 2008 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer je bespaart op energie, hoe meer je uitgeeft aan andere activiteiten die dikwijls nog milieuvernietigender zijn. Het voorbeeld geldt op alle vlakken, ook voor bedrijven: wanneer een fabriek bijvoorbeeld overstapt van steenkool op biomassa omdat dat goedkoper is en milieuvriendelijker, of ze maakt efficiëntie-verbeteringen en ze spaart zo 100,000 euro uit per jaar, dan zal ze die "winst" later investeren om haar productie uit te breiden en te verhogen. Uiteindelijk zal ze dus méér energie verbruiken. Net hetzelfde met het individuele huishouden: al uw besparingen op energie investeert u daarna in zulke onzinnigheden als een vakantie naar Thailand, wat zeer schadelijk is voor het milieu. Die Jevons' Paradox wijst op het meer fundamentele probleem: onze ideologie van groei en vooruitgang. Zolang we die principes blijven hanteren voor onze noties van "welvaart" en "geluk", zullen we in de problemen blijven zitten.
Laatst gewijzigd door C2C : 18 april 2008 om 17:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() ge moogt dat ook eens doorsturen naar deze familie :
de van "sexen" -coburgh's......... zij zouden het voorbeeld moeten geven en wat minder "kweken"
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() nou had ik eigenlijk schokkende beelden verwacht van uitgemergelde mensen die hun eigen familie aan het opeten waren.
Ik ga dat thuis ne keer op mijn gemak bekieken. Krijg er wel honger van. Laatst gewijzigd door Cisalpina : 18 april 2008 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat in het Engels? Alé, verkavelingsengels.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O, er kunnen dan meer mensen dat lezen zeker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uitbreiding aanbod voedsel of herverdeling ervan = stijgende wereldbevolking = identieke problemen = gegarandeerde shit! De grens is bijna bereikt. Je kan de executie nog wel even uitstellen, maar het wordt nu toch hoog tijd dat we naar moeder aarde beginnen luisteren. Er zijn teveel mensen. Punt! Choose for your own kin. Western kin! We kunnen lijdzaam toezien. Of we kunnen vechten voor een toekomst! Andere keuzes zijn er niet. Welke keuze we ook maken, we gaan waarschijnlijk ten onder. Als we dan toch ten onder moeten gaan, laat ons dan ajb met enige trots al strijdend ten onder gaan. Dan hebben we ten minste nog een kans dat we er als overwinnaars uit komen. En dat zou mooi meegenomen zijn. Meer niet. Dit zijn geen tijden voor mietjes. Die tijden zijn voorbij! Laatst gewijzigd door Dycore : 19 april 2008 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw stelling is juist, maar ze is niet verdedigbaar natuurlijk... ze wordt op subtiele wijze toegepast door de VS...
Europa heeft haar oostblokzone geintegreerd, laten we zeggen een relatief gemakkelijke klus, omdat het geografisch bij de deur ligt, de consumptie markt braak ligt, de efficientieverhoging voor het grijpen, en de welstandgroei voor die doelzone ook voor het grijpen ligt. De volgende faze, en dat is als gestipuleerd, wordt afrika, ze gaan beginnen met autostrades te leggen dwars door afrika
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 20 april 2008 om 08:25. |
![]() |
![]() |