![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() aan zij die zo een gratis vlaamse vlag hebben besteld:
Ik ben van plan zo een gratis vlaamse vlag te bestellen bij het vlaams belang maar ik zit met 2 vraagjes: 1) staat daar ergens "vlaams belang" op (ik wil dat namelijk niet) 2) hoe groot is de vlag, is het goeie kwaliteit? (niet zo belangrijk hoor, als er geen "vlaams belang" opstaat, dan ga ik in ieder geval een vlag bestellen) op voorhand al bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() <.< ^.^>.>
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() wat ben je ermee van plan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Doen alsof je een leeuw bent...
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat nu voor iets? Je wil niet geassocieerd worden met het VB, maar wil wel een gratis vlag van hen? Beetje hypocriet vind ik. Bestel dan gewoon een vlag bij het VVB voor vijf euro. Als je echt een vlag wil, zal je ook wel ertoe bereid zijn een beetje geld te betalen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() ik zal ze zeker niet in brand steken of zoiets
als vlaamsgezinde ![]() (stel dat ik belgicist was, en ik was van plan ze op te fikken, dan mocht er wel een verwijzing zijn naar het VB hé) nee, ik ben geen VB'er Ik ben een spaarzame student. Ik ben vlaamsgezind en ik zou graag in het bezit zijn van een vlaamse vlag. Om voor mn raam te hangen, voor wielerwedstrijden, voor 11 juli, ... Maar ik ga me geen vlag bestellen als daar ene verwijzing naar het VB opstaat, that's all Laatst gewijzigd door VlamseVlag : 16 mei 2008 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar moet ge daarom ne VB-stemmer zijn om een vlag te bestellen? Vlaamsgezinden streven toch hetzelfde doel na: vlaamse onafhanklijkheid. Moet ge daarom lid zijn van het VB? Komaan zeg?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() wooooha, ze geraken niet uitgedeeld de vlagjes en ze komen hier met een valse nick een beetje reclame maken, triestige en zielige mensen van het blok.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt hem wel opgestuurd in een enveloppe met het VB-logo in de linkerbovenhoek, dus in het geval je postbode een verdraagzame antifascist is heb je wel pech gehad... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij doet wat je wil natuurlijk. Ikzelf als radicale separatist en niet-VB'er zal nooit iets bij het VB bestellen. Uit principe. Ik betaal liever een paar euro's dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Lichtjes hypocriet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik zou natuurlijk ook een mail kunnen sturen naar het VB, maar dan denk ik niet dat ze me nog een vlag zullen opsturen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
het enige dat ik wil weten is of er het logo van het VB opstaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee, tuurlijk niet ! maar je zal er nadien wel de reclame op naam moeten bijnemen natuurlijk, maar dat besefte je zelf ook al wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe toch gewoon lekker uw eigen zin, ga voor die vijf euro iets lekker drinken met uw lief en bestel die vlag nou maar.
(PS: ik ben lid van het VVB ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus dan maakt het toch niet uit of je zo een vlagje besteld? Even om te vergelijken: Ik ben tegen de alles-gratis-politiek van de SPa, maar ge als ge toevallig de bus moet nemen in hasselt, dan gaat ge toch ook niet betalen? Goh ja, we verschillen van mening, that's it ![]() (no offence hé) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
maar das altijd eens grappig om door te nemen het VB stelt het soms wel iets te gemakkelijk. Ik zou ook graag de revolutie zien gebeuren binnen dit en 5 jaar, maar de kans is klein... Luid roepen daar zijn ze goed in, en daar ben ik he n ook dankbaar voor. Zonder het VB zou de onafhankelijkheidsdrang van de vlamingen op dit moment veel kleiner zijn. Maar ze zijn ook goed in kritiek te geven zonder oplossingen. (In Doel bvb is het VB tegen de uitbreiding van de haven, in antwerpen zijn ze ervoor) |
|
![]() |
![]() |