Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 8 juni 2008, 14:39   #1
straddle
Europees Commissaris

Standaard Seriele provocateurs, forumstalkers, psychopaten en forumdebielen. Een serieuze vraag

Wat gedaan met seriele provocateurs, stalkers, psychopaten en forumdebielen: een serieuze vraag.

Wat gedaan met een forumlid die duidelijk ter kwader trouw is, er enkel op uit is u constant te provoceren, elk voorstel tot wederzijds negeren zwart op wit afwijst (maar u wel constant verwijt hem persoonlijk aan te vallen) en u duidelijk poogt een forumban aan te wrijven?

Een forumlid, die zelf geen persoonlijke beledigingen maakt en dus door de forummods onopgemerkt blijft en ongemoeid gelaten wordt. Maar die in feite veel storender, destructiever en negatiever is dan iemand die eens een scheldwoord gebruikt.?

Iemand waarvan veelvuldig en bij herhaling is aangetoond dat hij:

• geen enkele zinnige discussie wil voeren (maar wel het tegenovergestelde zegt als je hem terechtwijst, ondanks al het onder- en bovenstaande);
• geen enkele zinnige discussie kan voeren omdat hij een volledig gebrek aan elementaire logica demonstreert (zelfs een 6 jarig kind kan beter), en ik zeg dit niet om denigrerend te doen;
• constant flagrant liegt, u woorden in de mond legt die ge nooit gezegd hebt, versies omdraait en verdraait, u verkeerd kwoteert of verwarring zaait met uw eigen quotes te gebruiken als zijnde de zijne, die zaken op ziekelijke wijze uit de context haalt zodat u dan niet anders kan dan te reageren (en dat is wat hij juist wil: een reactie verkrijgen zodat hij zijn spel kan spelen) ;
• enkel met one-liners in discussies binnestormt en ondanks 13.000 postings op het forum nog geen enkele, maar geen enkele positieve houding of constructieve bijdrage heeft geleverd;
• alles wat hij zelf niet kan vatten in zijn beperktheid afdoet als leugens (bv een geloof kan geen leugen zijn, maar hij dramt dan door dat ge liegt en blijft dit herhalen is en de discussie zit dan vast uiteraard;
• voortdurend (dwangmatig) naar “bewijzen” vraagt ook al heeft hij geen enkele notie van wat een “bewijsvoering” inhoudt.

Juist: u leert het snel en negeert zo’n forumlid gewoon. Kous af. Maar dan begint het juist. De kerel laat niet af, en volgt u in elke discussie, onderbreekt u voortdurend met zijn misquotes, trekt u weg van de essentie van de draad, copiert gewoon uw eigen quotes als zijnde de zijne, stelt zaken in vraag die gewoon vastaande elementaire feiten zijn en confronteert u daarmee.

Hem eenzijdig negeren helpt niet, want hij blijft zich opdringen en provoceren en u telkenmale in de rede te vallen..

En nu komt het: Ik heb dit sujet nu openlijk tot 4 maal toe gevraagd van mekaar wederzijds te negeren in de toekomst zodat het forum niet langer bevuild worden. Hij weigert dit echter resoluut en staat dus elke constructieve oplossing in de weg... En dan klaagt hij constant dat hij persoonlijk aangevallen wordt?
Oud 8 juni 2008, 15:32   #2
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Blijven negeren, zou 'k zeggen.
Pølle is offline  
Oud 8 juni 2008, 15:44   #3
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Laat die hier maar doen, zolang ze achter hun computer zitten, zijn ze geen echt geweld aan het plegen. Maar ik beken eerlijk dat er hier inderdaad mensen zijn, die volgens mij nergens op café gaan, omdat ze daar nogal snel tegen vuisten dreigen te lopen.

Wel, ik maak mijn handen aan zulke individuen niet vuil. Laat ze in hun wijsheid, die er geen is.

PS: als we het over dezelfde hebben, laat die dan maar aan mij over. Met bepaalde provocateurs kan je hier goed lachen.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 8 juni 2008 om 15:45.
Boadicea is offline  
Oud 8 juni 2008, 21:32   #4
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Intussen heb ik deze pb van dit sujet gekregen: (moderatie is nu op de hoogte maar ik hou zijn nick achter om zelf niet provocerend over te komen...):

" Gebruik de negeerknop of hou je bek dicht over negeren ok.
Goed bezig om de volgende banneling te worden allesinds.
Als je niet kan discussieren zonder te schelden en persoonlijk te worden hoor je hier niet thuis.
Toont meer en meer aan dat je professionele leven ook veel minder is dan dat je probeert te beweren. "

Alles wat ik met mijn draad wil zeggen is al direct bewezen:

1. hij bevestigt dat hij mij probeert te bannen ( dit is hem al gelukt met minstens 2 anderen op het forum, o.a. parcifal );

2. hij zegt dat ik moet stoppen met persoonlijke aanvallen, terwijl ik niet liever doe dan die gast compleet te negeren vanwege zijn compleet gebrek aan inhoud en onhandelbare stijl (ik antwoord uiteraard wel op zijn gestarte provocaties, ge moogt u toch verdedigen niewaar???). Wie is er nu eigenlijk constant persoonlijk en provocatief bezig ???

3. hij blijft terugkomen (= stalken en provoceren), nu al via pb...

4. wat een frustratie over mijn werk...?? waar is die gast mee bezig??? (Hij vroeg mij zelf tot 3 keer toe wat voor werk ik doe, wat ik eerst weigerde te zeggen, maar dan probeert hij u in de argumentatie te pakken omdat ge liegt etc..., en als ge het dan eenmaal in grote lijnen zegt, dan zit hij met een frustratie en begint hij over uw werk te zeuren....)

Die gast is absoluut niet normaal. Dat zo'n kerels hier al jaren ongestoord hun gang kunnen gaan is voor mij toch een raadsel. Moeten wij ons allemaal verlagen tot zijn nivo om hier aanwezig te mogen zijn?? Waar is het forum dan goed voor??

En ik ben bijlange de enige niet die er zo over denkt. Ik probeer er wel eens iets aan te doen in het belang van vele anderen...
Oud 8 juni 2008, 21:54   #5
Boadicea

Standaard

Gezien de situatie, geloof ik dat er maar een stuk of 5 kandidaten op heel het forum zijn en als dat geen dubbelnicks zijn, op de duizendend mensen hier, valt het eigenlijk nog mee.
Oud 8 juni 2008, 22:13   #6
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Gezien de situatie, geloof ik dat er maar een stuk of 5 kandidaten op heel het forum zijn en als dat geen dubbelnicks zijn, op de duizendend mensen hier, valt het eigenlijk nog mee.
Neen, het is geen dubbelnick. Op zich is zo'n lastpost geen enkel probleem voor mij.

Maar wanneer dit al jaren aansleept en je werkelijk op geen enkele manier met die gast kan discussieren, dan wordt het wel vervelend op de duur.
Het is een beetje zoals een rat, een pest die voortdurend terugkomt.

Wanneer je wat "pun" gebruikt om hem op zijn zwakke argumenten te wijzen, dan klaagt hij u direct aan voor "persoonlijke aanval"... Ik heb sterke forumfiguren - zoals bijv parcifal - tot tweemaal toe - zien sneuvelen (ban krijgen) door die psychopaat, want ik ben er zeker van dat hij psycho is.

Bovendien, ik heb zelf nog nooit ofte nooit aan het belleke getrokken, dit is de eerste keer op 4 jaar, gewoon omdat ik niet door dat kereltje geband wil worden, want hij doet het erom.
Oud 8 juni 2008, 22:20   #7
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Intussen heb ik deze pb van dit sujet gekregen: (moderatie is nu op de hoogte maar ik hou zijn nick achter om zelf niet provocerend over te komen...):

" Gebruik de negeerknop of hou je bek dicht over negeren ok.
Goed bezig om de volgende banneling te worden allesinds.
Als je niet kan discussieren zonder te schelden en persoonlijk te worden hoor je hier niet thuis.
Toont meer en meer aan dat je professionele leven ook veel minder is dan dat je probeert te beweren. "

Alles wat ik met mijn draad wil zeggen is al direct bewezen:

1. hij bevestigt dat hij mij probeert te bannen ( dit is hem al gelukt met minstens 2 anderen op het forum, o.a. parcifal );

2. hij zegt dat ik moet stoppen met persoonlijke aanvallen, terwijl ik niet liever doe dan die gast compleet te negeren vanwege zijn compleet gebrek aan inhoud en onhandelbare stijl (ik antwoord uiteraard wel op zijn gestarte provocaties, ge moogt u toch verdedigen niewaar???). Wie is er nu eigenlijk constant persoonlijk en provocatief bezig ???

3. hij blijft terugkomen (= stalken en provoceren), nu al via pb...

4. wat een frustratie over mijn werk...?? waar is die gast mee bezig??? (Hij vroeg mij zelf tot 3 keer toe wat voor werk ik doe, wat ik eerst weigerde te zeggen, maar dan probeert hij u in de argumentatie te pakken omdat ge liegt etc..., en als ge het dan eenmaal in grote lijnen zegt, dan zit hij met een frustratie en begint hij over uw werk te zeuren....)

Die gast is absoluut niet normaal. Dat zo'n kerels hier al jaren ongestoord hun gang kunnen gaan is voor mij toch een raadsel. Moeten wij ons allemaal verlagen tot zijn nivo om hier aanwezig te mogen zijn?? Waar is het forum dan goed voor??

En ik ben bijlange de enige niet die er zo over denkt. Ik probeer er wel eens iets aan te doen in het belang van vele anderen...
Waar houdt die zich mee bezig???
Nu is die def in negeer. Ik dacht echt dat hij mss mentaal een probleem had of zo, maar das echt provocatie.
Negeer straddle. En wanneer iemand hem quote, forceer je dan om niet te lezen.
Ik denk dat heel wat mensen dat al doen.
eti1777 is offline  
Oud 8 juni 2008, 23:44   #8
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Waar houdt die zich mee bezig???
Nu is die def in negeer. Ik dacht echt dat hij mss mentaal een probleem had of zo, maar das echt provocatie.
Negeer straddle. En wanneer iemand hem quote, forceer je dan om niet te lezen.
Ik denk dat heel wat mensen dat al doen.
Bedankt eti,

Ik zal hem ook op negeer zetten, maar nogmaals, zelfs indien je hem negeert, hij blijft zich opdringen door uzelf "in quote" te zetten. Je hebt dan geen enkel verweer ... dat is een beetje het probleem.

En dan nog blijft het ander probleem bestaan dat hij discussies echt om zeep helpt, soms met 6 compleet lege oneliner postings achter elkaar...

Anderzijds ben ik er wel van overtuigd dat hij een psycho is. Zijn nick alleen al zegt genoeg... vertaal "kwaadwilligheid", "wrok" naar het engels en je hebt hem....
Oud 8 juni 2008, 23:57   #9
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat gedaan met seriele provocateurs, stalkers, psychopaten en forumdebielen: een serieuze vraag.

Wat gedaan met een forumlid die duidelijk ter kwader trouw is, er enkel op uit is u constant te provoceren, elk voorstel tot wederzijds negeren zwart op wit afwijst (maar u wel constant verwijt hem persoonlijk aan te vallen) en u duidelijk poogt een forumban aan te wrijven?

Een forumlid, die zelf geen persoonlijke beledigingen maakt en dus door de forummods onopgemerkt blijft en ongemoeid gelaten wordt. Maar die in feite veel storender, destructiever en negatiever is dan iemand die eens een scheldwoord gebruikt.?

Iemand waarvan veelvuldig en bij herhaling is aangetoond dat hij:

• geen enkele zinnige discussie wil voeren (maar wel het tegenovergestelde zegt als je hem terechtwijst, ondanks al het onder- en bovenstaande);
• geen enkele zinnige discussie kan voeren omdat hij een volledig gebrek aan elementaire logica demonstreert (zelfs een 6 jarig kind kan beter), en ik zeg dit niet om denigrerend te doen;
• constant flagrant liegt, u woorden in de mond legt die ge nooit gezegd hebt, versies omdraait en verdraait, u verkeerd kwoteert of verwarring zaait met uw eigen quotes te gebruiken als zijnde de zijne, die zaken op ziekelijke wijze uit de context haalt zodat u dan niet anders kan dan te reageren (en dat is wat hij juist wil: een reactie verkrijgen zodat hij zijn spel kan spelen) ;
• enkel met one-liners in discussies binnestormt en ondanks 13.000 postings op het forum nog geen enkele, maar geen enkele positieve houding of constructieve bijdrage heeft geleverd;
• alles wat hij zelf niet kan vatten in zijn beperktheid afdoet als leugens (bv een geloof kan geen leugen zijn, maar hij dramt dan door dat ge liegt en blijft dit herhalen is en de discussie zit dan vast uiteraard;
• voortdurend (dwangmatig) naar “bewijzen” vraagt ook al heeft hij geen enkele notie van wat een “bewijsvoering” inhoudt.

Juist: u leert het snel en negeert zo’n forumlid gewoon. Kous af. Maar dan begint het juist. De kerel laat niet af, en volgt u in elke discussie, onderbreekt u voortdurend met zijn misquotes, trekt u weg van de essentie van de draad, copiert gewoon uw eigen quotes als zijnde de zijne, stelt zaken in vraag die gewoon vastaande elementaire feiten zijn en confronteert u daarmee.

Hem eenzijdig negeren helpt niet, want hij blijft zich opdringen en provoceren en u telkenmale in de rede te vallen..

En nu komt het: Ik heb dit sujet nu openlijk tot 4 maal toe gevraagd van mekaar wederzijds te negeren in de toekomst zodat het forum niet langer bevuild worden. Hij weigert dit echter resoluut en staat dus elke constructieve oplossing in de weg... En dan klaagt hij constant dat hij persoonlijk aangevallen wordt?
Negeer 'm, straddle. Dat is imo het beste antwoord op provocateurs. Er zijn hier in het verleden ook bepaalde forummers geweest die er een sport van maakten om anderen geband te krijgen.

Laatst gewijzigd door Savatage : 8 juni 2008 om 23:59.
Savatage is offline  
Oud 9 juni 2008, 00:29   #10
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt eti,
Anderzijds ben ik er wel van overtuigd dat hij een psycho is. Zijn nick alleen al zegt genoeg... vertaal "kwaadwilligheid", "wrok" naar het engels en je hebt hem....
Jaja, iedereen weet nu wel dat je het over Illwill hebt. Volgens mij stel je je behoorlijk aan en ben je bezig met een actie hem verbannen te krijgen. Zet hem gewoon op negeer als je 'm niet wilt lezen of klaag rechtstreeks, en niet zo achterbaks als nu, bij de moderatie als hij je beledigt.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 9 juni 2008, 01:55   #11
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Jaja, iedereen weet nu wel dat je het over Illwill hebt. Volgens mij stel je je behoorlijk aan en ben je bezig met een actie hem verbannen te krijgen. Zet hem gewoon op negeer als je 'm niet wilt lezen of klaag rechtstreeks, en niet zo achterbaks als nu, bij de moderatie als hij je beledigt.
Hertog,

Niet te rap oordelen...

Je hebt wellicht niet alles gezien... Ik heb zoals steeds (want dat spelleke duurt al jaren) openlijk gereageerd in de betrokken draden, maar de mods hebben tal van mijn rechtstreekse en open reacties verwijderd (op verzoek van betrokkene?), wat niet direct zichtbaar is voor buitenstaanders. Intussen sta ik op ban watch...

Er werd mij door de mods opgedragen niet meer te reageren (dus niks achterbaks van mij om niet "rechtstreeks" te reageren zoals ge zegt), maar intussen kon betrokkene het niet nalaten te herbeginnen en dat privebericht te sturen, vandaar dat ik voor de allereerste keer op mijn 4 jarige aanwezigheid hier aan de bel getrokken heb. Vergeet niet dat parcifal het twee keer aan zijn broek heeft gekregen omwille van betrokkene. Ik wil niet de volgende zijn. De mods onderzoeken nu mijn kant van het verhaal, als dat mag van u? Deze draad ben ik pas achteraf begonnen.

Los daarvan, ik dacht hier op dit forum wat constructief te komen posten(hoofdzakelijk in subforum economie, omdat ik daar permanent mee bezig ben professioneel). Voor de rest hou ik mij toch redelijk op de achtergrond, dus wat is aanstellerij voor u?

Hebt ge liever een participant en bijdragen zoals die van genoemde forumstalker misschien? Mij niet gelaten hoor.
Oud 9 juni 2008, 02:01   #12
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Het is hij die mij voortdurend aanklaagt voor beledigingen en niet andersom... dus over wat hebt gij het?

Dit bedoel ik nu net... wat voor een verwarring zulk een kerel in staat is te veroorzaken met zijne zever.
Oud 9 juni 2008, 10:40   #13
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Ik wil hier nog even openbaar zeggen dat ik Straddle volkomen begrijp en steun betreffende zijn reactie op deze forumfiguur.

Uiteindelijk ben ik (en anderen naar ik aanneem) op dit forum for the sake of discussion. Zoals ze zeggen : "The clash of ideas brings forth sparks of thruth".

Maar om een discussie te hebben is wel een minimum aan goede wil en elementaire vaardigheden vereist, niet meer.
Blijkbaar mankeert het onze forumvriend aan beide in dergelijke mate dat het irritant wordt op de duur .
Ik heb in de voorbije 3 jaar al met ettelijke anderen gediscussieerd over hem via pb's en steeds was er een gemeenschappelijk gevoel van irritatie en onmacht.

Negeren is uiteraard de beste optie maar bij herhaalde spamming en stalking is een sterkere reactie op zijn plaats.

Ik hoop dat de moderatie hier ook eens oren naar heeft.
That's all.

Laatst gewijzigd door parcifal : 9 juni 2008 om 11:10.
parcifal is offline  
Oud 9 juni 2008, 14:18   #14
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik wil hier nog even openbaar zeggen dat ik Straddle volkomen begrijp en steun betreffende zijn reactie op deze forumfiguur.

Uiteindelijk ben ik (en anderen naar ik aanneem) op dit forum for the sake of discussion. Zoals ze zeggen : "The clash of ideas brings forth sparks of thruth".

Maar om een discussie te hebben is wel een minimum aan goede wil en elementaire vaardigheden vereist, niet meer.
Blijkbaar mankeert het onze forumvriend aan beide in dergelijke mate dat het irritant wordt op de duur .
Ik heb in de voorbije 3 jaar al met ettelijke anderen gediscussieerd over hem via pb's en steeds was er een gemeenschappelijk gevoel van irritatie en onmacht.

Negeren is uiteraard de beste optie maar bij herhaalde spamming en stalking is een sterkere reactie op zijn plaats.

Ik hoop dat de moderatie hier ook eens oren naar heeft.
That's all.
Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken dat jij er ook last van hebt (ik dacht dat je erboven stond en niet zo makkelijk liet provoceren) maar het maakt de klacht in ieder geval serieuzer. Zelf heb ik nooit last gehad van illwill, wél van een paar andere provocateurs. Het kan inderdaad lastig zijn maar dan reageer je gewoon toch niet meer of gebruik je de negeerknop?

In het topic waar straddle het over heeft was hij eigenlijk degene die begon met persoonlijke aanvallen ('kleuter'). Ach ja.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 9 juni 2008, 14:23   #15
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Ben ik hier terug in het lager secundair onderwijs terechtgekomen ?
Toch niet moeilijk om iemand te negeren ?
hurricane is offline  
Oud 9 juni 2008, 14:24   #16
Boadicea

Standaard

Van illwill heb ik ook geen last, maar ik heb er van 2 wel serieus last gehad. Echt: ik ben geschrokken van bepaalde mensen. Het grote probleem is dat de ergste trol op dit forum altijd nadat hij een grove, persoonlijk aanval pleegt, hij zijn posts altijd edit.
Daarom is hij moeilijk te makken. Normaal druk ik niet gemakkelijk op het knopje, maar 3 mensen hebben me hier ooit zo ver gekregen. Ondertussen laten ze me wel gerust, omdat ik duidelijk maak dat ik me niet laat intimideren, maar ik hou ze wel in de gaten en zet ze zeker niet op mijn negeerlijst, dan ik nog controle op wat ze over mij schrijven.
Oud 9 juni 2008, 14:35   #17
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Op een Internetforum "iemand in de rede te vallen", hoe doe je dat eigenlijk?
Oud 9 juni 2008, 14:46   #18
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Op een Internetforum "iemand in de rede te vallen", hoe doe je dat eigenlijk?
Ik kan het wel eens demonstreren bij jou als je wil...
Oud 9 juni 2008, 14:52   #19
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan het wel eens demonstreren bij jou als je wil...
Ben heel benieuwd ...
Oud 9 juni 2008, 15:03   #20
Groentje-18

Standaard

Ik kan me niet uitspreken over dit geval maar ik moet wel zeggen dat sommige forummers erg ver durven gaan om hun gelijk te halen. Als dat niet lukt door hetgeen wat de ander zegt inhoudelijk te ontkrachten, dan gaan ze over op een afbraak van de persoon zelf waarin sommige mensen heel ver in kunnen gaan. Dat blijft lang niet altijd bij het topic waarin het eerste dispuut met deze mensen begon, en in verlenging daarvan angstwekkend genoeg lang niet altijd tot hetgeen wat openlijk zichtbaar is op dit forum.
Het is dus soms maar juist wie je treft als tegenpartij in een discussie, als dat een persoon is die het nogal belangrijk vindt om zijn gelijk te halen, dan heb je heel erg pech en kan je het je jaren later nog beklagen ...

Als je bv. pb's krijgt van mensen waarin ze zeggen dat ze het eens zijn met jouw standpunt in een discussie en je veel moed toewensen, maar dat niet durven zeggen in die draad zelf omdat ze weten dat sommige personen zeer volhardend zijn en voor niets terugdeinzen om hun gelijk te halen, dan schort er denk ik wel iets met de discussiestijl van bepaalde personen.

Ik heb daar zelf ook al het één en ander mee ervaren wat ik in de verste verte niet voor mogelijk hield als een mogelijke implicatie van een bezoek en wat dingen typen op iets wat ik beschouwde als een "onozel" (in de zin van weinig betekend voor het echte leven) internetforum.

Deze mensen zijn meestal nogal gewiekst zodat hun acties buiten het oog van de moderatie vallen (wat mij doet vermoeden dat ze heel goed weten waarmee ze bezig zijn). Ik denk dan ook dat de moderatie niet veel aan deze vormen van cyberterreur kan doen en ook met haar rug tegen de muur staat, totdat er echt bewijzen opduiken. Het goede nieuws is dat ik denk dat het niet lang duurt vooraleer internetpesterijen wettelijk aan banden wordt gelegd. In sommige landen is dat al zo. Daar heeft natuurlijk iedereen die tot nu toe hier al ten prooi aan viel weinig aan.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 juni 2008 om 15:09.
Groentje-18 is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be