![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() stel, ge houdt van sletten, echt van die rasechte (of rasonzuivere, peu importe) sloeries ... beetje goedkoop, beetje gemeen, tikkeltje vuilgebekt en altijd veel te snel ready ...
hoe geef je zo'n sloerie daar nu een complimentje over zonder haar 1 te beledigen 2 de indruk te geven dat ge met haar voeten aan het rammelen zijt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie heeft er nu woorden nodig??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Geen idee eigenlijk. Ik val niet echt op zulke types. Maar iets als: "wat heb je toch een mooi paar zaadvragende ogen" misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() allez, ge kent dat wel
... net iets te opvallende botjes ... of van die sandaaltjes met koordjes tot onder de knie ... een rokje dat net iets te kort is (mogelijks zelfs zo eentje met pliéetjes) ... net iets te vlot met die pils ... af en toe eens goed zot uit de hoek komen ... een tattoo én minstens een piercing uiteraard hoe verwoord je zoiets positief ? Laatst gewijzigd door Anna List : 2 juni 2008 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() yes, dat bedoel ik (ook)
nu t woord slettenbotjes heb ik nog niet geprobeerd ... lijkt me riskant ... maar het woord 'fuck me botjes' heb ik al wel gebezigd ... en dat kon wel door de beugel blijkbaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 2 juni 2008 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Probeer eens iets als "amaai, gij hebt schoon poten onder uwe pisbak"
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar neen, ik neem dat hier wel ernstig.
![]() Zeg dat ze schoon kleren aan heeft, vraagt waar ze gaat shoppen en dat ze er fantastisch uitziet en dat ze vast veel succes heeft bij de mannen blablabla pintje trakteren blablabla zou je even schoon zijn zonder kleren? blablabla broekske uit, lossen, handeltje inpakken blablabla was het even goed voor jou als voor mij ( in gedachte voor een volgende keer ) blablabla wegwezen. Meer moet dat toch niet zijn? Of wil je hiermee een vaste relatie beginnen want dat zal imho moeilijk zijn als ze echte slettebottekes -schoenen draagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik bedoelde alleen maar hoe geef je een complimentje over iets wat eigenlijk sociaal niet echt 'courant' ? soit, je twijfelt aan mijn oprechtheid, vermoed ik , da's spijtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de vraag is, anna, voelen ze zich wel sletten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() nee, natuurlijk niet ... daarom dat t allemaal zo delikaat ligt eindelijk éne die t gesnapt heeft ttz ne man die t gesnapt heeft, feit dat er geen enkele vrouw reageert, bewijst m.i. dat zij dat wel ddll gesnapt hebben |
![]() |
![]() |