Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2004, 00:29   #1
Groen Valkje
Banneling

Groen Valkje's schermafbeelding

Standaard

Lezersbrieven moeten VLD-blazoen oppoetsen

Van onze binnenlandredactie , journaliste Rood Valkje , www.destandaard.be

Vincent Van Quickenborne.

mhb
BRUSSEL - De staatssecretaris voor Administratieve Vereenvoudiging Vincent Van Quickenborne en het kamerlid Bart Tommelein vinden dat de VLD de volgende maanden veel meer positief aan bod moet komen in de veel gelezen rubriek lezersbrieven van de Vlaamse kranten. Het duo roept daarom alle sympathisanten op om de media te bestoken met positieve post over de liberalen.

MET de melding dat het om een hoogdringend bericht gaat, stuurde Vincent Van Quickenborne begin deze week een mail rond om de Actie Lezersbrieven op gang te brengen. De staatssecretaris vroeg de geadresseerden een lijst op te maken van een tiental mensen dat via lezersbrieven iets positiefs zou schrijven over het door de VLD gepresteerde werk in de regering.

De staatssecretaris hielp daarbij al een handje en somde een aantal van de eigen realisaties op. De lezersbrief mag de redactie van de betrokken krant of weekblad gerust vragen waarom dat positief nieuws over de staatssecretaris niet in de krant staat, of waarom hij zoveel wordt gehinderd door ambtenaren. ,,Van Quickenborne wil afschaffen en da's maar goed ook; eindelijk een politicus die wetten afschaft in plaats van er bij te creëren'', schrijft Van Quickenborne als een van de suggesties.

De staatssecretaris suggereerde zelfs een aantal fictieve namen als ondertekenaars, maar wees er wel op dat ze niet de stad Kortrijk als afzender mochten vermelden. Dat zou te veel opvallen. Van Quickenborne zelf is immers van Kortrijk. Elke week zouden minstens vier brieven moeten worden verstuurd. ,,We zien wel wat er verschijnt.''

Kamerlid Bart Tommelein kreeg een kopie van de mail en voelde zich, via zijn parlementair medewerker, aangesproken om hem onmiddellijk door te sturen naar een reeks ministeriële kabinetten. Volgens Tommelein is het de komende maanden van het grootste belang dat de VLD regelmatig positief aan bod komt in de media en blijken lezersbrieven in kranten en tijdschriften bijzonder veel te worden gelezen. In de pen dus, en als het kan ook zoveel mogelijk deelnemen aan discussies op internetforums en reageren op interactieve praatprogramma's op radio en tv.

Tommelein laat de sympathisanten ook weten dat ze een afgewerkt tekstje kunnen krijgen, als ze zelf niet voldoende scherp van pen zijn. Hij vraagt de woordvoerders van de ministers ook persmededelingen te schrijven waarbij de VLD, bij monde van de voorzitter of de parlementsfractie, haar tevredenheid uitdrukt.

Gevraagd om een reactie, zei Van Quickenborne ,,van niks te weten''. Even later telefoneerde een medewerker van de staatssecretaris om alle schuld op zich te nemen voor de poging om via een georkestreerde lezersbrieven-actie het VLD-blazoen op te poetsen. populisten
Groen Valkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 02:57   #2
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
Lezersbrieven moeten VLD-blazoen oppoetsen

Van onze binnenlandredactie , journaliste Rood Valkje , www.destandaard.be

Vincent Van Quickenborne.

mhb
BRUSSEL - De staatssecretaris voor Administratieve Vereenvoudiging Vincent Van Quickenborne en het kamerlid Bart Tommelein vinden dat de VLD de volgende maanden veel meer positief aan bod moet komen in de veel gelezen rubriek lezersbrieven van de Vlaamse kranten. Het duo roept daarom alle sympathisanten op om de media te bestoken met positieve post over de liberalen.

MET de melding dat het om een hoogdringend bericht gaat, stuurde Vincent Van Quickenborne begin deze week een mail rond om de Actie Lezersbrieven op gang te brengen. De staatssecretaris vroeg de geadresseerden een lijst op te maken van een tiental mensen dat via lezersbrieven iets positiefs zou schrijven over het door de VLD gepresteerde werk in de regering.

De staatssecretaris hielp daarbij al een handje en somde een aantal van de eigen realisaties op. De lezersbrief mag de redactie van de betrokken krant of weekblad gerust vragen waarom dat positief nieuws over de staatssecretaris niet in de krant staat, of waarom hij zoveel wordt gehinderd door ambtenaren. ,,Van Quickenborne wil afschaffen en da's maar goed ook; eindelijk een politicus die wetten afschaft in plaats van er bij te creëren'', schrijft Van Quickenborne als een van de suggesties.

De staatssecretaris suggereerde zelfs een aantal fictieve namen als ondertekenaars, maar wees er wel op dat ze niet de stad Kortrijk als afzender mochten vermelden. Dat zou te veel opvallen. Van Quickenborne zelf is immers van Kortrijk. Elke week zouden minstens vier brieven moeten worden verstuurd. ,,We zien wel wat er verschijnt.''

Kamerlid Bart Tommelein kreeg een kopie van de mail en voelde zich, via zijn parlementair medewerker, aangesproken om hem onmiddellijk door te sturen naar een reeks ministeriële kabinetten. Volgens Tommelein is het de komende maanden van het grootste belang dat de VLD regelmatig positief aan bod komt in de media en blijken lezersbrieven in kranten en tijdschriften bijzonder veel te worden gelezen. In de pen dus, en als het kan ook zoveel mogelijk deelnemen aan discussies op internetforums en reageren op interactieve praatprogramma's op radio en tv.

Tommelein laat de sympathisanten ook weten dat ze een afgewerkt tekstje kunnen krijgen, als ze zelf niet voldoende scherp van pen zijn. Hij vraagt de woordvoerders van de ministers ook persmededelingen te schrijven waarbij de VLD, bij monde van de voorzitter of de parlementsfractie, haar tevredenheid uitdrukt.

Gevraagd om een reactie, zei Van Quickenborne ,,van niks te weten''. Even later telefoneerde een medewerker van de staatssecretaris om alle schuld op zich te nemen voor de poging om via een georkestreerde lezersbrieven-actie het VLD-blazoen op te poetsen. populisten
Nu willen die dus de ZB-propagandamethodes gebruiken...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 07:35   #3
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

welke is dan die ZB methode filisoofke
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 08:58   #4
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

dat zal wel van alle partijen gebeuren denk ik...

Voor de mensen die het Nieuwsblad soms lezen, die moeten eens kijken naar lezersbrieven Jaak de cock of zoiets. Mens uit de gemeente waar ik woon en lid van groen! Die mens heeft blijkbaar ook niks anders te doen dan lezersbrieven sturen die 9/10 gaan over 'oh de stoute facisten'
Oud 19 maart 2004, 09:08   #5
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

[size=6]Radeloze VLD ontketent SPAM-oorlog! [/size]

Dit had een betere titel geweest voor deze draad. Wat zielig voor de VLD dat ze haar achterban oproept te spammen op de internet-fora en lezersrubrieken in de geschreven pers.

Indien de VLD zo in een beter daglicht wil komen bij de mondige burger dan boort ze verder gaten in de gammele schuit waarin ze stuurloos ronddobbert. SPAM wordt niet geapprecieerd, dat de radeloze VLD haar achterban opzadelt met deze luizige opdracht laat de malaise blijken waarin de VLD zich bevindt.

Edoch nodig ik de blauwe achterban uit te volharden in de boosheid.

Kom blauwe radelozen, verveel het publiek met uw spam-boodschap zodat we nog meer redenen vinden om de VLD finaal in de gehaktmolen te draaien op 13 juni.

Ik ben alvast overtuigd, ik stem niet op de huichelactige partij van Guy Verhoffstatt. Het krediet is al te lang verspeeld, vort, terug naar het oppositie-kot. En pas maar op dat je niet zelf slachtoffer wordt van de kiesdrempel.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 09:18   #6
SB1234
Schepen

Standaard

Citaat:
137 tt-TV1 137 vr 19 mrt 08:48:55
verkiezingen �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*

VLD WIL POSITIEVER BEELD VAN DE PARTIJ
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
Binnen de VLD is een campagne gestart
om lezersbrieven naar kranten te stu-
ren. VLD-parlementslid Bart Tommelein
roept de leden ook op om zoveel moge-
lijk deel te nemen aan discussies op
het internet en te reageren op inter-
actieve programma's op radio en TV.

De actie moet een positiever beeld ge-
ven van de partij naar aanleiding van
de slechte peilingen.

Ook het kabinet van staatssecretaris
Vincent Van Quickenborne heeft een mail
verspreid die oproept om lezersbrieven
te sturen. Maar Van Quickenborne heeft
zich intussen al van de actie gedistan-
tieerd.
De VLD wordt zieliger en zieliger met de dag. We zijn hier op het forum dus in blijde verwachting, de vrienden van Q komen eraan!!
SB1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 09:36   #7
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Dat manipuleren van de domme massa via lezersbrieven in alle kranten past het Blok al vele jaren toe. Verantwoordelijk voor de coördinatie en opmaak: administratief medewerker Marc Joris. Er is een lijst van contactadressen uit alle provincies. Veel "schrijvers" zijn medewerker, mandataris of bestuurslid van het Blok. Meermaals vroeg ik mij reeds af of de pers hieraan meewerkt, of als het gewoon uit onverschilligheid of domheid is...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 09:41   #8
SB1234
Schepen

Standaard

met dank aan Freiheit op het CD&V-forum

Citaat:
Onderwerp: actie lezersbrievenDatum: Wed, 17 Mar 2004 11:39:08 +0100

Van: Medewerker Bart Tommelein

Aan: 'bart tommelein' CC: [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected]

Geachte heer/mevrouw de minister,

Ik mail u in opdracht van Bart To rond een actie om meer positieve reacties te krijgen in de media.

Het is de komende maanden van het grootste belang dat de VLD regelmatig positief aan bod komt in de
media. Lezersbrieven in kranten en tijdschriften blijken bijzonder veel gelezen te worden. Vandaar dat we
zoveel mogelijk sympathisanten oproepen om lezersbrieven te schrijven, deel te nemen op discussies, op
internetforums en te reageren interactieve praatprogramma's op radio en TV.

Het zou mij verheugen mocht u mij enige input voor lezersbrieven kunnen bezorgen. Uw sympathisanten die
bereid zijn lezersbrieven te schrijven maar zelf niet voldoende scherp van pen zijn, kunnen bij mij
telkenmale een afgewerkt tekstje krijgen.

Daarnaast is het ook zeer belangrijk dat de woordvoerders van de ministers persmededelingen schrijven
waarbij de VLD (bij monde van de voorzitter of de parlementsfractie) haar tevredenheid uitdrukt.

Met de meeste hoogachting,

St K

Parlementair medewerker Bart Tommelein

---------------------------------------------Onderwerp: actie lezersbrievenUrgentie: Hoog

Verzonden: dinsdag 16 maart 2004 16:33

Aan: D J; M Wt; V I; Vl Ka

CC: [email protected]

Beste,

lezersbrieven worden veel gelezen

maak lijst van tiental mensen die voor ons af en toe een positievè lezersbrief sturen met positieve vermelding
van het werk

voorbeelden:

- de ondernemingsloketten werken; vroeger duurde meer dan een maand; nu krijg ik ondernemingsnummer
binnen de 24 uur; waarom staat dat niet in de krant?

- die vereenvoudiging vreemd toch: van quickenborne stelt voor papieren aangifte huwelijk af te schaffen en
daar zijn de ambtenaren weer tegen; zo geraken we nooit vooruit

- de eensluidendverklaring afgeschaft; gisteren ging ik naar gemeentehuis en daar meldde de ambtenaar mij
dat een kopie volstaat van een factuur voor dossier rampenfonds; dus geen stempel meer nodig; eindelijk
eens een zinnige afschjaffing die mij bovendien centen doet sparen (pas na 31 maart aanstaande)

- het militiegetuigschrift wordt afgeschaft: eindelijk zou ik zeggen; de dienstplicht is al 10 jaar dood en
begraven en toch bestaat dat papiertje nog waarmee je moet solliciteren bij de staat; van quickenborne wil
afschaffen en da's maar goed ook; eindelijk politicus die wetten afschaft in plaats van er bij te creëren

namen:

- an va

- ee b

- vrouw van wt

- vrienden van jn

- idem ig

- vrienden van m

- de man van els

niet kortrijk vermelden; valt anders te veel op

doel: elke week minstens 4 brieven versturen

middel: naar alle gazetten, knack, humo; we zien wel wat er verschi j nt

jdm coördineert

Met vriendelijke groeten,

Vincent VAN QUICKENBORNE

Staatssecretaris voor Administratieve Vereenvoudiging, toegevoegd aan de

Eerste Minister
SB1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 09:48   #9
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Vandaar dat we
zoveel mogelijk sympathisanten oproepen om lezersbrieven te schrijven, deel te nemen op discussies, op internetforums en te reageren interactieve praatprogramma's op radio en TV.
Wat een domoor, het meervoud van forum is fora, niet forums.

En dat ventje gaat tekstjes neerpennen voor zijn nog dommere partijleden?

Die is goed zeg.
Oud 19 maart 2004, 10:15   #10
Rosse van Rostock
Partijlid

Standaard

De VLD-ers gaan vanaf heden deelnemen aan 'interactieve tv-programma's'... Leuk om weten, maar ik kende er slechts één, en dat is onder druk van mede de VLD afgevoerd...
Oud 19 maart 2004, 10:24   #11
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Lezersbrieven en aanwezigheid op fora genereren is een taktiek die partijen al jaren gebruiken, het Blok voorop.
De VLD is blijkbaar de enige die er voor durft uit te komen.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 10:35   #12
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Lezersbrieven en aanwezigheid op fora genereren is een taktiek die partijen al jaren gebruiken, het Blok voorop.
Ze komen er helemaal niet voor uit, het is uitgelekt ! (Bron DS)
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 10:37   #13
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Hoe flauw, kijk eens wat de VLD wel durft, hoe stoerrrr...

Ik denk dat die vergelijking niet opgaat. De domme gansjes (mooi he, dat de VLD beseft dat het gros van haar leden te dom is om zelf een mening te verkondigen , qua respect voor de achterban kan dat tellen) mogen rekenen op prefab-tekstjes om de VLD op te hemelen.
Oud 19 maart 2004, 11:03   #14
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Q
Vandaar dat we
zoveel mogelijk sympathisanten oproepen om lezersbrieven te schrijven, deel te nemen op discussies, op internetforums en te reageren interactieve praatprogramma's op radio en TV.
Dat is nog eens een goed initiatief zie. Ik kijk er al naar uit om die intellectuele lichtgewichten uit de VLD kabinetten te helpen inmaken. 8)

[size=7]ZE DURVEN NIET !!![/size]

Oud 19 maart 2004, 11:05   #15
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Een mooi bewijs van hoe slecht het gaat bij de VLD.
Ze moeten hun militanten al oproepen om de goed nieuws show in stand te houden. Zelfs de belgische media heeft haar grenzen
Laat ze maar zweten 8)
Oud 19 maart 2004, 11:08   #16
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Te sturen aan iedereen van de VLD :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kritische lezer
Onderwerp: actie lezersbrievenDatum: Wed, 17 Mar 2004 11:39:08 +0100

Van: De lezer.

Aan: 'bart tommelein' CC: [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected]

Geachte heer/mevrouw de minister,

Ik mail u rond een actie om meer positieve reacties te krijgen in de media.

Het is de komende maanden van het grootste belang dat de relevante onderwerpen regelmatig kritisch aan bod komen in de media. Lezersbrieven in kranten en tijdschriften blijken bijzonder veel gelezen te worden. Vandaar dat we zoveel mogelijk sympathisanten oproepen om lezersbrieven te schrijven, deel te nemen op discussies, op internetforums en te reageren interactieve praatprogramma's op radio en TV, om zodoende over de echte belangrijke zaken des levens te discusiëren.

Het zou mij verheugen mocht u mij enige input voor lezersbrieven kunnen bezorgen. Uw sympathisanten die bereid zijn lezersbrieven te schrijven maar zelf niet voldoende scherp van pen zijn, kunnen bij mij telkenmale een afgewerkt tekstje krijgen. Ik heb zo bijvoorbeeld al lezersbrieven klaar over de dienstencheques, de 200.000 jobs,...

Daarnaast is het ook zeer belangrijk dat de woordvoerders van de ministers persmededelingen schrijven dat het gevoel van de mensen en hun onvrede uitdrukt.

Met de meeste hoogachting,

De kritische lezer
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 11:21   #17
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Wil je hen echt een koekje van eigen deeg geven, mail heel de VLD dan het volgende bericht:

Citaat:
Spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam,...

Leuk hé zo'n spam!
Te beginnen bij 'Quequeleque' en Tommelein!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 11:56   #18
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
welke is dan die ZB methode filisoofke
media manipuleren via lezersbrieven (maar ze zijn meestal herkenbaar aan hun dt-fouten)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 12:08   #19
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Hoeveel VLD mandatarissen posten op dit forum? Nul?

Hoeveel CD&V mandatarissen posten op dit forum? Een?

Hoeveel SP.a. mandattarissen posten op dit forum? Nul?

Hoeveel Vlaams Blok mandatarissen posten op dit forum? Tien? Vijftien?Twintig?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 12:19   #20
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Hoeveel VLD mandatarissen posten op dit forum? Nul?

Hoeveel CD&V mandatarissen posten op dit forum? Een?

Hoeveel SP.a. mandattarissen posten op dit forum? Nul?

Hoeveel Vlaams Blok mandatarissen posten op dit forum? Tien? Vijftien?Twintig?
Het Blok heeft dus meer direct contact met de burger?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be