Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2008, 01:00   #1
Politics.be
Redactie

Politics.be's schermafbeelding

Standaard Tommelein en Staelraeve zetten druk op SABAM

Nieuwe website SABAM begin, geen eindpunt SABAM heeft zopas haar nieuwe website online gebracht. De grootste blikvanger is een online database met alle auteurs en uitvoerders van de door SABAM beheerde muziek. Open Vld -volksvertegenwoordigers Bart Tommelein en Sofie Staelraeve pleiten reeds langere tijd voor meer transparantie bij SABAM. Zo eiste Bart Tommelein eind 2005 voor de eerste maal dergelijke online database. SABAM beloofde sindsdien ettelijke malen de release, maar stelde telkens uit. Uitgerekend gisteren nog tikten Tommelein en Staelraeve SABAM op de vingers voor het uitblijven ervan. Na verschillende keren uitstel is de nieuwe website eindelijk een feit.

“Het is geen toeval dat de nieuwe website nu online gaat. Volgende week bespreekt de commissie bedrijfsleven immers mijn wetsvoorstel over het auteursrecht en de naburige rechten. Druk zetten op SABAM helpt blijkbaar. ” aldus de liberale fractieleider Bart Tommelein. Sofie Staelraeve bevestigt dit. “Vanaf volgende week houden we in de kamercommissie diverse hoorzittingen met betrokkenen uit de sector. Het is duidelijk dat er nog veel werk aan de winkel is om de beheersvennootschappen transparanter te laten werken. Deze nieuwe website is een stap in de goede richting, maar de weg is nog lang. Ik volg het functioneren van de website met argusogen.”

Bart Tommelein:
Sofie Staelraeve:

Bron: politics.be
Politics.be is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2008, 06:00   #2
guerin
Minister

Standaard

In ben juist een kijkje ga nemen naar die site en mijn eerste indruk isdat het ontoegankelijk is,ik ga er,met meer tijd,nog eens kijken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be