![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zou er niet eens een autonome niet-politieke beweging moeten gesticht worden die het CGKR scherp in het oog houd, om te zien of die niet aan discriminatie doen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik ben blij dat het CGKR er is. Zo is er een pak minder racisme en discriminatie.
Waarom zijn er mensen die er iets tegen hebben? Vind je het dan zo abnormaal dat je mensen niet mag discrimineren ?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de hypocriete manier van werken van het CGKR. Discriminatie of racisme van allochtonen jegens autochtonen schijnt in hun ogen vrijwel niet te bestaan. Ook het feit dat vrouwen in de islamcultuur als minderwaardig worden behandelt klagen ze niet aan. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 april 2008 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar ik vermoed dat ooit de dag komt dat ze de rekening zullen ontvangen voor hun 'geweldige' werk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Waarom die beledigende woorden? Zij doen toch ook maar hun werk?
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stuurde al eens een mailtje naar het hypocriet CGKR om te vragen waarom ze niet optraden tegen volgende feiten: 1) Mannelijke dokters die het werken wordt belet door moslims. 2) De ongelijke behandeling van vrouwen in de islamcultuur. 3) Mannelijk journalisten die niet gewenst zijn op een receptie waar moslima's zijn. 4) Waarom ze wel melding maken van een werkgever die op een C4 aan een allochtoon iet had toegevoegd dat niet paste, maar waarom ze op hun site geen melding maakten van een puur racistische fysieke aanval van een bende Turken op een groep Joodse kinderen. In mijn mail verweet ik hen op zijn minst een willekeurige berichtgeving die sterk neigde naar hypocrisie. Ik kreeg een tegenbericht waarin ze alles ontkenden of verdraaiden of het was de schuld van de media, maar zelf vonden ze zichzelf het meest rechtschapen Centrum voor Gedachten Kontrole & Repressie dat er is. Ik kan de mail hier niet posten want ik kreeg een verwittiging/bevel niets van de inhoud bekend te maken. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 april 2008 om 20:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() probleem is: wie gaat de klacht tegen het CGKR (Centrum voor Groen geKleurde Raelianen) behandelen?
Ik zou hen ook eens een vraagje moeten stellen: "waarom mag je niet Vuile Turk tegen een Marokkaan zeggen, maar wel Dom Blondje tegen een ontkleurde Brunette?". en als je evenmin "vuile Turk" tegen een Turk mag zeggen, waarom mag je dan wel Dom Blondje tegen een echte Blondine zeggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 april 2008 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dat ding gewoon meteen afschaffen en stoppen met dat als een probleem te zien.
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Waarom zoveel moeite doen? Gewoon wegnemen dat kankergezwel.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heb ik dat nog gehoord ?...Of gelezen ? "wij deden enkel ons werk, wat ons opgedragen werd...". In een geschiedenisboek mischien, één dat ging over de laatste wereldoorlog en de daaropvolgende processen, in Nuremberg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Vlamingen worden alle dagen gediscrimineerd , door het CGKR. Vandaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij beweren dat wel ja, maar in de praktijk is dat niet zo. In mijn mailtje aan het CGKR haalde ik ook het geval Phaff aan en zei hun dat ik mij niet kon voorstellen dat iemand uit een verweggistan land die nog nooit hoorde van het CGKR een klacht zou ingediend hebben. Ook hier draaide ze zich er weer uit en speelden Pontius Pilatus. Wat ze letterlijk in hun e-mailbericht zeiden kan/mag ik jammer genoeg niet zeggen. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 20 april 2008 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() en we betalen er nog dik voor ook
|
![]() |
![]() |
![]() |