![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wel,ze hebben wat te verduren,agressie,incidenten,petitie's tegen zinloos geweld,ordediensten die direct ter plaatse zijn tegenwoordig.Camera's,enz..........Maar dat belet me niet om eens het tegen de lijnbuschauffeurs te hebben.Man,wat ik soms zie bij de lichting van de laatste jaren,het is er echt niet om aan te zien,dat de lijn echt op zoek zijn naar goeie mensen,want dat is het wel degelijk.Rijdende chauffeurs,die gewoon zitten te gsm'n,broodjes eten,niet eens uitwijken voor je,anders is het gewoon frontaal op je neus.Soms rijden ze je gewoon voorbij,bij een bushalte,als je teken doe.Ben je één seconde te laat,is het foert.Want ik woon tegenover een bushalte,dus ik zie wat er soms gebeurd,express meters verder rijden,zodat mensen vlug moeten lopen om op de bus te geraken.Ik scheer niet iedereen over dezelfde kam,maar de lichting die ze hier loslaten,tart voor mij alle verbeelding,het is en blijft gewoon een maatschappelijk fenomeen:de opvoeding.En m'n ziet het ook in de politiek daarom ook zet ik het hierin.
Jennen,elkaar jennen,dat is alles wat m'n nog doet. Laatst gewijzigd door fabianen : 16 mei 2008 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Toen ik de bus nam enkele jaren geleden had ik meer last van de oude garde die precies hun leven beu waren en dan maar afreageren op anderen door onvriendelijk te zijn en amper te reageren op een vraag.
Nooit een probleem gehad met jonge chauffeurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Huh? Dat heb ik allemaal nog nooit meegemaakt hoor. Ik neem dagelijks verschillende bussen, heb op drie verschillende plekken gewoond de laatste vier jaar en ben maw zeer grote gebruiker van't openbaar vervoer.
Ik heb slechts één keer meegemaakt dat een bus voorbij reed, maar die zat dan ook voller dan vol. Een vijftal keer (op een 1000tal ritjes, niet overdreven) last gehad van een overdreven norse chauffeur, één keer een bijna-ongeluk,nog niemand die een broodje at Gsm'en gebeurt idd wel iets vaker (maar om nu echt "vaak" te zeggen...) maar ik heb me daar nooit onveilig door gevoeld, altijd op lange rechte stukken, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() off topic
--> interpunctionele tip: 1 of 2 spaties na een komma en een punt.
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik heb ook de indruk dat er iets schort aan de attitude van een aantal chauffeurs. 'k heb het hier ergens al eens gepost: de laatste 2 keer ik een bus poogde te nemen kon/wou de chauffeur geen wisselgeld geven op 10€. Ze verspillen dan liever 10 min om een overschrijving te maken dan mij aan een halte op/af te laten om in de krantenwinkel (die recht naast de halte ligt) te wisselen. En vriendelijk dat ze zijn.
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, wat wil u dan, als die mensen een stiel kenden hadden ze daar ook niet als chauffeur gezeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Jaja; whatever.