![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrok mij een hoedje deze morgen als ik hier op dit forum een PBtje leesde dat ik deze nacht aankreeg
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken ,het ging hier over een bekende forummer haar dochter wiens naam ik hier niet zal vermelden..... Het ging dus over de mishandelingen die zij en haar broers hebben mee gemaakt en waar zij nu nog erg onder lijden De betrefende forummer wiens naam ik hier ook niet zal gebruiken heeft er wel een ernstig leugendraadje lopen als je het mij vraagt,wat erg voor haar kinderen Het is nu net voor mij wel een goed voorbeeld om aan te kunen tonen dat kindermishandeling -zowel lichamelijk als geestelijk diepe wonden slaat bij mensen Mijn strijd tegen deze mishandelingen zal nu wel ferm toenemen,temeer omdat ik zelf vroeger mishandeld ben geweest door een oudere zuster van mij Ik hoop dat mij oudere broer zijn woord houd en ook lid word van dit forum,hij herinner zich dit nog veel beter dan ik omdat ik te jong was toen die tijd Nu zijn de mogelijkheden om tegen dit onrecht te vechten veel groter,mss weten jullie dat ik nu in zo een gevecht zit met mijn onderbuur maar later ten gepaste tijden hier meer over In ieder geval dank ik de schrijfster van de PB naar mij duveltje382