Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2004, 00:18   #1
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Stond in de Standaard. Van Quickenborne wil de pers spammen door de leden van zijn partij.

LETTERLIJK. De e-mails

Onderwerp: actie lezersbrievenDatum: Wed, 17 Mar 2004 11:39:08 +0100

Van: Medewerker Bart Tommelein

Aan: 'bart tommelein' CC: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Geachte heer/mevrouw de minister,

Ik mail u in opdracht van Bart To rond een actie om meer positieve reacties te krijgen in de media.

Het is de komende maanden van het grootste belang dat de VLD regelmatig positief aan bod komt in de media. Lezersbrieven in kranten en tijdschriften blijken bijzonder veel gelezen te worden. Vandaar dat we zoveel mogelijk sympathisanten oproepen om lezersbrieven te schrijven, deel te nemen op discussies, op internetforums en te reageren interactieve praatprogramma's op radio en TV.

Het zou mij verheugen mocht u mij enige input voor lezersbrieven kunnen bezorgen. Uw sympathisanten die bereid zijn lezersbrieven te schrijven maar zelf niet voldoende scherp van pen zijn, kunnen bij mij telkenmale een afgewerkt tekstje krijgen.

Daarnaast is het ook zeer belangrijk dat de woordvoerders van de ministers persmededelingen schrijven waarbij de VLD (bij monde van de voorzitter of de parlementsfractie) haar tevredenheid uitdrukt.

Met de meeste hoogachting,

Steven Keirse

Parlementair medewerker Bart Tommelein

---------------------------------------------Onderwerp: actie lezersbrievenUrgentie: Hoog

Verzonden: dinsdag 16 maart 2004 16:33

Aan: De Mets Jurgen; Maddens Wout; Vandewalle Ignace; Van Driel Katrinka

CC: [email protected]

Beste,

lezersbrieven worden veel gelezen

maak lijst van tiental mensen die voor ons af en toe een positievè lezersbrief sturen met positieve vermelding van het werk

voorbeelden:

- de ondernemingsloketten werken; vroeger duurde meer dan een maand; nu krijg ik ondernemingsnummer binnen de 24 uur; waarom staat dat niet in de krant?

- die vereenvoudiging vreemd toch: van quickenborne stelt voor papieren aangifte huwelijk af te schaffen en daar zijn de ambtenaren weer tegen; zo geraken we nooit vooruit

- de eensluidendverklaring afgeschaft; gisteren ging ik naar gemeentehuis en daar meldde de ambtenaar mij dat een kopie volstaat van een factuur voor dossier rampenfonds; dus geen stempel meer nodig; eindelijk eens een zinnige afschjaffing die mij bovendien centen doet sparen (pas na 31 maart aanstaande)

- het militiegetuigschrift wordt afgeschaft: eindelijk zou ik zeggen; de dienstplicht is al 10 jaar dood en begraven en toch bestaat dat papiertje nog waarmee je moet solliciteren bij de staat; van quickenborne wil afschaffen en da's maar goed ook; eindelijk politicus die wetten afschaft in plaats van er bij te creëren

namen:

- anthony vandenberghe

- eline brugman

- vrouw van wout

- vrienden van jürgen

- idem ignace

- vrienden van mario

- de man van els

niet kortrijk vermelden; valt anders te veel op

doel: elke week minstens 4 brieven versturen

middel: naar alle gazetten, knack, humo; we zien wel wat er verschi j nt

jdm coördineert

Met vriendelijke groeten,

Vincent VAN QUICKENBORNE

Staatssecretaris voor Administratieve Vereenvoudiging, toegevoegd aan de

Eerste Minister
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 00:28   #2
Tarek Agliatelli
Vreemdeling

Standaard

Ongelooflijk. Hij boezemt nochtans heel veel vertrouwen in. Zeker geen gladde zeikerd, die jongen, en allesbehalve een tafelspringer. In het echt is hij een zeer goede vriend van Louis Tobback (naar het schijnt).

Grassroots tactics, dat zal hij dan niet hebben van Microsoft, want die hebben dat ook niet geprobeerd in het verleden.
Tarek Agliatelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 02:53   #3
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tarek Agliatelli
Ongelooflijk. Hij boezemt nochtans heel veel vertrouwen in. Zeker geen gladde zeikerd, die jongen, en allesbehalve een tafelspringer. In het echt is hij een zeer goede vriend van Louis Tobback (naar het schijnt).

Grassroots tactics, dat zal hij dan niet hebben van Microsoft, want die hebben dat ook niet geprobeerd in het verleden.
Nu gaan die ook al hun propagandamethodes bij het ZB halen...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 07:18   #4
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeker geen gladde zeikerd, die jongen, en allesbehalve een tafelspringer.
Oud 19 maart 2004, 07:30   #5
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Zeker geen gladde zeikerd, die jongen, en allesbehalve een tafelspringer.
wat dan wel een fantast
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 08:45   #6
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Q is nodig !!!

VLD, Partij van de Hamburger.
Oud 19 maart 2004, 09:09   #7
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

[size=6]Radeloze VLD ontketent SPAM-oorlog! [/size]

Dit had een betere titel geweest voor deze draad. Wat zielig voor de VLD dat ze haar achterban oproept te spammen op de internet-fora en lezersrubrieken in de geschreven pers.

Indien de VLD zo in een beter daglicht wil komen bij de mondige burger dan boort ze verder gaten in de gammele schuit waarin ze stuurloos ronddobbert. SPAM wordt niet geapprecieerd, dat de radeloze VLD haar achterban opzadelt met deze luizige opdracht laat de malaise blijken waarin de VLD zich bevindt.

Edoch nodig ik de blauwe achterban uit te volharden in de boosheid.

Kom blauwe radelozen, verveel het publiek met uw spam-boodschap zodat we nog meer redenen vinden om de VLD finaal in de gehaktmolen te draaien op 13 juni.

Ik ben alvast overtuigd, ik stem niet op de huichelactige partij van Guy Verhoffstatt. Het krediet is al te lang verspeeld, vort, terug naar het oppositie-kot. En pas maar op dat je niet zelf slachtoffer wordt van de kiesdrempel.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be