Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2008, 15:51   #1
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard Hoogtevrees?

Wie zal beneden wel wachten?

Op volledig scherm bekijken.

Klik en begin aan de wandeling
Oud 7 mei 2008, 17:00   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Mijn ballen zijn naar binnen gekropen.
Als ik dat moet doen, dan schuif ik eerst een steenkool in mijn aars, dan heb ik een diamant halverwege.
Oud 7 mei 2008, 17:32   #3
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

tx Gun!

Dat lijkt me wel wat. Het uitzicht, de natuur, de hoogte,...
Maar, eerst een grondige renovatie van het pad graag -
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 18:15   #4
Groentje-18

Standaard

Ik had pas gegeten. Ik voel me niet lekker meer.
Oud 7 mei 2008, 18:35   #5
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Pff, zeg. Op mijn dakterras maak ik grelligere dingen mee.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 19:07   #6
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Voor geen 10 miljard €, loop ik daar 10m over.

Ik zit hier met het zweet in mijn handen en hartkloppingen tot en met.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 19:13   #7
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

wat is daar nu zo verschrikkelijk aan?
ok het pad is niet altijd even breed, maar je kan daar perfect oplopen, zonder probleem hoor.
Oud 7 mei 2008, 19:27   #8
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Mijn ballen zijn naar binnen gekropen.
Als ik dat moet doen, dan schuif ik eerst een steenkool in mijn aars, dan heb ik een diamant halverwege.
2

(behalve misschien dat van die aars)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 20:39   #9
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Zaaaalig, vooral rond 0:33 minuten (33 secondfen voor de muggezifters)... ik zou er zo kunnen inspringen
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 20:51   #10
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Zaaaalig, vooral rond 0:33 minuten (33 secondfen voor de muggezifters)... ik zou er zo kunnen inspringen
ik versta hem niet hoor dronkoers..........
Oud 7 mei 2008, 20:51   #11
berre
Minister

berre's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

prachtig uitzicht! waar is dat ergens?
ik zou het zelf denk ik wel niet doen de tocht zonder eerst wat geoefend te hebben op dergelijke parcours, iets minder hoog van begane grond..
berre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 20:52   #12
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
ik versta hem niet hoor dronkoers..........
Dat zicht op dat water... ge zou zo een duik nemen
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 20:54   #13
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Wie zal beneden wel wachten?

Op volledig scherm bekijken.

Klik en begin aan de wandeling
Het lijkt me héél hoog. En ik zou er in géén honderdduizend jaren kunnen oplopen indien het enkel een ladder was...... maar hier is het een pad, met leuning enal....... dus zou da normaal gezien niet zo'n probleem zijn.
Ik heb wel gezien dat hier en daar wat gaten in het pad waren, maar er hing nog een staalkabel aan de wand, dus je kunt je daarmee al serieus verhelpen éh.

Wat ik NOOIT zou durven doen, is zo gewoon een passant passeren. Je weet maar nooit dat het een gek is, die met een simpel duwtje je om zeep kan helpen.
Oud 7 mei 2008, 20:58   #14
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Eeuhhhmmm néé! Je weet nooit hoe diep dat water is. Het kan evenwel zijn dat op nog geen meter onder de waéteroppervlakte zich de bodem bevindt, met grillige pinnen.........

Ik wil zelfs op geen 5-10 meter meer van de springplank in t zwembad springen. Ik deed het vroeger vol overmoed en het is me zuur opgebroken. Zowel als op de buik als op de kont: ver-schrik-ke-lijk!!
Oud 7 mei 2008, 21:08   #15
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Wat ik NOOIT zou durven doen, is zo gewoon een passant passeren. Je weet maar nooit dat het een gek is, die met een simpel duwtje je om zeep kan helpen.
Dat dacht ik eigenlijk ook toen ik het filmpje zag. En je zag de persoon die moest gekruist worden ook telkens zo kijken van '' en dan vriendelijk goeiedag zeggen. Je weet maar nooit natuurlijk.

Waar is het ergens?
Ik zou er wel op gaan. Maar ik word misselijk als ik beelden voor me krijg die bewegen en je door allerlei paden lijken te loodsen (zoals bv bij de vroegere windowsschermbeveiliging 'doolhoven' of het spelletje 'wolfenstein'.

Ik heb officieel hoogtevrees maar ik ben eigenlijk niet bang voor hoogtes, maar wel om te vallen en vooral dan om daarbij die vreselijke G-kracht of zwaartekracht in mijn buik te voelen. Daar kan ik echt niét tegen! Om dezelfde reden blijf ik uit alle pretparkattractie-toestanden.
Ik word wel duizelig als ik naar iets hoog kijk, of omgekeerd vanuit iets hoog naar omlaag. Maar dat houdt me niet tegen om als er een min of meer deftig pad is naar boven te gaan. Wel enkel met iemand die groter en sterker is dan mij en die ik heel goed vertrouw en ken.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 mei 2008 om 21:08.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 21:17   #16
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dat dacht ik eigenlijk ook toen ik het filmpje zag. En je zag de persoon die moest gekruist worden ook telkens zo kijken van '' en dan vriendelijk goeiedag zeggen. Je weet maar nooit natuurlijk.

Waar is het ergens?
Ik zou er wel op gaan. Maar ik word misselijk als ik beelden voor me krijg die bewegen en je door allerlei paden lijken te loodsen (zoals bv bij de vroegere windowsschermbeveiliging 'doolhoven' of het spelletje 'wolfenstein'.

Ik heb officieel hoogtevrees maar ik ben eigenlijk niet bang voor hoogtes, maar wel om te vallen en vooral dan om daarbij die vreselijke G-kracht of zwaartekracht in mijn buik te voelen. Daar kan ik echt niét tegen! Om dezelfde reden blijf ik uit alle pretparkattractie-toestanden.
Ik word wel duizelig als ik naar iets hoog kijk, of omgekeerd vanuit iets hoog naar omlaag. Maar dat houdt me niet tegen om als er een min of meer deftig pad is naar boven te gaan. Wel enkel met iemand die groter en sterker is dan mij en die ik heel goed vertrouw en ken.

Zet me op een ladder van 6 meter en ik wordt misselijk.
Maar op alle atraktie's op de kermis zou ik wel meedoen. Gewoon omdat ik weet dat ik veilig vastzit, terwijl je op een ladder ieder moment kan neervallen.
Oud 7 mei 2008, 21:29   #17
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Zet me op een ladder van 6 meter en ik wordt misselijk.
Maar op alle atraktie's op de kermis zou ik wel meedoen. Gewoon omdat ik weet dat ik veilig vastzit, terwijl je op een ladder ieder moment kan neervallen.
Ik heb dat net niet. Hier komt weer mijn pathologisch achterdochtige kant bovendrijven maar ... een kermis: je wordt door mekaar geschud dat het geen naam meer heeft maar is er enigszins door iemand gecontroleerd welke effecten dat heeft op je lichaam? Op hoeveel tijd hebben ze die machines opgezet? Voor de hoeveelste keer? Kan dat gezond zijn? Zijn alle bouten wel goed vastgedraaid? ... Ik ben ook vrij mager dus ik zit meestal helemaal niet vast in van die toestellen.
Toch ben ik ooit eens in een reuzenrad gegaan om mijn angst te overwinnen. Ik kan je beloven dat ik (ook al wou ik het echt niet) dat hele ding bij mekaar gehuild heb () toen ik merkte hoe snel het ging, hoe wiebelig het was, hoe verroest het eruitzag van kortbij en hoe hoog het ging. Wij waren de enigsten die erin zaten en de uitbater vond het lollig om het extra hard te zetten en nog eens met ons bakje te komen draaien ook...
Als je mij lang voor een ladder zet en ik heb iets nodig wat vanboven ligt en ik mag die ladder zelf vastzetten enzo dan zal ik er nog wel iets gaan halen al zal het dan wel vijf uur duren. Maar in zo van die attracties krijg je me echt nooit meer.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 mei 2008 om 21:31.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 21:40   #18
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Lijkt wel een spelletje Tomb Raider. Ik wordt er onpasselijk van, maar ik ben ook een extreme acrofoob.
Oud 7 mei 2008, 21:44   #19
BenX
Burger

BenX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht eerst "diene zot gaat toch niet springen"

Wel super video
BenX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2008, 21:54   #20
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik heb dat net niet. Hier komt weer mijn pathologisch achterdochtige kant bovendrijven maar ... een kermis: je wordt door mekaar geschud dat het geen naam meer heeft maar is er enigszins door iemand gecontroleerd welke effecten dat heeft op je lichaam? Op hoeveel tijd hebben ze die machines opgezet? Voor de hoeveelste keer? Kan dat gezond zijn? Zijn alle bouten wel goed vastgedraaid? ... Ik ben ook vrij mager dus ik zit meestal helemaal niet vast in van die toestellen.
Toch ben ik ooit eens in een reuzenrad gegaan om mijn angst te overwinnen. Ik kan je beloven dat ik (ook al wou ik het echt niet) dat hele ding bij mekaar gehuild heb () toen ik merkte hoe snel het ging, hoe wiebelig het was, hoe verroest het eruitzag van kortbij en hoe hoog het ging. Wij waren de enigsten die erin zaten en de uitbater vond het lollig om het extra hard te zetten en nog eens met ons bakje te komen draaien ook...
Als je mij lang voor een ladder zet en ik heb iets nodig wat vanboven ligt en ik mag die ladder zelf vastzetten enzo dan zal ik er nog wel iets gaan halen al zal het dan wel vijf uur duren. Maar in zo van die attracties krijg je me echt nooit meer.
Och, die machine's worden grondig gecontroleerd hoor, alvorens ze in gebruik worden genomen. Je mag er zeker van zijn dat ze aan zeer strenge veiligheidnormen moeten voldoen. En zeker wanneer er zo'n nieuwe machine ontworpen wordt, zal die allerlei testen moeten ondergaan (ovv slijtage na x-aantal gebruik, ennogzoveelmeer.)

Maar op een ladder kruipen is niet echt het probleem, maar wel handelingen uitvoeren op een lader.

Ik woon in een oud, hoog en groot gebouw, waar altijd werk aan is. Maar mij zal je nooit op dat dak zien. Helaas moet ik atlijd iemand betalen om de domste kleinste werkjes uit te voeren op het dak. En het kost veel.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be