Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2004, 00:48   #1
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Hoe we het ook wenden of keren, hoe zeer we ook proberen om over andere zaken te praten, het schijnt niet te mogen lukken. Om de een of andere reden komen Marokkanen altijd in het nieuws en ook altijd negatief. Hoewel de landelijke media hun uiterste best doen om bij misdrijven de etnische identiteit van daders achterwege te laten, blijkt bij wat nader onderzoek dat het in 90% van alle gevallen om allochtonen (al dan niet van Marokkaanse afkomst) gaat.

Nu had ik eigenlijk mijn column willen schrijven over de aardbeving in Marokko en de gratis vliegtickets die gemeenten zoals Den Haag en Rotterdam aan Marokkaanse bijstandstrekkers wil geven om aldaar hun familie te kunnen gaan helpen.

Maar zie daar; een bericht in de Telegraaf van hedenochtend waarin vermeld staat dat een groepje mannen in Alkmaar een Nederlands meisje van 16 jaar hebben verkracht en aansluitend haar vagina met een mes hebben bewerkt. Een vrouwenbesnijdenis op zijn Marokkaans dus. De afkomst van de daders werd niet vermeld. Maar bij het lezen van dergelijke gruweldaden denk je ondertussen bijna automatisch dat het wel weer om allochtonen zal gaan. Dus klim je in de telefoon om de politie in Alkmaar te bellen en het blijkt dan inderdaad weer om Marokkanen te gaan. Ik zeg met nadruk ‘weer’, omdat jongeren van Marokkaanse afkomst nu eenmaal bekend staan om het feit dat zij Nederlandse vrouwen en meisjes zo mogen benaderen en mishandelen, want het zijn toch maar hoeren.

Ik neem het de Telegraaf in deze erg kwalijk dat de etnische afkomst van de daders niet wordt vermeld, omdat het wel degelijk relevant is bij zo’n misdrijf. Er zijn namelijk geen autochtonen die Nederlandse vrouwen groepsgewijs verkrachten en vervolgens met een mes bewerken. Dát zou pas wel nieuws zijn en als dat inderdaad het geval zou zijn geweest, dan geef ik u op een briefje dat men er zeker bij zou hebben gezegd dat het ging om autochtone daders. Te veel ‘journalisten’ bij de Telegraaf hebben het boekje “Horen, zien en schrijven” van de NVJ gelezen en zijn er zwaar van onder de indruk geraakt. Maar nee, we nemen de Marokkaanse gemeenschap weer in bescherming. Ze hebben het al zo moeilijk, zeker gezien de aardbeving die het noorden van Marokko zo zwaar heeft getroffen.

Bron: DemoCrates.net
Oud 6 maart 2004, 00:49   #2
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Blijkbaar zijn de media bij onze noorderburen in hetzelfde bedje ziek.
Oud 6 maart 2004, 01:16   #3
Erich_Honecker
Vreemdeling

Erich_Honecker's schermafbeelding

Locatie: Berlijn, DDR -der Deutschen Demokratischen Republik-
Stuur een bericht via MSN naar Erich_Honecker
Standaard

Geachte leden,

Aan deze tekst is natuurlijk weinig toe te voegen, het is ook niets nieuws, het is het zoveelste voorval..........wat moet je hier nu nog over zeggen......

Het is tijd voor actie, keiharde repressie, onmiddellijk uitzetten incl. een stevige afranseling door de orde troepen........

DAT IS DE BOODSCHAP

En natuurlijk is het zaak dat de media de realiteit en de feiten vertellen, anders zijn de media staatsondermijnende feiten stilletjes mee aan het goedkeuren...........zwijgen is goed vinden, niet waar?.........

Anders ben ik genoodzaakt om gazetjes welke censureren...................te gaan on-censureren.........en aan banden te leggen......

De media moeten goed in het zonnetje zetten hoe primitief de islam cultuur is.........en vooral hoe stom de Nederlanders en Vlamingen al die jaren zijn geweest door half Turkije en Marrokko hierheen te halen............beter bekend als het multi-cul drama

Maar ja........de tijden gaan nog veranderen............menig VRT nieuwslezer komt nog aan het vluchten..........mischien is Turkije een leuke bestemming............?????

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer!"
"Die Partei hat immer recht".
"Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..."

http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav
Erich_Honecker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2004, 02:44   #4
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf
Een vrouwenbesnijdenis op zijn Marokkaans
In Marokko wordt geen vrouwenbesnijdenis toegepast, je vergist je van land.
http://www.amnesty.org/ailib/intcam/femgen/fgm9.htm
http://www.ipu.org/wmn-f/fgm-prov-m.htm
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2004, 03:12   #5
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf
Een vrouwenbesnijdenis op zijn Marokkaans
Blijkbaar hebben ze er een mouw aan gepast.
Oud 6 maart 2004, 09:56   #6
snofla
Banneling

Standaard

[quote="wolf"]Hoe we het ook wenden of keren, hoe zeer we ook proberen om over andere zaken te praten, het schijnt niet te mogen lukken. Om de een of andere reden komen Marokkanen altijd in het nieuws en ook altijd negatief. Hoewel de landelijke media hun uiterste best doen om bij misdrijven de etnische identiteit van daders achterwege te laten, blijkt bij wat nader onderzoek dat het in 90% van alle gevallen om allochtonen (al dan niet van Marokkaanse afkomst) gaat.

Nu had ik eigenlijk mijn column willen schrijven over de aardbeving in Marokko en de gratis vliegtickets die gemeenten zoals Den Haag en Rotterdam aan Marokkaanse bijstandstrekkers wil geven om aldaar hun familie te kunnen gaan helpen.

Maar zie daar; een bericht in de Telegraaf van hedenochtend waarin vermeld staat dat een groepje mannen in Alkmaar een Nederlands meisje van 16 jaar hebben verkracht en aansluitend haar vagina met een mes hebben bewerkt. Een vrouwenbesnijdenis op zijn Marokkaans dus. De afkomst van de daders werd niet vermeld. Maar bij het lezen van dergelijke gruweldaden denk je ondertussen bijna automatisch dat het wel weer om allochtonen zal gaan. Dus klim je in de telefoon om de politie in Alkmaar te bellen en het blijkt dan inderdaad weer om Marokkanen te gaan. Ik zeg met nadruk ‘weer’, omdat jongeren van Marokkaanse afkomst nu eenmaal bekend staan om het feit dat zij Nederlandse vrouwen en meisjes zo mogen benaderen en mishandelen, want het zijn toch maar hoeren.

Ik neem het de Telegraaf in deze erg kwalijk dat de etnische afkomst van de daders niet wordt vermeld, omdat het wel degelijk relevant is bij zo’n misdrijf. Er zijn namelijk geen autochtonen die Nederlandse vrouwen groepsgewijs verkrachten en vervolgens met een mes bewerken. Dát zou pas wel nieuws zijn en als dat inderdaad het geval zou zijn geweest, dan geef ik u op een briefje dat men er zeker bij zou hebben gezegd dat het ging om autochtone daders. Te veel ‘journalisten’ bij de Telegraaf hebben het boekje “Horen, zien en schrijven” van de NVJ gelezen en zijn er zwaar van onder de indruk geraakt. Maar nee, we nemen de Marokkaanse gemeenschap weer in bescherming. Ze hebben het al zo moeilijk, zeker gezien de aardbeving die het noorden van Marokko zo zwaar heeft getroffen.

Mijn gedacht, Wolf!
Maar ik wil daar nog iets aan toevoegen, iets wat nog meer de perversiteit van het huidige regime in de verf zet:
Als het om Marokkaanse daders gaat, is men inderdaad zeer 'voorzichtig' met het vermelden van de afkomst, maar je kunt tegenwoordig geen krant meer openslaan, of je leest iets in de aard van:'Albanese bende opgepakt', 'Roemeense gauwdieven geklist', enz... Eigenaardig niet?
Toch niet. De meeste mensen uit de Balkan zijn ECHTE sukkelaars, die NIET KUNNEN STEMMEN, rondrijden in uiteenvallende krotwagentjes(dus niet in Mercedessen en BMW's!) en dus 'onbruikbaar' voor het politieke regime. Ziedaar de ontmaskering van het regime: solidariteit, verdraagzaamheid? Ja, als het stemmen oplevert.
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2004, 11:41   #7
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Gratis vliegtickets ok zolang het enkele richting is . Maar t was te denken dat zoiets ging gebeuren. Ze hebben het al zo moeilijk met hun verscheurde identiteit en het racisme hier en dan nog eens die aardbeving ginder erbovenop! Die huizen gezet met het kindergeld dat ze hier van ons krijgen tegen de vlakte!Erg, erg...
Spijtig dat Borgerhout niet op een breuklijn ligt.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2004, 12:51   #8
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zo verboden als en strafbaar als hier!

Las je dit :
Citaat:
Egypt 97% Clitoridectomy, excision, and infibulation
FGM is practised by both Muslims and Coptic Christians
,

Als je nog dacht dat christenen beter zijn dan moslims...
kijk dan ook eens bij de al lang door missionnarissen bekeerde Democratische Republiek Congo

en een link uit mijn antwoord weglaten omdat die niet in je kraam past is
een vorm van valsheid in geschrifte.. maar waarom verwondert me dat niet van iemand die het logo voert van de partij met het grootst %veroordeelden voor gewelddelicten in haar leiding?
http://www.ipu.org/wmn-f/fgm-prov-m.htm "vergat" je

misdadigheid in 90% van alle gevallen allochtonen ??? D�*�*r geraakte zelfs Van San niet: Zelfs het VB durft dergelijke leugens niet op papier zetten: jij moet wel over je eigen statistieken beschikken, want behalve VB en VBJ-lawaai zal je dat cijfer nergens vinden
Bronnen vermelden dus...
Oud 6 maart 2004, 13:24   #9
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
een vorm van valsheid in geschrifte.. maar waarom verwondert me dat niet van iemand die het logo voert van de partij met het grootst %veroordeelden voor gewelddelicten in haar leiding?
Geen onzin verkopen hé Filo, die link stond er niet (Laatst aangepast door filosoof op Za Maa 06, 2004 3:16 am, in toaal 4 keer bewerkt)

Het doet trouwens niets terzake of deze praktijken in Marokko de normale gang van zaken zijn. Het gaat hem om de brutale manier waarmee Marokkanen niet alleen hun slachtoffer in meervoud verkrachten maar ook nog eens levenslang verminken. Dat kun je verwachten als je een geweldcultuur importeerd. En ook nog dat de media wel heel selectief te werk gaan in hun berichtgeving als het om criminele daden van allochtonen gaat, ook in Nederland.

Niet rond de pot draaien.
Oud 7 maart 2004, 09:06   #10
snofla
Banneling

Standaard

Filosoof heeft er blijkbaar moeite mee om te reageren op reakties die in zijn politiek-correct wereldbeeld niet van pas komen. Of is hij ook slechts selektief verdraagzaam en solidair en kunnen voor hem de echte sukkelaars onder de vreemdelingen maar beter oprotten?
Oud 7 maart 2004, 09:23   #11
katana
Vreemdeling

Standaard

In Nederland is er heibel wegens de uithuwelijking en willen ze er een dam voorleggen.
Hoe zit dit in België op 't ogenblik ?
katana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2004, 09:57   #12
snofla
Banneling

Standaard

Wel, Katana, in België gebeurt er niet alleen niks( of wat had ge gedacht), uithuwelijkingen en schijnhuwelijken worden zelfs getolereerd door de overheid. Ik heb het reeds meermaals elders op dit forum vermeld. Het Belgisch Consulaat-Generaal in Casablanca moet zoveel mogelijk visa goedkeuren op zo kort mogelijke tijd. Alhoewel het plaatselijke consulaire personeel van de visumdienst soms op het eerste zicht kan vaststellen dat er valse documenten worden afgeleverd om de aanvraag te staven, toch moet er een visum afgegeven worden. De documenten worden nml.niet gecontroleerd. Nochtans bestaat er in zeer veel andere diplomatieke of consulaire posten van België(en andere landen) in 'risicolanden'(dus zowat alle landen van de Derde Wereld) een speciale procedure om tot controle van de documenten over te gaan, het inschakelen van een zgn. 'vertrouwensadvokaat'. Eigenaardig genoeg bestaat dat in Casablanca niet, alhoewel de misbruiken daar volgens de chef van het visumbureau enorm zijn.

Bovendien dient er ook niet meer naar schijnhuwelijken gezocht te worden(al deze 'richtlijnen' komen natuurlijk uit Brussel!), ook niet wanneer bijvoorbeeld een 16-jarig Marokkaans meisje trouwt met een 43-jarige Marokkaan.
Waarom dit zo is? Wel, ik zou zeggen, denk er eerst zelf maar eens over na.
Oud 7 maart 2004, 10:37   #13
katana
Vreemdeling

Standaard

De foto's waarom Marc Dutroux te zien is als gevangene, lijkt wel een leuk optrekje
katana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2004, 10:49   #14
snofla
Banneling

Standaard

Ik begrijp niet goed wat Dutroux te maken heeft met uithuwelijking en schijnhuwelijken Daar ging uw vraag en mijn antwoord toch over
Oud 7 maart 2004, 15:59   #15
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Geen onzin verkopen hé Filo, die link stond er niet (Laatst aangepast door filosoof op Za Maa 06, 2004 3:16 am, in toaal 4 keer bewerkt) ja ik zocht wel even achter de links, maar ze stonden er wel degelijk alle twee

Het doet trouwens niets terzake of deze praktijken in Marokko de normale gang van zaken zijn. Het gaat hem om de brutale manier waarmee Marokkanen niet alleen hun slachtoffer in meervoud verkrachten maar ook nog eens levenslang verminken. Dat kun je verwachten als je een geweldcultuur importeerd. En ook nog dat de media wel heel selectief te werk gaan in hun berichtgeving als het om criminele daden van allochtonen gaat, ook in Nederland.

[size=6]die criminele daad, van die gestoorde(n)! Geen reden om te veralgemenen! [/size](je geeft trouwens zelf toe):
Citaat:
Het doet trouwens niets terzake of deze praktijken in Marokko de normale gang van zaken zijn.
Oud 7 maart 2004, 16:42   #16
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Geen onzin verkopen hé Filo, die link stond er niet (Laatst aangepast door filosoof op Za Maa 06, 2004 3:16 am, in toaal 4 keer bewerkt) ja ik zocht wel even achter de links, maar ze stonden er wel degelijk alle twee

[size=6]die criminele daad, van die gestoorde(n)! Geen reden om te veralgemenen! [/size](je geeft trouwens zelf toe):
Citaat:
Het doet trouwens niets terzake of deze praktijken in Marokko de normale gang van zaken zijn.
Heb jij weet van autochtone jongerenbendes die zich hieraan schuldig maken? Is het mijn schuld dat het steeds om Marokkanen gaat en dat ze steeds driester te werk gaan? Ons word steeds verweten dat we racisten zijn terwijl de echte racisten de straten afschuimen op zoek naar slachtoffers om hun smeerlapperij op bot te vieren. Een bende lafaards, voelen zich steeds sterk als ze in groep zijn. Eenmaal alleen komt de ware aard boven.
Oud 7 maart 2004, 20:14   #17
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Heb jij weet van autochtone jongerenbendes die zich hieraan schuldig maken? Is het mijn schuld dat het steeds om Marokkanen gaat en dat ze steeds driester te werk gaan? Ons word steeds verweten dat we racisten zijn terwijl de echte racisten de straten afschuimen op zoek naar slachtoffers om hun smeerlapperij op bot te vieren. Een bende lafaards, voelen zich steeds sterk als ze in groep zijn. Eenmaal alleen komt de ware aard boven.
Je haalt enkele misdadigers aan, en daarop wil je een ganse bevolkingsgroep beoordelen: ALLE BELGEN ZIJN PEDOFIELEN want Dutroux en Sainte Ode en een aantal priesters-leraars.. is een even belachelijk vervalste argumentatie, maar is het mijn schuld dat de pedofielen de straten afschuimen op zoek naar slachtoffers om hun smeerlapperij op bot te vieren hier altijd Belgen zijn . Is dat dan de ware belgische aard
Oud 7 maart 2004, 21:10   #18
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Je haalt enkele misdadigers aan, en daarop wil je een ganse bevolkingsgroep beoordelen: ALLE BELGEN ZIJN PEDOFIELEN want Dutroux en Sainte Ode en een aantal priesters-leraars.. is een even belachelijk vervalste argumentatie, maar is het mijn schuld dat de pedofielen de straten afschuimen op zoek naar slachtoffers om hun smeerlapperij op bot te vieren hier altijd Belgen zijn . Is dat dan de ware belgische aard
Ik veroordeel nergens de ganse allochtone gemeenschap voor deze feiten. Maar ik zie ook nooit een afwijzende houding van hun kant voor de criminele feiten van hun kroost. En in zekere mate dragen ze een groot deel van de verantwoordelijkheid dat zulke dingen gebeuren. Hoe vaak zie ik hier niet allochtone kinderen van nog geen 14 jaar 's nachts op straat lopen. Ik hoef u er ook niet bij te vertellen hoe ze zich gedragen en wat ze zo allemaal uitvreten. De rest van uw verhaaltje over priesters en pedofielen doet allemaal niks terzake en het verklaart ook nog niet waarom de media enige selectiviteit aan de dag legt in hun berichtgeving.
Oud 7 maart 2004, 23:02   #19
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar zie daar; een bericht in de Telegraaf van hedenochtend waarin vermeld staat dat een groepje mannen in Alkmaar een Nederlands meisje van 16 jaar hebben verkracht en aansluitend haar vagina met een mes hebben bewerkt.
Heeft er al eens iemand stilgestaan bij hoe het slachtoffer zich moet voelen nu?

Zulke daden zijn niet meer het gevolg van een plotse opwelling. Hier zit weer een reusachtige voorgeschiedenis aan vast. Dat voel je met alles aan.

Dit is een zoveelste poging om ons Europeanen op de meest extreme manier te trachten te vernederen en te kwetsen. Een boodschap in de zin van :

"Kijk eens stelletje lummels, jullie zijn niet eens in staat om jullie eigen vrouwen te beschermen. Kijk eens als wij willen verkrachten we jullie vrouwen en snijden hun vagina aan stukken. En nog doen jullie niets. Straks nemen wij één van jullie vuile kankerhoeren en snijen ze gewoon open en gooien we ze daarna te vreten voor de honden en de raven. Bende laffe kloothommels!"

Wij krijgen gewoon wat we verdienen. Zolang we ons hiertegen niet verzetten zolang zullen de barbaren van over de Middellandse Zee ons blijven terroriseren.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2004, 23:06   #20
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Voor de islamieten is dit een religieuze plicht en daad filosoof. Zij voeren immers een heilige oorlog tegen het Westen. Sommige doen het met vliegtuigen die ze kapen en te pletter laten storten op onze gebouwen. De vrouwen voeren een psychologische oorlog door onze vrouwen met het dragen van een hoofddoek impliciet als "hoer" te bestempelen. De anderen doen het elke dag in onze straten door ons te beroven en onze vrouwen te verkrachten. Met het geld dat ze zo buit maken, de "Anfaal", worden hun kassen gespekt om de heilige oorlog tegen ons op een nog efficiëntere manier uit te voeren.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be