![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Dit is meer voor ons late veertigers en begin vijftigers.
Werk nu halftijds meer,omdat ik het kan,en m'n job grondig beu ben. Maar wil wel iets anders en iets nieuws beginnen.Tuurlijk trek ik nog van rva een goede som bij,maar iets anders en iets nieuw beginnen is veel belangrijker dan dat bijpassend loon,van de staat.Maar wel iets dat ik heel graag w<il doen, ik geloof nog in mijn kunnen dat jarenlang gesluimerd heeft in in een job dat alleen telde om geld verdienen. Op vijftig ben je niet uitgeteld,dat is wat de regering ons wijsmaakt(tussen ons,ze hebben gewoon geen geld daar!Maar dat weet iedereen ondertussen).Maar,je bent zeker niet uitgeteld! Maar mijn bedenking is,wat je vroeger niet kon laten gebeuren,kan soms wel nu. Heb geen vragen,maar dit is mijn standpunt. Laatst gewijzigd door fabianen : 12 mei 2008 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, dat lijkt me een goed standpunt.
Doén! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Gij beter voltijds gaan werken en de kas vullen van de zekerheid sociaal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe dat dan ook eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die apenkop is alvast intelligenter dan Sus Antigoon... helaas wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die taalfouten plaats ik af en toe om de vooroordelen uit te lokken die vooral leven onder de laaggeschoolde VB-ers uit de achterbuurten... ja, ze weten niet beter en onthouden enkel maar slogans ![]() Of denk je dat een allochtoon niet in staat is om perfect Nederlands te spreken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik ook even uitdagen? Aap verloren in de zoo... ![]() Blijkt gevaarlijk omdat hij wartaal uitspreekt...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 mei 2008 om 21:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Antigoon, zo snel zullen we niet uitsterven hoor. Ik merk dat in mn vrienden- familie- en kennissenkring meer kinderen wordt geboren dan de generatie ervoor, maw: men krijgt tegenwoordig meer kinderen dan de ouders, en dat is goed.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() jij groot muil hebben achter schermpje, maar op straat, wij de baas
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij normaal wel goed nederlands spreken, waarom jij dat nu niet kan doen geweest zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 12 mei 2008 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plots was het de allochtoonse jongeren groep die bang was, jullie hebben dus ook op straat niets te vertellen, ook daar zijn wij nog steeds baas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Ik herinner me toen ik de in bouw werkte zo een soort grappig voorval. De baas van de firma had een Noord Afrikaan aangenomen en op een dag waren we aan het praten over het VB. Mohamed werd redelijk kwaad en riep dat hij straks eens een VB'er zou gaan aframmelen. Dat haalt toch niets uit, zei ik hem, dan kloppen die VB'ers misschien wel tien Noord Afrikanen bijeen. Dan wij 20, zei hij. En dan zij weer, een stuk of 50. Dan komen we met 3000 de straat op, en we stampen alles kapot en steken alles in brand! Tja, zei ik, dan haalt het VB weer een half miljoen stemmen meer. =) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
"Hells" Kim, zonder '. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *gaat haar bericht even aanpassen*
![]()
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het nog altijd zo dat je, als je lid wil worden van de HA, je je beide armen moet laten breken zonder een kik te geven? Of is dat een urban legend?