![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wederom vandaag belangstelling in HLN en GVA, over het opdoeken van Zwart of wit.
Dit keer laat de grote baas van Liberty zich horen. Jurgen heeft woensdag zelf het contract getekent voor de opzegging van zen programma. Het heeft helemaal niets met politieke druk te maken. Enkel commerciële argumenten liggen aan de basis van het vroegtijdig stoppen. Jurgen blijft zelf wel volhouden dat het om politieke druk ging. Dit is een korte beschrijving van wat er te lezen stond in de krant. ... Nog meer vragen dus, naar de "juiste" reden voor het kortwieken van de stem van de burger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die zou tenminste de durf en het lef mogen hebben om toe te geven dat ze Jurgen zijn ontslag gaf onder politieke druk. Zelfs daar is men te laf voor. Nu ja: het begin (of beter: de verderzetting van de dictatuur) hoeft niet met trompetgeschal aangekondigd te worden. Dat ziet en beseft het volk zelf ook wel! ![]() Alleen benieuwd hoeveel mensen er voor een dictatuur gaan en op de regeringspartijen stemmen. Dáár zitten de échte poltiek incorrecten ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tuurlijk heeft de politiek der niks mee te maken.
De politiek heeft nergens iets mee te maken. De poltiiek bestaat gewoon niet in dit land. Het heet hier profitariaat en liefst zo lang en zo veel mogelijk. en lastige mensen snoeren we de mond. De volgende stap is misschien de internering van lastige mensen. Opsluiting in kampen. Allez piano hebde daar geen fotoke van ? en als ze dan nog nie willen zwijgen ? Dan zijn der nog oplossingen. De SS zal der wel voor zorgen. (Foto aub Piano) Ga maar eens in Spanje vragen hoe de regering daar de bomaanslag wou manipuleren he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() nen iet of wa clevere mens had wel ingezien dat ik bedoelde dat de Spaanse regering de media wou manipuleren ivm die bomaanslagen he.
Test jezelf.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Ik dacht dat ik besprongen werd door een orang-oetan.' Vijftien jaar na de omstreden kidnapping van Paul Vanden Boeynants: het ontvoerparcours. Dank zij Humo staat hier geen andere onzin ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie tekent zijn eigen doodvonnis tenzij met een gouden handdruk
![]() daar gelooft niemand in ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn baas noemt heel toevallig Lofti Belhassine...
![]() ![]() ![]() hoofd naar rechts kantelen ![]() ![]() ![]() MILJAARDE ![]() Bron Laatste Nieuws
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Ik krijg het hier toch wat op mijn heupen van de jurgen-adoratie.
Ten eerste. Waar zijn de bewijzen voor de "zogenaamde politieke druk"? Buitende uitspraken van verstrepen zelf heb ik nog niets gezien. Ten tweede. Kom niet te veel lullen over zijn programma. Meestal was het plat, nog populistischer dan Stevaert zijn gezever, en ronduit vervelend. Bovendien plat commercieel en Engelstalig. "Freedom of speech ", "more stimulating talk radio",.... en ander onnozel gezeik. Ten derde. Verstrepen is sinds enkele weken veranderd van job. Hij werkt voor het productiebureau jokfoe van Goedele Liekens. Hij is er veantwoordelijk voor de verkiezingsprogramma's op VTM. Dit alles lijkt me gewoon een in scene gezet slecht toneelstuk van iemand die een mooie plaats op een politieke lijst wil. Ik geloof wel degelijk in de be¨nvloeding door paars van de media, in de dictatoriale trekjes van Vladimir Verhofstadt en in de subjectiviteit smerigheid van de VRT-journalisten enz... Maar ik vrees dat dit zwartwit-gedoe erder te maken heeft met een gekwets ego dan met censuur. groeten, Lore
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daan Schalck deed vorige week nog zijn beklag over Jurgen Verstrepen in een persbericht.
In november vorig jaar zei Steve Stevaert : "Uw probleem is dat je te graag op tv komt en achter de micro plaats neemt... ge zou beter achter de schermen werken " ![]() ![]() Laat Jurgen maar los in de Wetstraat : "Let the beast go !"
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() De waarheid is daar.... somewhere... sorry... ergens.....
We geloven allemaal of het een of het ander. Bewijs is der nergens. Ik vind de brief die de vorige baas van Liberty geschreven heeft wel geloofwaardig. Hij zal wel weten over wat hij praat zeker. En die laat duidelijk uitschijnen dat er politieke stront euh druk aan de knikker was. Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat de huidige baas van Liberty openlijk zou toegeven dat ze onder druk zijn gezet en toegegeven hebben. Die zou er dadelijk gelegen hebben he. Die zijn prestige en geloofwaardigheid zou er in 1 klap gelegen hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vladimir Verhofstadt ? Bedoel je die Mieken ?
![]() ![]() Stroganof Stevaert ? Misschien ? Heb je zijn kookboek al ? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik stoor mij ook aan de bemoeizucht van die SPa'ers, maar ik zie niet in hoe een onafhankelijke commerciële maatschappij zou gedwongen kunnen worden door de overheid op een programma uit de ether te halen. Als dit zo zou zijn, dan zou Liberty al lang naar de rechtbank gestapt zijn, hij ontkent het bericht trouwens zelf ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Links konkelt zich als een wurgslang.
![]() |
#16 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() koken met Steve... pannekoeken bakken met Guy
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() Je moet het ook 'willen ' zien hé Mieke79.
De vorige baas van Liberty had er TOTAAL NIETS bij te winnen om Jurgen openlijk te komen verdedigen en steunen (integendeel, de man verhuist naar VMMa als programmadirecteur van de digitale programmering en had er dus eerder iets bij te verliezen dunkt me) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() 't is dat dat ik der ook van denk. Zijne vorige baas geeft trouwens in zijn bericht al aan dat er druk was. Als ik mij dat bericht nog goed voor mijne geest kan halen.
En inderdaad door de kant van Jurgen V. te kiezen brengt hij misschien ook zijn eigen positie op termijn in gevaar. De huidige directeur van Liberty TV (what's in a name trouwens) kan niet toegeven dat er eventueel druk is geweest. Waarom niet ? Voor zijn eigen positie en carriere. Als hij nu toegeeft dat hij toegegeven heeft (amai ingewikkeld) aan druk van buitenaf dan zal hij met argusogen bekeken worden door aandeelhouders nu en in zijn hele verdere professionele loopbaan. Dan tekent hij zijn eigen doodvonnis. En bewijs ? Dat zal niet zijn. Het zal niet zo zijn dat Steve Stevaert nen aangetekende brief heeft geschreven naar die baas van Liberty TV met daarin de zin : ofwel Jurgen V. deruit ofwel misschien wel eens geen zendvergunning. Zo lomp is de Steve nu ook weer niet. Neen gewoon een paar gerichte telefoontjes zijn veel effectiever. Eens samen gaan eten met de juiste personen en dan tussen kaviaar en champagne laten vallen dat het toch wel ongelegen is dat die J. V. ook politiek oncorrecten aan het woord laat en dat zoiets wel problemen kan opleveren als de zendvergunning ter sprake gaat komen. Zo gaat dat. Maar als je gelooft in Sint Niklaas Stevaert dan ...... moet ge op 6 december uwen schoen maar zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik DACHT het niet. ![]() |
||
![]() |
![]() |