![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik heb niet alle conflicten opgesomd, beide Wereldoorlogen bijvoorbeeld waren een onderneming van staten tegen staten, de persoonlijke keuze speelde daarin niet. Ik heb gepoogd vooral die op te sommen waar effectief Belgische vrijwilligers in hebben meegestreden.
EDIT: Gelieve deze te sluiten, poll moet blijkbaar binnen 5 minuten gemaakt worden. Ik kon de poll niet meer bijvoegen. Voor iemand die nogal traag typt een race tegen de klok.
Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840). Laatst gewijzigd door Preuße : 29 mei 2008 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 't Loopt hier storm
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |