Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2008, 16:08   #1
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard Wachtijden bij dringende 101 oproepen te Antwerpen

Na de ernstige gebeurtenissen bij mij thuis van 31/4 waar al reeds een zware thread over opende, stelde ik mij nog wel vragen hoor,waarom moeten mensen bij dringende hulp meer dan tien minuten wachten voor ze een politie aan de lijn kregen(wel met een mooie muziekje),ik had wel dood kunnen zijn
Nu ja als het bij fataal had geweest zou dat niet zo zijn,erger vind en vond ik dit voor deze kinderen,wat gaat daar van komen zeg
Het is nu al twee dagen muis stil in deze spookwoning.......
Oud 3 mei 2008, 14:54   #2
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Na de ernstige gebeurtenissen bij mij thuis van 31/4 waar al reeds een zware thread over opende, stelde ik mij nog wel vragen hoor,waarom moeten mensen bij dringende hulp meer dan tien minuten wachten voor ze een politie aan de lijn kregen(wel met een mooie muziekje),ik had wel dood kunnen zijn
Nu ja als het bij fataal had geweest zou dat niet zo zijn,erger vind en vond ik dit voor deze kinderen,wat gaat daar van komen zeg
Ik heb die thread van je niet gevolgd dus ik ben niet goed op de hoogte. Ik heb, ze zijn misschien niet van echt spectaculaire aard maar wel tekenend, ook een recente negatieve ervaring met de Antwerpse politie en hun aanpak van misdaad. Om deze te lezen open de discussie door mij gestart over 'kort verslag in plaats van proces verbaal = misdaad minimaliseren'

Over welke ernstige gebeurtenissen gaat het hier? Misschien kan je mij ook eens een doorverwijzing geven.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 20:31   #3
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik heb geen idee waarover het gaat, maar in een noodsituatie lijkt iedere seconde een eeuwigheid.
Tien minuten moeten wachten voodat je een politie aan de lijn krijgt lijkt me heel erg lang.
Indien er gewonden (kunnen) zijn lijkt een ambulance bellen mij beter (?) ... voor hun en andere niet-politionele hulp bel je het beste naar het nummer 112. (Maar de politie moest allicht gebeld worden om te voorkomen dat er gewonden vielen?)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be