![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2008 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() JMD for president
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Olé, weer een liberaal minder!
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Men moet zich wel eens de vraag stellen waarom die mensen allemaal weglopen van het Vlaams Belang. Dat kan niet louter wegens opportunisme zijn, want men haalt zich een hoop minder aangename toestanden op de hals, men verliest kennissen, sympathisanten, enz. Neen er moeten minstens een paar andere redenen zijn dan opportunisme.
Laatst gewijzigd door system : 26 augustus 2008 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het eigenlijk vreemd dat al die VB-ers naar LDD gaan. NV/A lijkt me toch logischer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat er misschien ook op wijst dat niet iedereen, die in het VB terecht is gekomen op en top een rabiate Vlaams-nationalist is. Een stelling die reeds voordien al werd geopperd, en die inhoudt dat er vele proteststemmers zijn bij het VB. En de LDD is voor het ogenblijk een partij die deze protest (anti-establishment)stemmen lijkt te kanaliseren. Zoals het VB dat vroeger en nog altijd voor een groot stuk doet. Alleen , het VB heeft er een concurrent op dit vlak bijgekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
't Is niet omdat er hier en daar iemand vertrekt dat er sprake is van een leegloop. Al is die wel georganiseerd. Ik hoor wel dat LDD bezig is met de VLD-afdelingen aan het afdoen zijn in het Gentse, dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En goed, er zijn verkozenen die misschien eerder liberaal zijn van origine en die vinden nu dat hun plaats bij een liberale, of eerder libertaire, partij is. Soit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 26 augustus 2008 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vraag is wel of die kiezers bij een referendum ook voor onafhankelijkheid zouden stemmen als het Vlaams Belang daartoe oproept. Uiteindelijk lijkt het idee wat revolutionair voor nogal wat mensen en dat schrikt af. Maar: je kan het Vlaams Belang niét verwijten van een geheim te maken van het standpunt. En wat je bijgevoegde opmerking betreft: ja, er stemmen joden en moslims voor het Vlaams Belang maar of je die per definitie als anti-separatistisch kan indelen is maar de vraag. Laatst gewijzigd door De Garde : 26 augustus 2008 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Goh, dat varieert. Maar de ontzuiling heeft inderdaad veel veranderd. Geldt ook voor het antifascisme overigens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.garagetv.be/video-galerij...a_Vissers.aspx Moet een rare binding zijn om je daar aan te binden.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Metro van vandaag:
BRUSSEL Guy Geens heeft met onmiddellijke ingang zijn ontslag gegeven als voorzitter van Lijst Dedecker Limburg. Hij zegt dit enerzijds te doen omwille van persoonlijke redenen en anderzijds omwille van de aanhoudende sfeer van postjespakkerij binnen Lijst Dedecker in Limburg. Geens benadrukt dat hij de persoon van Jean-Marie Dedecker (foto) nog steeds respecteert en een warm hart toedraagt. Dedecker zelf zegt op de hoogte te zijn van het ontslag en van Geens’ persoonlijke motieven, maar niet van de plaatselijke situatie. tja, iemand moet plaats maken blijkbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ale gast.
LDD libertair noemen. Waar haalde het.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk ik al eerder.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Wie, zoals ik, Jacky persoonlijk kent weet waar de klepel hangt. Fijn in het middelpunt van de belangstelling staan, terwijl je er niet in slaagt een eigen afdeling uit de grond te stampen te wijten aan je eigen onbekwaamheid en onkunde.
Je hele lijst en bestuur, dat het op je vrouw na, afbolt... dat wil wat zeggen nietwaar? En sterker, het niet afbolt uit de partij maar het gewoon afbolt van jou... hmmmmmm... Sommige mensen binnen het Vlaams Belang zijn we beter kwijt dan rijk,... jacky is er zo eentje. Ik wens ze veel plezier met hem toe binnen LDD. Of hoe plots, zogenaamde nationalisten en solidaristen het liberale levenslicht gezien hebben. 'De Spaanse herberg, vergaarbak van politiek ideologisch zaad- en karakterlozen' ![]()
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 27 augustus 2008 om 12:22. |
![]() |
![]() |