![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Vanochtend zat ik te kijken naar de BRT.
Ging over een TV-ploeg die het dappere plan had om eens met een camera Sint-Jans-Molenbeek binnen te lopen. Kreeg ik me daar toch met open mond een deja-vu van heb ik jou daar. Opgefokte allochtoontjes die op hoge toon komen vertellen dat dit 'hun' wijk was (sic) , en dat de cameras onmiddellijk uit moesten. alles in het frans natuurlijk. totdat bij 1 van de TV-ploeg een mobieltje uit de handen werd geslagen. "godverdomme", zei ze. Ik dacht, hé 't is een Vlaming ![]() http://nl.youtube.com/watch?v=GDJxcy0Mv48 to the point. In Nederland heb je ook zo'n linkse had-je-me-maar die met opruiende opmerkingen iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt. Totdat ie de laatste tijd met zijn cameras de probleemwijken in trekt. Kanaleneiland (Utrecht), Katendrecht (Rotterdam), Slotervaart (Amsterdam), Overvecht (Utrecht). Hij werd er door allochtone snotneuzen de wijk uitgemept. Toen ging er bij hem ook eens een lichtje branden. http://www.dumpert.nl/mediabase/1011...ngevallen.html Kunnen die culturele maatschappijverrijkers nou helemaal nergens normaal doen. ga eens naar school of zo. ![]() Laatst gewijzigd door eric v68 : 31 mei 2008 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() ben nou toch bezig, dus ik ga ff door.
http://nl.youtube.com/watch?v=ohkSO7lT18U gaat over samenscholingsverbod in Kanaleneiland (Utrecht) Geert Wilders is overigens oud-inwoner van die wijk. Hij verzint het allemaal niet zo maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() http://nl.youtube.com/watch?v=V7W-FKrjdBc
Oh ja. samenscholingsverbod mocht niet van de rechter. Ik bedoel, als je eindelijk eens met een goed idee komt, dan zijn er altijd nog van die idiote linkse rechters om de boel te dwarsbomen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Een *echte* verrijking van onze samenleving ! Toch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Zoals we allemaal kunnen vaststellen hebben de linkse en laffe politiekers ons door en door belogen en bedrogen. Wat hebben we allemaal niet moeten horen over die "multiculturele" samenleving en wat een paradijs, een verrijking, dat ging worden? Er konden niet genoeg vreemdelingen komen en ze waren allemaal heilig, er mocht geen kritiek op worden geleverd of je werd gekraakt door het linkse fascistenregime.
Inmiddels verdampen alle extreem-linkse dogma's in sneltempo, het aantal problemen en incidenten met vreemdelingen kent geen einde meer. De laffe en criminele politiekers zijn natuurlijk al de grootsteden uitgevlucht en wonen in riante half-kastelen ergens in 't groen - de linkse harpij Onckelinx zelfs in de duurste stad van Wallonië. De autochtone bevolking moet het zelf maar zien te redden. En bij rellen laten die linkse criminelen natuurlijk niets van zich horen, de rotte struisvogels van verraders en bedriegers. Zoals ik al eerder zei zie ik deze problemen nog niet snel verdwenen maar eerder erger worden. Dat Amerika al maar troepen klaar houdt want het zal wéér eens nodig zijn. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik was vorige week nog eens beroepshalve in Den Haag (en heb daar wat rondgewandeld). Man, man, als schrikvoorbeeld kan het daar tellen van hoe het in ons Belgikske zeker niet zou moeten evolueren. We denken soms dat het bij ons erg is, maar nog niets vergeleken met wat ik daar gezien heb. Een tochtje van het station Den Haag - Holland Spoor naar de 'binnenstad' deed mij langs vier 'monumentale' moskees passeren, bij één ervan was de minaret - zonder overdrijven - 70 meter hoog. Ze overstemmen daar de andere gebouwen volledig. In de lokale supermarkt waar ik iets te drinken willen kopen, zat aan de kassa een vrouw waarvan nog juist de ogen zichtbaar waren, om maar te zeggen dat ze niet gewoon een 'vodje' droeg, maar een zwarte shador / sluier. Zou in ons landje (momenteel toch nog niet) niet waar zijn, ze zou nooit aangenomen worden met zulk symbool van vrouwenuitbuiting te dragen. Na die 'aankoop' een restaurantje gezocht om een hapje te gaan eten. In de eerste drie restaurants waar we probeerden, en die door allochtonen werden uitgebaat, spraken ze niet eens Nederlands ! Enkel Arabisch (?) en gebroken Engels. Ik moest het dus maar in het Engels proberen. Ik vertik echter in Nederlands taalgebied tegen horecauitbaters iets anders dan de moedertaal (!) te spreken, dus ben ik drie maal opgestapt. Het vierde restaurant was 'normaal' en werd toevallig in deze concentratiebuurt door een zeldzame 'authentieke' Nederlander uitgebaat.
Allemaal dus afschrikwekkende voorbeelden gezien van hoe het bij ons in de grootsteden dus niet moet evolueren. Veertig jaar politiek correctivisme in Nederland heeft dus blijkbaar diepe sporen nagelaten. Ik verbaas mij enkel over het feit dat Geert Wilders & company niet nog meer stemmen naar zich toe halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
LiberaalNL zou je dat vast kunnen vertellen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() toegegeven, hij is wel een beetje flauw .
De allochtoon-o-meter http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/ ![]() postcode 2526 ; 87,5% allochtoon |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En als de Nederlander die problemen niet ziet, dan steekt ie de kop in de klei en dan zijn de problemen er kennelijk niet. dus heeft de PVV nog maar weinig stemmen. Overigens bij het eerste beste volgende incident zie je dat de PVV in de peilingen weer omhoog schiet. daar waar Nederlanders en allochtonen gemixed wonen zie je fenomenen als witte en zwarte scholen. Afijn, ik denk dat het in Vlaanderen niet veel anders zal zijn. Laatst gewijzigd door eric v68 : 1 juni 2008 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Kijk, de problemen met vele allochtoonse jongeren zowel in nederland als in belgië zijn niet enkel de schuld van die jongeren en of hun ouders.
Onze overheid en ook voor een stuk onze eigen mentaliteit hebben deze problemen ook gemaakt. Nu is er voor deze problemen geen pasklare oplossing maar er moet iets gebeuren natuurlijk want het kan niet dat dat zulk gespuis gaat bepalen wie waar mag komen of niet. Een harde aanpak dringt zich dan ook op. Zowel het nederlandse als belgisch leger zit god weet ik waar in de wereld allemaal politie agentje te spelen terwijl ze minstens evenveel werk hier hebben. ik pleit er dan ook voor om onze soldaten als politieagenten in deze probleem wijken/steden in te zetten. Heel veel jongeren doen gewoon mee onder druk en zo meer en het is daarom noodzakelijk dat we de criminaliteit moeten weghouden bij jongeren. hiervoor heb je heel veel politieagenten nodig bijna eentje op elke hoek en dus is de inzet van het leger noodzakelijk. Want de militaire aanpak is de enige aanpak waar ze nog respect voor hebben. Het stadium van praten is allang voorbij. anderszijds moet je wel als overheid zorgen dat er ook iets positief word gedaan in die wijken.je moet die jongeren laten zien dat het ook anders kan en de ouderen hoop geven.maar men moet zich natuurlijk willen aanpassen en wie niet mee wil hoort hier niet thuis maar ofwel in het land van herkomst of in een gevangenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu niet te snel conclusies trekken over Den Haag, u heeft simpelweg door de "prachtwijk" de Schilderswijk gelopen. Geen idee hoe de problemen aldaar vergelijken met de probleemwijken in bijvoorbeeld Antwerpen of Brussel, maar gelukkig is het in Den Haag heel overzichtelijk: rond Den Haag HS en verder naar het zuid-westen liggen alle probleemgebieden en verder is het goed vertoeven in de stad. Het probleem is natuurlijk wel dat veel internationale bezoekers denken dat het een goed idee is om bij station HS uit te stappen omdat ze geen zin hebben om over te stappen om gewoon bij Centraal te eindigen. Geen goede reclame voor de stad.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
dan noem je nogal wat op. Dat is Schilderswijk, Transvaal en Laakkwartier (het handgranaatincident met de Hofstadgroep) Dan heb je toch een flink deel van Den Haag te pakken. Hoe staat het eigenlijk met Vogelaars' 'kansenzones' in Delft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Den haag en Utrecht zijn in Nederland zowat de meeste criminele steden, waar je na zes uur 's avonds beter absoluut niet meer buitenkomt. 't Is erg, maar 't is waar ... En zeggen dat die eerste het politieke centrum is van Nederland.
In een ander topic heb ik iets gepost over Katendrecht. Het Nederlandse tegenlicht! heeft daar eens een documentaire over proberen te maken. Wat je te zien kreeg was: - iedereen werd geterroriseerd door kindertjes van tien (en zelfs acht) tot veertien jaar - alle politici beweerden dat ze er iets aan zouden doen maar bij onderzoek bleek - het buurthuis gesloten en dat bleek na navraag altijd zo te zijn. Slechts een paar uur per week was er een jongerenwerker en dat tijdens de schooluren. - de plaatselijke speelpleinwerking moest ruimen voor appartementsblokken (terwijl er allicht toch niemand wou gaan wonen) - die kinderen luisterden naar niemand en zochten ruzie met iedereen, ook met elkaar en als je je ermee moeide kreeg je soms nog een mep van één van de ouders - De kinderen luisterden wel naar een wat oudere zwarte vrouw, toen de reporters haar vroegen hoe dat kwam namen ze haar manier van reageren over toen ze de jongetjes opnieuw tegenkwamen. Zo kreeg iedereen een gesprek te zien wat als volgt ging (uit het hoofd geciteerd): Reporter: "Ik heb jou gezien daarstraks. Je hebt met stokken en stenen naar onze camera's gegooid. Je mag niét met stokken en stenen naar camera's of mensen gooien". -> Jongetje kijkt heel beteuterd en vraagt op een even beteuterde en plots schuchtere toon "Ga je me nu slaan?" ... (Hierop zegt de reporter dat ze hem natuurlijk niet zullen slaan maar dat hij het gewoon niet mag doen, waarop de kinderen hun met rust laten.) Ik vond het allessinds meer dan duidelijk genoeg. :-/
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 juni 2008 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() weet je groentje als ik naar ginder ga ok dan neem ik het zoals het daar is
maar hier bij ons heb ik toch eigenlijk geen zin om kinderen zoiets vanzelfsprekends te moeten uitleggen als het ff kan wil ik mij hier zo enigszins normaal kunnen verplaatsen op straat zo - als dat niet teveel gevraagd is anderzijds dan weer heb ik noch in borgerhout noch in sommige brusselse wijken ooit echt problemen gehad - tot hiertoe hoor ik er enkel in de media van
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 juni 2008 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Mensen zoals filosoof maken het kapot voor de autochtone banneling. Binnenkort gaat het op meerdere plaatsen zo zijn.
Ach ja arm west europa gelukkig heb ik uitwijk mogelijkheden. Zoals ik al zei kindergeld en dop opstrijken en hun kinderen zonder respect voor de ongelovige werkende mens opvoeden. Laatst gewijzigd door shaddy : 1 juni 2008 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En zelfs de "moderne" kantorenwijk Brussel-noord verandert ('s avonds) in een "smut-zone" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Want er zit een duidelijk verschil in de ''hindermeter''. Ik behoor tot het vrouwelijke geslacht, en als ik me ''alleen'' vertoon in borgerhout en met dit warme weer in een rok, dan word ik steenvast om kotsmisselijk van te worden uitgeroepen tot hoer door die zo misbegrepen snertjong. Als ik me vertoon vergezeld met m'n broer ook in rok en zomers bloesje geen klootjong die zijn bek opentrekt, nu ge kunt niet echt naast m'n broer zien hij is om en bij 1m92 en sportief ''gebouwd'' maar toch.
![]() |