Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2008, 23:55   #1
Crochettie
Banneling

Standaard De macht van politiek onbekenden

Politicus zijn of worden, wordt in Belgie een lachertje.
Wie komt er aan de bak ? Zoontjes en dochtertjes van oude krokedillen welke eerder het land al naar de kloten hebben geholpen.
Zij durven dan nog pronken dat de politiek hun met de paplepel in de mond is geduuwd - maar welke pap? VERZUURDE PAP

Zo heb ik juist een debat gezien van zoontje Degucht (21 jaar) en welke zonder blikken of blozen een wetsvoorstel gaat indienen dat minderjarigen het recht moeten krijgen om euthanasie te mogen plegen

Echt, eerlijk, waar gaan we naartoe ? MEN SPREEKT NIETMEER OVER DE KLOOF VAN DE BURGER EN DE POLITIEK - OMDAT DEZE ER NU ECHT IS.

Het is zover gekomen, wanneer men een programma zou opstellen voor stemmers tussen de 18 en 40 en Clouseau zou willen opkomen bij de verkiezingen, dan is één van de broertjes minstens minister. en een partij die onmiddelijk 10-15% zou halen.

Mocht Clouseau de lef hebben om op elk optreden in het sportpaleis het boekje van De Winter open te doen, komt deze nietmeer aan de bak

Hiermede wil ik maar verduidelijken, hoe machtig sommige mensen buiten de politiek kunnen zijn indien ze door een lepe vos worden gemanipullerd
Crochettie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 00:22   #2
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

of minder onomwonden door onze goeie vriend VDL die tegen een aantal BV's zei dat je niet slim hoeft te zijn om op een lijst te staan, en zo probeerde ze aan boord te krijgen.
en dan maar verwonderd zijn dat het niet lukt. hij heeft gelijk, maar zelfs ik zou dat niet zeggen. en als ik het al niet zou zeggen, betekent dat wel iets

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 01:31   #3
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Mijn vader kan me voorstellen aan een aantal politici zoals Verhofstadt of Dewael maar hij kent niemand van bij het Vlaams Belang omdat dit zijn strekking niet is. De meeste zakenmensen, advocaten, magistraten, bedrijfsleiders willen best niet ge associeert worden met 'extreemrechts'. In dat wereldje kent iedereen, iedereen.
Ik doe iets voor jou en jij doet iets voor mij (bv benoeming).

Als het is om achter Dewinter zijn gat te hollen en rijkelijk betaald te worden denk ik dat iedereen dat wel zou willen. Echter is een loon eruit halen onmogelijk of je moet al nauwe contacten hebben met iemand van de top die je dan eventueel kan voorstellen.
Voorstellen is nog geen garantie maar zo werkt het doorgaans. Morel is er gekomen omdat ze in de straat van Dewinter woonde.
Hoe het ook zei politiek is een ondankbaar beroep. De mensen zijn altijd ontevreden.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 05:24   #4
Crochettie
Banneling

Standaard

Wil maar bedoelen, indien men morgen rondstrooit, dat Elvis in feite een neger was, dan is overmorgen Barack Obama president
Crochettie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be