![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 14 juni 2008 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Goh, indymedia. *geeuw*
Wat een revolutie, zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat niet om Indymedia maar om Finkelstein. Maar daar hebt u niet veel op te zeggen blijkbaar?
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 14 juni 2008 om 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat Indymedia het brengt is al genoeg om het bij de de andere roddelblaadjes en waanzinverkopers te plaatsen. Categorie Pravda 1975.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de man (i.c. Indymedia) spelen blijkt nog altijd populairder dan op de bal (i.c. de stellingen van Finkelstein) spelen.
Is dat gemakzucht, zelfverblinding, kwade wil, of nog iets anders? Als het niet zo triestig was, zou ik er eens goed mee lachen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indymedia heeft nu eenmaal de welverdiende reputatie van de moderne pravda te zijn.
Is het dan op de "krant" spelen, of de realiteit te verwoorden?
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of wil u het helemaal niet hebben over wat Finkelstein beweert? Ooit het spreekwoord gehoord "niet op de pianist schieten"?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussie gaat echter niet over Indymedia, maar over wat de heer Finkelstein poneert. Of dat zal toch wel minstens de bedoeling van de topicstarter zijn geweest. Finkelstein beweert dingen die je gemakkelijk als 'propaganda' zou kunnen wegwuiven, maar dat is intellectueel behoorlijk oneerlijk. Ik wil hier nog aan toevoegen dat ik alles behalve sympatisant van Hezbollah ben, maar wat Finkelstein zegt/schrijft zet me wèl aan het nadenken. En dat is altijd spannend.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Hamas is het Arabische "Vlaams Blok". Meer woorden hoef ik daar niet aan vuil te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had nochtans de indruk dat vooral Israël een 'eigen volk eerst' politiek voert. Waarbij
- de vakbond Histradut is voorbehouden voor 'eigen volk eerst', - het bezit en gebruik van grond is voorbehouden voor 'eigen volk eerst', - zaken als toegang tot water, budgetten en land worden voorbehouden 'voor eigen volk eerst', - economische en sociale segregatie bestaat ten voordele van 'eigen volk eerst' - werkgelegenheid, economsiche, sociale en culturele rechten in grote mate zijn voorbehouden 'voor eigen volk eerst'. Me dunkt verder dat de Israëlisch houding ten opzichte van 'dé Arabieren' en 'dé Moslims' ook bijzonder veel gelijkenis vertoont met die van het VB en dat het collectief bestraffen van een hele bevolkingsgroep daar de beste illustratie van is.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat is een nog veel interessantere stelling, maar ook hier had ik graag argumenten gezien, als 't niet te veel gevraagd is. Dank bij voorbaat, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 15 juni 2008 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 15 juni 2008 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Dus als ik citaten van Luther en Bakunin naast die van Hamas leg, mag ik ook besluiten dat het nazi's waren?
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Waarom sleur je weer die Maarten Luther er weer bij??? Het gaat om de connectie Vlaams Blok-Hamas-Hezbollah, neonazi,s....
Laatst gewijzigd door Sinistra : 15 juni 2008 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Omdat ik ineens de lijn wil doortrekken. Één armgebaar, dat d.m.v. timing bij de foto te trekken te manipuleren valt, zegt niets. Citaten, teksten, dat is tenminste 100% duidelijk.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 15 juni 2008 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze staan op de foto's die hij geplaatst heeft: die met de cirkel rond de ceder, dat zijn Falangisten. En inderdaad: bondgenoten van Israël in Libanon.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 15 juni 2008 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |