![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart "Deze gewezen journalist voor onder meer het Pallieterke heeft al heel wat dienstjaren. Hij draagt de politiek een warm hart toe en komt al jaren na elkaar met een sterk resultaat aandraven voor het Vlaams Blok. Hoe hij het steeds blijft voor elkaar |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() meermaals poste ik artikel 8§1 wet op de handelspraktijken
wanneer een handelswaar word verkocht in een geconditioneerde verpakking moet daar de nettohoeveelheid op vermeld staan ga straks bvb. in de colruyt winkelen , ga in de diepvriezersgang doe een diepvriezer open en kijk op de verpakking of koop er één ze worden gewogen aan de kassa , het ijs de plastiek word verkocht als biefstuk, vis,enz....... ga in de afdeling groenten en fruit en kijk naar de voorverpakte waren massa-misdrijven tegen de kleine man , blok doet niets de macro is een grootwarenhuis dat handelswaar verkoopt voor privé-gebruik aan handellaars , met welk recht weigeren zij de kleine man als klant ? er is geen sprake van een handelstransactie tussen een groothandel aan een kleinhandelaar wanneer dit wel het geval zou zijn moet er een factuur worden gemaakt voor elke aankoop van een klant alle facturen moeten worden geboekt door macro in hun verkoopfacturenboek , en alle klanten moeten dan hun aankoop boeken in hun aankoopfacturenboek =====verplicht !!! massa discriminatie van de kleine man , blok doet niets als we een stuk vlees bakken zwemt dit in het water , wanneer ge een kip stroopt en hangt die een nacht omhoog , dan is die filé mat , terwijl overal de filékes blinken . er is geen enkele wettelijke bepaling die het toevoegen van vocht aan vlees verbied noch beperkt , buiten een emmer water van 10 liter aan 100euro te betalen heeft ge nog smaak- en kwaliteitsverlies massa bedrog van de kleine man , blok doet niets aan de haven van antwerpen worden de gelegenheidsarbeiders volop gediscrimineerd zij krijgen de sectoriele voordelen niet zoals overeengekomen in de sectoriele cao's , en niet de nodige beschermkledij waardoor de veiligheid van die werknemers in het gedrang komt fraude constructies tegen het kindergeld en de rva blijven ongestraft massa bedrog van de kleine man , blok doet niets zeer terecht moeten wij ons afvragen waarom het vlaams blok niets doet voor de rechten van de kleine man
#2 |
Burger
|
![]() Wie doet wel iets?
Het is de huidige regering die de verantwoordelijkheid moet dragen. Tot de dag dat het Vlaams Blok in het parlement zit is het niet verantwoordelijk voor wat er misgaat in dit land. Of zie ik dat verkeerd? Excuseert u mij trouwens dat ik niet wakker lig van bevroren biefstukken, er zijn naar mijn bescheiden mening wel problemen die meer aandacht vragen. Terrorisme, tewerkstelling, milieu, criminaliteit, mobiliteit, ... Hoogachtend, Een kleine man |
![]() |