![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga vandaag(als ij tijd neb) mijn reactie's voor de kiezingen eens opzoeken,en toe lachte julli mij uit
![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We - eigenlijk het kartel - zijn geëvolueerd van een 'splitsing zonder prijs' over 'onderhandelde oplossing' tot toevoeging v bhv aan de agenda vd staatshervorming.
En zelfs de datum van die agenda staat niet meer vast, zoals uit het interview van BDW aan DM bleek. We - de Vlamingen - mogen tevreden zijn als aan het einde vd rit België/Frankofonia er niet versterkt uitkomt.
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CD&v staat constant op de rem onder druk van de VLD (PVV-pest voor Vlaanderen)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |