Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2004, 08:44   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Deze morgend werd mijn goed humeur al dadelijk verpest door het radionieuws. Niet dat die mensen der iets aan kunnen doen maar het bericht van de 17 bejaarden uit het failliete bejaardentehuis Harwich in Oostende bracht mijn bloed weer aan het koken.
Door het faillissement kregen die 17 bejaarden 4 uur de tijd om hun spullen te pakken en wegwezen.

Dat op zich kan mij al kwaad maken.

Wat mij nu nog erger kwaad maakt is het feit dat enkele jaren geleden ongeveer hetzelfde gebeurde in Herent (dacht ik toch). En toen kwamen daar alle ministers hun verontwaardiging uitschruwelen. Ik herinner mij een pronte volvoronde dame die op Tv kwam zeggen dat dit nooit meer zou gebeuren. Zulke mensonwaardige toestanden.
Zij ging der wel eens voor zorgen. Maar eens het licht van de cameras gedoofd was ging men over tot de echt belangrijke zaken in de politiek he. Echt belangrijke zaken zoals migrantenstemrecht, alles gratis maken, vele loze beloften produceren, politieke andersdenkenden vervolgen via rechtbanken, uitzonderingswetten maken om politieke tegenstanders financieel dood te knijpen.

En de bejaarden ??? Die mogen rustig verder kreperen en liefst zo snel mogelijk. Want dat bespaart geld.

en zo komt het dat de goednieuwsshow van paars weer zichzelve doorprikt. Aangezien men geen maatregelen of wetten heeft gestemd om te voorkomen dat in geval van faling van een rusthuis de bejaarden nog even op hun vertrouwde plaats kunnen blijven in afwachting van een menselijke en menswaardige oplossing kunnen ze gewoon oprotten.

Waar zijde nu Mie Vogels ? Waar zijde nu gratis S.S. ? Waar zijde nu VLD-ers met alles gaat goed, alles gaat beter, alles gaat best ?

Uw nalatigheid wordt stilaan misdadig.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 09:08   #2
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

Ze zitten nu aan tafel om uit te zoeken hoe ze het gebouw best kunnen aanpassen aan asielcentrum.Ze hopen tevens dat die bejaarde menskes zo ontdaan zijn dat ze hartstilstand krijgen dan kunnen ze het geld van pensioen en ziekt gebruiken als leefloon voor de asielzoekers.Ze weten dat ze nooit oud gaan worden want dat één of andere moegetergde vlaming hen ooit is afmaakt vandaar dat ze bejaardetehuizen overbodig vinden.Ze zijn van mening dat ze geen kiezers nodig hebben en dat ze het alleen kunnen , vandaar dat ze de kiezers bewust afstoten.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 09:08   #3
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Maar TD toch, ge begrijpt nu toch ook dat het veel belangrijker is om een vet betaald postje vast te krijgen? Waarom zouden we ons nu bezig houden met een bende oude seniele mensen als het de politieke elite is waar we goed voor moeten zorgen?

Neen neen, we moeten dringend stemmen op de VLD voor meer werkzekerheid, dan gaan die rusthuizen niet meer failliet. We moeten stemmen voor Steve, zodat we die bomma's en bompa's gratis met de bus naar Holland kunnen sturen. Stem CD&V, de gezinspartij, of Groen! waardoor we zeker anders gaan leven...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 09:13   #4
Tegendradigaard

Standaard

Als S.S. deze verkiezingen op TV durft zeggen dat de politiek der voor de gewone mensen is dan ga ik eigenhandig proberen hem een stronttaart in zijne smoel te gooien.

SPa de partij voor de kleine man ????? As ge da nog gelooft...

En Mieke verdorie ge had beter wa minder BLABLA verkocht en wat meer BOEMBOEM gedaan zodat die toestand rond die bejaarden zich nie had kunnen herhalen. Komt dat schepsel hier op het forum nog voor de verkiezingen ?? 'k zal tegen dien tijd nen helen scherpen punt aan mijn toetsenbord slijpen. Showtr*t.

En VLD loonlasten verlagen ?? Voor werk zorgen ?? 200.000 banen bij ?? Het rusthuis is oa failliet gegaan aan de hoge personeelslasten.

Paars ? Dat nooit meer.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 17 maart 2004, 09:19   #5
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ooit betekenen hun vossenstreken het einde van iets dat als een sprookje begon en als ramp eindigd.
TD voor die taart te smijten zal je rap moeten zijn denk dat vele je voor gaan zijn zenne .Ik smijt niet met taarten ik zal wel met dat vogelgedoe zelf smijten dus zoek maar al dekking.
Oud 17 maart 2004, 09:28   #6
Tegendradigaard

Standaard

Ge krijgt die Vogels nooit opgepakt kweethetwelenz...
En as ge dat wel kunt dan moet ge mee doen aan de sterktse man competitie

Maar het is weer zoals zovele keren bij paars de laatste 5 jaar : beloven, beloven, beloven en niks doen.

Oud 17 maart 2004, 09:30   #7
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ben een vrouw en denk wel dat men woede zo groot is dat ze me de kracht geeft om dat vogelgeval te laten vliegen.Voor de landing sta ik niet in.
Oud 17 maart 2004, 09:41   #8
Tegendradigaard

Standaard

oeps bloos sterkste vrouw competitie dan... oeps.

ne mens kan zich vergissen in het geslachteljke gegeven van de andere forumners he.

Oud 17 maart 2004, 09:44   #9
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Door het faillissement kregen die 17 bejaarden 4 uur de tijd om hun spullen te pakken en wegwezen.
Tegendradigaard, ge overdrijft. 4 uur is heel humaan. In het leger krijgen ze voor hetzelfde 2 minuten.
Oud 17 maart 2004, 09:50   #10
Tegendradigaard

Standaard

Tja mijn rechtvaardigheidsgevoelens sleepten mij mee he Dilbert.

Oud 17 maart 2004, 09:57   #11
Groentje19
Burger

Groentje19's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
Ben een vrouw en denk wel dat men woede zo groot is dat ze me de kracht geeft om dat vogelgeval te laten vliegen.Voor de landing sta ik niet in.
Lol

Bart.L
Groentje19 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 11:20   #12
SB1234
Schepen

Standaard

ik werd er ook bijna misselijk van toen ik het vanochtend (twas 6h30 kan ook daarmee te maken hebben) op het radionieuws hoorde

zoiets is toch niet meer van deze tijd? een heel klein beetje respect voor die bejaarden zou niet misplaatst zijn geweest maarja
SB1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 11:22   #13
Tegendradigaard

Standaard

en mijn ergenis betreft vooral het feit dat bij een vorige falig van een rusthuis een bepaalde groene(?) minister op TV kwam zeggen dat dit nooit meer zou gebeuren. Zij zou daar voor zorgen. En het gebeurt toch.
Wat heeft die dan daar al die tijd zitten doen op haar kabinet ???

Leve de paarse leugenmaatschappij zekers ?

Bah.

Oud 17 maart 2004, 11:25   #14
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Mannekes, iemand nog een pintje?

Het is een curator die het beslist heeft. Schandalig, inderdaad, maar dat is enkel het gevolg van een gebrek aan verstand bij die curator.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 11:33   #15
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Mannekes, iemand nog een pintje?

Het is een curator die het beslist heeft. Schandalig, inderdaad, maar dat is enkel het gevolg van een gebrek aan verstand bij die curator.
Tutut. De politici die zijn komen zeggen dat het nooit meer gaat gebeuren dragen de verantwoordlijkheid.

Mochten deze de nodige maatregelen hebben getroffen om de curator in de onmogelijkheid te stellen zo'n onmenselijke beslissing te nemen dan was dat ook niet gebeurd.
Oud 17 maart 2004, 11:39   #16
Tegendradigaard

Standaard

Voila dat is het wat ik wil zeggen Antoon.

Men had, zoals ze beloofd hadden, de wet moeten veranderen om zulke situatie te voorkomen. Maar vooruitzien bij politicie in dit land das zo zeldzaam als met nen bikini kunnen rondlopen op 25 december, en het dan nog warm hebben, op de noordpool.

En was de slagzin van paars niet : snel en efficiënt ?????
Godverdomme waarom hebben ze dan niet snel en efficiën zulke wet aangepast of gemaakt ??

Ik kan ze stilaan niet meer met mijn bloot gat bekijken die klootzakken van paars.

Ik geef het toe hoe langer ze bezig zijn hoe slechter ik ze vind.

Oud 17 maart 2004, 11:57   #17
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Tegendradigaard, ge overdrijft. 4 uur is heel humaan. In het leger krijgen ze voor hetzelfde 2 minuten.
Met dat verschil dat er bij het leger weinig bejaarden zitten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 13:55   #18
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Naar het schijnt zijn oudere soldaten nochtans beter geschikt voor vredesmissies. Dit is misschien een ideetje voor Steve Stunt in het kader van de vergrijzing: legerdienst voor 60-plussers, met missies in Irak, Afghanistan, Congo,...
Oud 17 maart 2004, 13:57   #19
querty
Provinciaal Statenlid

querty's schermafbeelding

Standaard

Dit is weer een voorbeeld van Vlaamse efficiëntie. Jullie zien Vlaams-nationalisten dat het niet allemaal juist loopt in jullie perfecte Vlaanderen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=12179
Vlaamse efficiëntie = 0
querty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 16:22   #20
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Naar het schijnt zijn oudere soldaten nochtans beter geschikt voor vredesmissies. Dit is misschien een ideetje voor Steve Stunt in het kader van de vergrijzing: legerdienst voor 60-plussers, met missies in Irak, Afghanistan, Congo,...
Ség, reken je 60-plussers ook al bij de bejaarden?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be