![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De blanke genocidaire mannen zijn weer bezig.
Citaat:
Ik vind dat blanke massamoordenaars zich niet moeten verontschuldigen voor hun daden. Het is aan de overlevende aborigines en aan de andere volkeren die de wreedheid van deze blanke mannen hebben doorstaan, om ze binnenkort een lesje terug te leren. Op dit vlak lijken Macchiavellistische principes mij eerlijker en vruchtbaarder, dan melige excuses. Er komt een tijd dat de Aziaten die gekoloniseerd zijn, de Afrikanen die tot slaaf gedwongen werden of uitgemoord werden, de Latijns-Amerikanen die hetzelfde lot hebben ondergaan, ooit het geriatrische blanke Europa zullen aankunnen, en het een koekje van eigen deeg zullen geven. Op de schaal van naties en volkeren zijn excuses voor genocides, holocausten of massaslachtingen bijna altijd hypocriet en obsceen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() U bent een zwarte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() U speelt normaal uw rol als extremist heel mooi en het is vaak ook heel vermakelijk om te zien hoe u onzin -wat u zelf ook wel door heeft - eruit gooit om anderen te provoceren. Vroeger slaagde u er echter nog wel eens in om terechte punten aan te snijden, maar helaas is dat iets van vroeger. Nu is het enkel nog maar provocatie en walgelijke opmerkingen van uw kant en dit pleidooi voor genocide en volkerenmoord is toch wel uw nieuwste dieptepunt.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik, als blanke, ben dus een legaal doelwit in uw ogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
the west is the best en uiteindelijk alles bij elkaar beschouwd het meest beschaafd en daarom hebben we de plicht om over de minder beschaafden te (blijven ) zegevieren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
Het lijkt me juist om een vrij actueel thema te gaan. Mijn stelling is dat de aborigines moeten weigeren deze verontschuldiging te aanvaarden, omdat ze zo de hegemonische structuur die in deze verontschuldigingsindustrie doorwerkt, kunnen doorbreken. (Mijn pleidooi voor "macchiavellistisch" verzet). In het Franse debat over de vraag of er al dan niet verontschuldiging en/of reparaties moesten komen van de Franse staat voor de door haar begane misdaden van de slavernij en de kolonisering, werd deze positie sterk verdedigd door de meeste postkoloniale intellectuelen. Verontschuldigingen zijn niet zo vrijblijvend als ze wel lijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() hebben de afrikanen of neem nu bvb marokanen bvb al het homohuwelijk uitgevonden ?
nee dat hebben ze nog niet en dus zijn ze vooralsnog minder beschaafd dan wij er zijn zo trouwens tal van voorbeelden aan te halen die bewijzen dat de westerse posthumanistische cultuur moreel ronduit superieur is aan alle andere culturen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
& die normen komen niet van een "ideale wereld" maar gewoon uit gegeven noodzaak die op een bepaalde tijd en in b epaalde omstandigheden gelden. Het drama van de tegenwoordige tijd is dat de technologische ontwikkeling zodanig is dat de normen die we hanteerden volgens dewelke "superieure" culturen de andere "moesten" vernietigen niet alleen niet meer gelden, maar zelfs de menseheid en het leven op deze planeet te vrnietigen. We moeten onze ideeën over superioriteit inn ieder geval wat herzien en leren dat we zelfs van de meest primitieve homohaters misschien wel iets kunnen leren op andere gebieden & eventueel "en passant" die mensen van hun haatgevoelens verlossen.
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() zever in pakskes roger - ze staan cultureel gewoon achter en het is dus in hun voordeel om cultureel door ons beinvloed te worden (precies omdat in onze cultuur geen cultuur superieur is )
wij moeten van homoihaters in het geheel niks leren - zij moeten van ons iets leren het ieder zijn eigen stammetjes denken is trouwens ook iets dat passe is in feite zou het nog het beste zijn moesten alle zg native culturs zo snel mogelijk verdwijnen cultuur is tenslotte slechts een opeenstapeling van slechte gewoontes die van generatie op generatie worden doorgegeven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Proletenfilisofie : je moet niets leren en zeker geen cultuur. Dat is inderdaad je vrijheid : je moet niets leren, maar probeer ons dan niet te overtuigen dat domheid het hoogste goed is.
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
maar gelukkig zijn we in het westen over het algemeen beyond that en nu de rest vd wereld nog ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() neem nu bvb de palestijnen
stel je eens voor dat ze morgen de macht zouden hebben die israel nu heeft ze zouden de joden zoals ze zelf zeggen de zee in drijven al een geluk dat ze die macht niet hebben dus en dat de joden ze wel hebben is een goede zaak want zij kunnen om met die macht dat wordt bewezen door het feit dat ze de macht hebben om diegenen die hen de zee in willen drijven zelf de zee in te drijven en dit toch niet doen godzijdank heeft israel die macht - diegenen die verstandig en beschaafd genoeg zijn om die macht niet te gebruiken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een succesvolle mutatie van een supermenselijk nieuw ras dat in alle opzichten superieur is.
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() met woorden spelen helpt je niet om de waarheid te ontkrachten rogeke
we zijn superieur omdat we beseffen dat we niet superieur zijn en dat beseffen ze elders nog altijd niet - daar denken ze nog altijd dat ze hun cultuur overal anders moeten opleggen - dat hun cultuur dus superieur is het klopt idd dat ook in het westen er nog tribaal collectief denken bestaat maar bij ons is het het minste - bij ons wordt het al in vraag gesteld en wordt het minder en minder sociaal aanvaard om mensen op te delen in de goeden en de slechten - elders is er op dat vlak cultureel gezien overal achterstand
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens, in de VS wordt het homohuwelijk lang niet overal toegelaten en als dit wel het geval is hebben homo's meestal nog steeds minder rechten. (bvb: een niet-Amerikaanse man kan de Amerikaanse nationaliteit niet krijgen door met een man (met Am. nationaliteit) te trouwen, wel door met een vrouw te trouwen. Bovendien is de doodstraf er nog steeds niet afgeschaft... The west is the best?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
wat de vrouwenbesnijdenis betreft ben ik het niet met je eens regimes die dat toelaten zouden gerust mogen worden afgezet met geweld en een cultuur die vrouwenbesnijdenis en andere dergelijk wreedheden in zich draagt dient te worden bestreden - is ondubbelzinnig primitief en verdient geen respect of begrip en er moet zeker niet mee worden samengewerkt als voorwaarde om samen te werken moeten we hen opleggen ( = de morele plicht om te domineren ) om de vrouwenbesnijdenis af te schaffen en zolang ze daarmee niet akkoord gaan is hun verdere onderdrukking dan ook volstrekt gelegitimeerd en ook hun eigen keuze
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
Maar stel u even het volgende scenario voor. China ontwikkelt een wapen waarmee het met één druk op de knop alle kernkoppen van de V.S. en Europa onschadelijk kan maken, en tegelijkertijd alle Amerikanen en Europeanen kan laten verdampen. Stel u dus voor dat China zo technologisch superieur zou zijn geworden. Stel u vervolgens voor dat China naar Europa en de VS telefoneert en zegt: "wij zijn geïnteresseerd in jullie land, in jullie natuurlijke hulpbronnen, in jullie goederen en diensten. Zou u die alstublieft willen afstaan? Zoniet vernietigen wij jullie onmiddellijk." Europa en de Amerikanen hebben geen keuze en geven dus "volledig vrijwillig" al hun land en hun middelen aan China. Dat is precies wat er tijdens de kolonisering gebeurde. Wanneer volkeren die dreigden gekoloniseerd of uitgeroeid te worden verzet durfden plegen, kwam er een oorlog van. De meeste van deze volkeren wisten dat ze een dergelijke oorlog niet konden winnen, en hebben daardoor "volledig vrijwillig" (zoals de Indianen in Canada en de VS) hun land en leven afgestaan. Ze hebben dat soms zelfs "volledig vrijwillig" op papier gezet. Kortom, het fabeltje dat de leiders van de gekoloniseerde en met genocide bedreigde volkeren, hun gemeenschap en haar bezittingen verkochten om er zelf profijt uit te trekken, is een venijnige mythe. Ik blijf bij mijn punt. De chantage van de kolonisatie werkt tot op vandaag voort in de chantage van de verontschuldigingsindustrie. Stel u eens voor dat de aborigines tegen Stephen Harper en de Canadese overheid ronduit zeggen: "wij aanvaarden uw excuses niet, omdat ze ons nogmaals bevestigen in onze rol als weerloos slachtoffer, wat wij niet wensen te zijn - zeker niet voor u. U kan uw excuses in uw blanke aars steken". Dát zou pas een vertoon van ware macht zijn. Maar goed, niet iedereen heeft het tekstje van Hegel over de meester-slaaf dialectiek gelezen.
Laatst gewijzigd door C2C : 12 juni 2008 om 01:14. |
||
![]() |
![]() |