![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() dat wisten we nog niet;..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mama, je bent de liefste van de hele wereld
Mama, de allerliefste van de hele wereld Later, wanneer ik ga trouwen Zal ik een huisje gaan bouwen Als je dan soms alleen zult zijn Kom dan bij mij in mijn huis Mama, de liefste van de hele wereld ben jij Oh, lieve mama, je bent en blijft altijd een voorbeeld voor mij Mama, je leerde me lopen Op eigen benen te staan Straks gaat de deur voor mij open Om door het leven te gaan Maak je geen zorgen voor morgen Mama, toe droog toch die traan refrain
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'refrain' ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwee nie!
Een moeder brengt liefde en warmte in huis en is ook je beste vriendin Als zij bij je is dan pas voel je je thuis Je bent en je blijft toch haar kind Zij staat toch ieder moment voor je klaar in voor maar ook tegenspoed Maak als haar kind elke droom van haar waar Pas dan voelt een moeder zich goed Maar als een moederhart moet huilen, is er reden voor verdriet Ieder kind moet zich gaan schamen, als het mammie’s tranen ziet Maar als een moederhart moet huilen, zorg dan dat het overgaat Want zij is veel meer dan al die tranen waard Zij is het tustpunt in ieder gezin, en knijpt vaak een oogje dicht Van haar krijg je steun als het jou tegen zit zij ziet altijd ergens licht Wees altijd eerlijk, ze vecht ook voor jou en loop nooit haar deur voorbij Geen vrouw op de wereld die meer van je houdt Zij is toch een voorbeeld voor mij Maar als een moederhart moet huilen, is er reden voor verdriet Ieder kind moet zich gaan schamen, als het mammie’s tranen ziet Want als een moederhart moet huilen, zorg dan dat het overgaat Want zij is veel meer dan al die tranen waard Maar als een moederhart moet huilen, is er reden voor verdriet Ieder kind moet zich gaan schamen, als het mammie’s tranen ziet Want als een moederhart moet huilen, zorg dan dat het overgaat Want zij is veel meer dan al die tranen waard Want zij is veel meer dan al die tranen waard
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga haar een boeket seringenbloemen geven. Snel, goedkoop en gemakkelijk!
![]() ![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Wij horen elke dag onze moeders liefde en cadeautjes te geven. Niet op één dag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() ...[/quote]
Mama, voor al de ellende die je me bracht voor al de boze blikken als ik toch eens naar je lachte en al de ruzies tot nu toe en al de domme dingen die je nog steeds doet ook voor de tranen die ik soms eens laat Als het door u schuld soms eens niet meer gaat voor elk verkeerd woord en alle verspilde tijd wil ik dat je weet dat het je elke dag meer en meer zal spijten ik wordt ouder en besef elk jaar dat we steeds verder weg gaan van elkaar maar mama, ik weet wat er ook nog zal gebeuren tussen mij en jou niets kan het feit veranderen dat ik voor eeuwig pijn heb door jou Een dochter Nog een gelukkige Moederdag aan alle goede mama's en mama's in spe |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Moederdag is op 15 augustus.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is de commerciële moederdag. De fake dus. Voor de poujadisten (zoals mijn moeder altijd zegt.)
Moederdag is op 15 Augustus.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkige mensen die nog een moeder hebben. Eert ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is moederkesdag dan niet in Augustus?
![]()
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik bel mijn lieve moedertje straks op.
Ach, wat wonen we ver uiteen. Jammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie mijn lieve moeder ook straks,ze is al 91 jaar
![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi. Ik hoop dat jullie een leuk dagje tezamen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hele dag kan dat lief mensje niet meer aan,maar een paar uur nog wel
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|