![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() http://www.brusselsjournal.com/node/3170
Citaat:
Daaruit blijken volgende resultaten van deze Le Soir/RTBF peiling: LDD : bijna 10 pct Kartel: 27 pct VB: 19 pct VLD: 18 pct Groen: 7 pct |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wéér een peiling.
Wat een wildgroei tegenwoordig. Toch bedankt voor de link. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ze is toch wel interessant omdat het nu al de tweede peiling is (de eerste was die van LLB) die het resultaat van de DS/VRT peiling, waarbij het VB zwaar verloor en het Kartel won, tegenspreekt.
Blijkbaar zijn de Franstalige peilingen iets betrouwbaarder dan de Vlaamse. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 14 april 2008 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, als de VRT verlies aangeeft voor het VB, moet je dat altijd met een korrel zout nemen. Laatst gewijzigd door lomeanor : 14 april 2008 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlakeniers liegt, zeg ik je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En Vanhecke moet zijn potieke rechten verliezen want het is een racist!
(De politiek correcte kerk heeft nog niet door dat het onterecht veroordelen van de oppositie die oppositie alleen maar electoraal sterker maakt.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Feremans en de rode BRT vertellen de waarheid natuurlijk.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoort zo tenminste eens een andere klok luiden dan deze waarmee we dag in dag geïndoctrineerd worden.
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kartel: 27 pct VLD: 18 pct LDD : bijna 10 pct Groen: 7 pct ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie in alle geval de N-VA niet afhaken als het kartel nog 27% van de 'Vlaamse' stemmen haalt, met als gevolg dat de huidige bedriegerij verder gaat tot aan de volgende, 'unitaire' verkiezingen.
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Interessante peiling, met het standhouden van VB als verrassing voor mij.
De rest - LDD vooruit, Leterministen achteruit, en geen verandering voor de rest - is eigenlijk vrij logisch, dacht ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ge kunt een opvallende conclusie maken over alle peilingen sinds de verkiezingen:
Elke peiling spreekt elkaar tegen, behalve de stijging van LDD, dat is de eeuwige constante... Met andere woorden: LDD kan nu al beginnen dromen van 10% |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En eerlijk gezegd, ik denk zelfs een pak meer als 10% |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Jean-Marie zal zijn opdracht volbrengen, de stemmen van VB afsnoepen en de partij zal in niets verdwijnen. Is niet van de kwaadste want ging zelfs bij de Koning en wil in Wallonië zusterafdelingen oprichten.
Tenslotte, als puntje bij paaltje komt, verkiest iedereen het geld boven dat stom vlaams nationalisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Kijk eens aan 19% voor onze geliefkoosde partij. Dat zal die fucking linkse rakkers leren.
Hier geen Le Pen scenario dus ![]() Laatst gewijzigd door Internaut : 15 april 2008 om 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar het ziet er idd wel interessant uit. Ik plaats de link op mijn startpagina. |
|
![]() |
![]() |