![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja, zolang dat het geen zwarte zwanen zijn kan je geen klacht indienen! Iedereen weet dat witte zwanen racisten zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() past op! ze hadden zo'n zwarte/grijse gans geraakt tijdens het broeden zenne! Da zijn de vrouwenganzen denk ik.... tenzij dat een homokoppel ganzen was ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() das nog een goei idee , van elk feit ne foto maken 8) kijken of het dan nog broodje aap kan zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
komt in de sjakos! Ik WOU dat het een broodje-aapverhaal was, maar het is spijtig genoeg de realiteit!
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Niet dat ik het goedkeur, maar Belgische jongens doen dat niet zeker?
Ik durf er mijne kop op te verwedden dat ge zelf als kleine nog stenen naar beesten hebt liggen smijten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
nee, jefke, ik heb een opvoeding genoten, en ik mocht als 8 jarige nooit alleen in het park gaan spelen. Ik heb verantwoordelijke ouders die kinderen nemen om kinderen te hebben. En nie willen kweken gelijk konijnen zoals ge nu hebt met de moslims. En tenzij ge met beesten flikken bedoelt, dan kan het wel is geweest zijn dat die een steen op hun bakkes hebben gehad tijdens een matchke van de malinwa, maar da weet ik nie meer....
![]() |
![]() |
#8 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
tja, deze topic had vrolijk kunnen zijn ware niet dat onze regering hier de schuldige aan is door Marokkanen te importeren in de jaren stillekes. Daar dragen nu de brave, gewone mensen de gevolgen van, maar voor hoelang nog...
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Als Marrokaantjes of Belgjes of Vlaminkjes steentjes gooien op zwanen van welke kleur ook, dan vind ik dat de toeschouwer de moed moet opbrengen om die kereltjes attent te maken op wat mag of niet mag.
Natuurlijk loop je dan wel het gevaar een gek figuur te slaan en door andere toeschouwers te worden miskeken. Maar dat is toch beter dan anoniem andere mensen uit te schelden op een forum. Is de drijfveer dan louter hulpeloosheid en zwakte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mee te deporteren met de volgende lading illegalen die vertrekt vanaf melsbroek. Richting Soedan misschien? Dan kunt u daar eens proberen gooien met stenen naar de flikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
[size=6]geen racisme[/size] *KNIP* Gelieve geen oproepen tot geweld te lanceren. Peter Johan
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U niet laten vangen he mensen, we zijn nog maar maart, zelfs niet den 21ste!
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() [quote="Malinwa"]
Citaat:
Ben jij er ook zo ene die elke week op het forum komt bleiten dat ze u racist noemen? Trouwens, stem jij op het Blok? Ik heb nieuws voor u: ze moeten u daar niet hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En als dit racisme is, dan is elke topic hier racistisch. Dit is vrije meningsuiting! Maar ja, in deze politiek correcte staat mag da niet he, uw mening uiten! Wanneer gaan we een jodenster op onze arm moeten dragen.... das de vraag!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() En moderator,
als ge mij deraf kickt, zorg dan wel dak da nie moet rieken he!! "Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven. Klik hier om het nogmaals te proberen Klik hier om terug te keren naar de Hoofdpagina" Vroeger stond er dat je "geband werd". Nu moette maar gokken!! Maar soit, kben terug!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg urbanneke,
als er staat Citaat:
en ni meer dan dat. Ik heb dat zelf al voorgehad, gewoon opnieuw proberen en opletten dat je niks fout typt. Als ik elke keer een nieuwe nick moet maken wanneer er iets verkeerd gaat zou ik nu al forumpresident kunnen zijn door op mijn eigen te stemmen.
![]() |
![]() |