![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de ernstige gebeurtenissen bij mij thuis van 31/4 waar al reeds een zware thread over opende, stelde ik mij nog wel vragen hoor,waarom moeten mensen bij dringende hulp meer dan tien minuten wachten voor ze een politie aan de lijn kregen(wel met een mooie muziekje),ik had wel dood kunnen zijn
Nu ja als het bij fataal had geweest zou dat niet zo zijn,erger vind en vond ik dit voor deze kinderen,wat gaat daar van komen zeg ![]() Het is nu al twee dagen muis stil in deze spookwoning.......
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over welke ernstige gebeurtenissen gaat het hier? Misschien kan je mij ook eens een doorverwijzing geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tien minuten moeten wachten voodat je een politie aan de lijn krijgt lijkt me heel erg lang. Indien er gewonden (kunnen) zijn lijkt een ambulance bellen mij beter (?) ... voor hun en andere niet-politionele hulp bel je het beste naar het nummer 112. (Maar de politie moest allicht gebeld worden om te voorkomen dat er gewonden vielen?)
![]() |
![]() |