![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vandaag nam ik mijn afrekening van mij electriciteit nog eens ter hand om te constateren dat we via onze electriciteit een bijdrage moeten leveren voor de sociale zekerheid???
Ik spreek dan nog niet van de schandalige 21% btw op deze facturen. Neen... deze "bijdrage of toelage" zoals je ze kan noemen staat er ergens tussen bij de warmtektacht toelage, de gemeentetoelage,etc... Nog maar eens een bewijs dat de regering werkelijk de meest verfoeilijke en achtebakse manieren normaal vindt om taksen te innen. En dan komen ze nog niet toe! Schandalig gewoon! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je nog bij electrabel bent is dat je eigen stomme fout. Groen energie kost maar 16 cent bij eerlijke bedrijven.
|
![]() |
![]() |