![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() The world needs more leaders like this !!!!!!
De wereld zou meer leiders zoals deze moeten hebben!!!!!! [Prime Minister John Howard - Australia ] Muslims who want to live under Islamic Sharia law were told on Wednesday to get out of Australia, as the government targeted radicals in a bid to head off potential terror attacks. Moslims die onder de Sharia-wet wensten te leven werden woensdag gevraagd om Australië te verlaten, toen de regering zich richtte tot de radicalen in een poging om potentiële terreur aanvallen te verijdelen. Quote: 'IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT. Take It Or Leave It. I am tired of this nation worrying about whether we are offending some individual or their culture. Since the terrorist attacks on Bali , we have experienced a surge in patriotism by the majority of Australians, as we have never seen before.' Citaat: “IMIGRANTEN, NIET DE AUSTRALIERS, MOETEN ZICH AANPASSEN! Aanvaard dit of trap het af. Ik ben het beu dat deze natie zich ongerust maakt of we een individu of een cultuur beledigen. Sinds de terreur aanslagen op Bali, hebben we een grote toename meegemaakt van patriotisme bij de meerderheid van de Australiërs, zoals we dat voordien nog nooit hebben meegemaakt.” 'This culture has been developed over two centuries of struggles, trials and victories by millions of men and women who have sought freedom.' “Deze cultuur heeft zich ontwikkeld gedurende 2 eeuwen van strijd, proberen en overwinningen door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid nastreefden.” 'We speak mainly ENGLISH . Not Spanish, Lebanese, Arabic, Chinese, Japanese, Russian, or any other language. Therefore, if you wish to become part of our society, then you have no choice but to learn "our" language!' “Wij spreken voornamelijk ENGELS. Niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch, of welke andere taal dan ook. Daarom zeg ik U; als je deel wilt uitmaken van onze samenleving, dan hebben jullie geen andere keuze dan ONZE taal te leren.” 'We will accept your beliefs, and will not question why. All we ask is that you accept ours, and live in harmony and peaceful enjoyment with us.' “Wij aanvaarden jullie geloof, en zullen ons niet afvragen waarom. Het enige dat we van jullie vragen is dat jullie ons geloof accepteren, en vredig en harmonieus met ons willen samenleven.” 'This is OUR COUNTRY, OUR LAND, and OUR LIFESTYLE, and we will allow you every opportunity to enjoy all this. But once you are finished complaining, whining, and griping about Our Flag, Our Pledge, Our Christian beliefs, or Our Way of Life, I highly encourage you take advantage of one other great Australian freedom . 'THE RIGHT TO LEAVE.' “Dit is ONS LAND, ONZE GROND, en ONZE MANIER VAN LEVEN, en we willen jullie alle mogelijkheden geven om hiervan te genieten. Maar als jullie nu eens eindelijk ophouden met klagen, jammeren, onze vlag te verscheuren, onze EED, ons Christelijk Geloof en onze levenswijze onderuit te halen, raad ik jullie ten zeerste aan om gebruik te maken van nog een ander Australisch voorrecht, …” “HET RECHT OM OP TE STAPPEN!” 'If you aren't happy here then LEAVE. We didn't force you to come here. You asked to be here. So accept the country YOU accepted.' “Als je niet gelukkig bent STAP HET DAN AF. Wij hebben jullie niet gedwongen om naar hier te komen. Jullie hebben zelf gevraagd om naar hier te komen. Aanvaard dan ook het land dat jullie aanvaarde.” If you agree . Please SEND THIS FORWARD . To EVERYONE you know |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Is John Howard niet ex-premier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en zin dat dat heeft
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me voorstellen dat de Aborigines hetzelfde dachten... ooit
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit doet me aan een citaat van Philippe Deviliers denken : "si t'aime pas la france tu la quite"
http://www.youtube.com/watch?v=VZ-EjjO7eHQ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de aboriginies dezelfde eisen hadden kunnen opleggen in "hunnen tijd" had Australië er wel anders uitgezien nu. Maar waarom zouden de Aussies het nu niet mogen eisen?
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, maar van mij mogen ze eisen dat allemaal wel eisen. Zolang ze zelf maar niet vergeten dat zij zelf ooit aan de andere kant gestaan hebben.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Veel woorden hoeft men hier niet vuil aan te maken , slechts 3 letters : wet.
De wet is de spelregel van elk land. Volg die wet.Die geldt voor iedereen. Iedereen mag dezelfde dingen. Iedereen heeft dezelfde plichten. De rest is mumbojumbo. Laatst gewijzigd door moser : 23 april 2008 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een wet is niet noodzakelijk goed.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Australië Prime Minister John Howard
The world needs many leaders Like This ! Moslims die onder de Sharia-wet wensten te leven werden woensdag gevraagd om Australie te verlaten, toen de regering zich richtte tot de radicalen in een poging om potentiéle terreur aanvallen te verijdelen. Afzonderlijk, zette Premier Howard woensdag kwaad bloed bij sommige Australische Moslims door te verklaren dat hij de inlichtingendiensten steunde die de binnenlandse moskeen in de gaten houden. Citaat: IMMIGRANTEN, NIET DE AUSTRALIERS , MOETEN ZICH AANPASSEN! Aanvaard dit of trap het af. Ik ben het beu dat deze natie zich ongerust maakt of we een individu of een cultuur beledigen. Sinds de terreur aanslagen op Bali, hebben we een grote toename meegemaakt van patriotisme bij de meerderheid van de Australiers, zoals we dat voordien nog nooit hebben meegemaakt. Deze cultuur heeft zich ontwikkeld gedurende 2 eeuwen van strijd, proberen en overwinningen door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid nastreefden. Wij spreken voornamelijk ENGELS. Niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch, of welke andere taal dan ook. Daarom zeg ik U; als je deel wilt uitmaken van onze samenleving, dan hebben jullie geen andere keuze dan ONZE taal te leren. De meeste Australiers geloven in God. Dit is geen rechtse radicale politieke praat maar een vaststaand feit, omdat Christelijke mannen en vrouwen deze natie gesticht hebben, gefundeerd op Christelijke principes, en dit is duidelijk gedocumenteerd. En het is zeer zeker gepast om dit feit te tonen op de muren van onze scholen. Als God u beledigd, dan stel ik voor dat u overweegt om een ander deel van de wereld uw thuis te noemen, want God maakt deel uit van onze cultuur. Wij aanvaarden jullie geloof, en zullen ons niet afvragen waarom. Het enige dat we van jullie vragen is dat jullie ons geloof accepteren, en vredig en harmonieus met ons willen samenleven. Dit is ONS LAND, ONZE GROND, en ONZE MANIER VAN LEVEN, en we willen jullie alle mogelijkheden geven om hiervan te genieten. Maar als jullie nu eens eindelijk ophouden met klagen, jammeren, onze vlag te verscheuren, onze EED, ons Christelijk Geloof en onze levenswijze onderuit te halen, raad ik jullie ten zeerste aan om gebruik te maken van nog een ander Australisch voorrecht, HET RECHT OM OP TE STAPPEN ! Als je niet gelukkig bent STAP HET DAN AF. Wij hebben jullie niet gedwongen om naar hier te komen. Jullie hebben zelf gevraagd om naar hier te komen. Aanvaard dan ook het land dat jullie aanvaarde. ik vond die tekst op het internet, al vertaald...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen , maar ze is er wel voor een reden. Ze kan eventueel licht aangepast worden. En als ze dan aangepast wordt dan moet het basisprincipe wel gerespecteerd worden en dat is fundamenteel : GELIJKWAARDIGHEID.
Wie niet kan verdragen dat er kerken in Vlaanderen staan moet zijn conclusies trekken..... MAAR dan geldt evenzeer: wie niet kan verdragen dat er synagoges in Vlaanderen staan ook zijn conclusies moet trekken. Enzov...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien, als de wet het eindpunt is, waarom dan al die drukkingsgroepen om vanalles en nog wat te bereiken?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus eigenlijk had Howard ook kunnen zeggen : "If you don't like the fact that there are mosks in Australia , get out!"
Maar dat doet ie natuurlijk niet , de demagogische vos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat in Australië gebeurde ("This culture") is één van de grootste aaneenschakeling van misdaden tegen de menselijkheid. Two centuries of crimes! Laatst gewijzigd door filosoof : 23 april 2008 om 20:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Pakweg het monopoliseren van bepaalde markten (door middel van regelgeving) simpelweg omdat er ofwel een sterke drukkingsgroep aanwezig is (zoals bv. de europese landbouwlobby) of omdat ze van "vitaal" belang zijn voor de overheid om alles te controleren. (bv. de post)
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Concreet: Als een persoon A mag kiezen om op straat een groene jeans te dragen , dan mag persoon B kiezen om een paarse jellaba te dragen. De wet zegt dat je op straat geen verhullende kledij mag dragen omdat je dan onherkenbaar bent , zodus zowel A en B , mogen bvb geen bivakmuts, boerka of skimask op straat dragen. Als iemand dus problemen heeft met iemand anders die op straat rondloopt in een jellaba , dan moet ie dus volgens de theorie van Howard OOK oprotten. Laatst gewijzigd door moser : 23 april 2008 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Vitaal belang voor de overheid staat linea recta tegenover belang van, wel zowat al de rest. En begrijp me niet verkeerd, ik onderschrijf geenzins wat Howard zegt, integendeel zelfs. (al vind ik zeker wel dat als je een bivakmuts wil dragen je maar doet)
![]() |