![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik schrok even toen ik tot de ontdekking kwam dat ik op enkele dagen na al 5 jaar actief ben op dit forum. Na even de balans te hebben gemaakt heb ik besloten er althans voorlopig de brui aan te geven. Het aantal threads die nog echt over iets gaan is de voorbije jaren spijtig genoeg gestaag geslonken. Ik kan er mijn tijd niet meer in steken, al zal ik zo nu en dan nog wel wat komen lezen.
Ik wil de mensen bedanken van wie ik iets heb kunnen leren, of met wie ik ondanks fundamentele meningsverschillen toch stevig heb kunnen discussiëren. Dat was een stimulerende ervaring. Dank ook aan de forumclowns (de bewuste en de onbewuste) voor de humoristische bijdragen. Laat me deze laatste bijdrage afsluiten met een citaat uit "Slaughterhouse Five" van Kurt Vonnegut: "God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference."
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() tot hoors have a nice live.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Jammer , ik zal uw bijdragen missen . Het ga je goed !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doki, ik hoop dat u zo snel mogelijk over het 'dipje' heen raakt, en straks toch komt mee discussiëren over vanalles en nogwat. Ik vond uw bijdragen best wel interessant (al was ik het misschien niet altijd met u eens), en ik hield ook wel van uw stijl.
Graag tot binnenkort, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jammer. Je was een heel toffe discussiepartner. 'Nog ééntje van de goeien', zoals me dat hier wel eens zegt. Maar ik begrijp je keuze wel (en zou ze binnenkort ook eens moeten maken).
Een prachtige quote trouwens om mee af te sluiten! ![]() Het beste!!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 12 mei 2008 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |