![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb van politiek geen verstand.
Maar wie in dit land wel? Ik weet niet hoeveel ministers we hebben, maar ik weet dat er het (te)veel zijn, elk met een dikke portefmonnai en ditto voiture en villa. Want ik denk niet dat ze gaan werken voor 1100euro te maand netto, zoals vele fabrieksarbeiders. België mijn land, is een duivenscheet groot! Nu ja, België is niet meer, nu heb ik gehoord dat we Vlaanderen en Wallonië en 2 stukjes Brussel hebben. In België wonen er veel mensen die willen werken, en ook nen hoop luiaards, al of niet in maatpak. En dit systeem word verkracht door een regering die mensen die meer werken -> meer belast! ipv te zeggen merci jongene voor zoveel te werken! En de leegaards krijgen geld voor...op hun gat te zitten. Hoeveel ze krijgen? Teveel! Draait den tv open en wat zie je? We zouden het zo goed kunnen hebben in ons klein (naar het schijnt rijk) landje. Maar neen we hebben meer regeringen dan provincies, en al die regeringen komen niet overeen, en als ze samen zitten zitten ze te kakken op mekaars kop! En maar roepen en maar dikke doen en tonen dat ze het zo goed weten, en ze hebben nog nooit nen dag gewerkt in hun leven! En ipv mekander te helpen...dien dit dien dat...en wat hebben ze zelf al bereikt...juist geen kloten! KORT GEZEGD - MORAAL VAN DE VERHAAL we zijn een klein land met veel werkmensen (al of niet alochtoon, maakt niet uit!) met veel luiaards zodus, die die werken (en belasltingen betalen) een beetje motiveren zodus, die die niet werken, awel trekt uwen plan! ge krijgt genen fran! 1 land, 1 koning, 1 regering (simpel toch!) of moek er nog een tekenginkse bij maken? mvg België (ps aan Zijne Majesteit de Koning Albert II, Sire misschien moet je eens op tafel buisen!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en ge zijt speciaal om 6 uur 's morgens opgestaan, om een account aan te maken en dit neer te pleuren?
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
![]() België had beter eens kijkje genomen in de grote tetten draad i.p.v deze schrijfsels uit het toetsenbord te persen. Maar toch heet ik België van harte welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben wel geen kardinaal maar 'La Belgique sera plus flamand ou elle ne sera pas'
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, zoals u het zelf schreef, u heeft echt geen verstand van politiek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() 1 land , 1 regering , 1 volk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Federalisten zijn ook Belgisch gezind maar ijveren niet voor één parlement etc.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, ik kan exact hetzelfde zeggen over uw gedachtegoed. Dit even ter info.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vooral die sarcastische ondertoon was echt nodig en zo... Is het nu zo moeilijk om even "normaal" te doen tegen je politiek andersdenkenden?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan vraag ik mij af hoe belgicistische federalisten de werking van dit land wel vorm willen geven. Hoe verhouden de deelstaten zich tegenover het landelijke niveau? Welke bevoegdheden komen bij welke niveaus? Enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was wat 'België' uitkraamde soms echt nodig?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen dan nog in het midden laten of dat land en volk het Vlaamse of het Nederlandse zijn, maar u ziet wel wat ik bedoel.
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() 1 Land , 1 Volk , 1 Regering ( geen koning) , een koning is gewoon een mascotte Als we de taalgrens versoepelen moeten er geen 2 volkeren meer zijn
Laatst gewijzigd door Alexander Br. : 11 mei 2008 om 09:27. |
![]() |
![]() |