![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Een meisje van vijftien jaar is dinsdag na schooltijd op de bus naar Gent-Sint-Pieters aangerand en beroofd. Het slachtoffer stapte op de Kortrijksesteenweg op de bus. Daar gingen acht allochtonen rond haar staan. Eén van hen betastte haar diverse keren tussen de benen. Het meisje vroeg daarmee te stoppen en probeerde zich los te wurmen, maar werd blok gezet. Ondertussen doorzocht een andere jongere haar rugzakje. Toen het meisje aan het Sint-Pietersstation uitstapte merkte ze dat haar gsm uit haar rugzak was verdwenen. Van de daders ontbreekt elk spoor.
Was er dan behalve het slachtoffer en die jongeren dan niemand anders op de bus om het meisje te bevrijden uit de handen van haar belagers? Of heeft men zich weer bezondigd aan collectief verzuim? Wanneer gaat men eens opstaan tegen deze smeerlapperij en laten voelen wie er hier de baas is? Moet er niet eens eindelijk werk gemaakt worden van allochtone minderjarigen die zich de laatste tijd laten opmerken in dit nieuw fenomeen van groepsverkrachtingen en aanrandingen? Moeten we onze kinderen hier niet tegen beschermen? Waarom legt men geen bestand aan met foto's van alle minderjarige allochtonen in onze grootsteden zodat men daders beter kan opsporen?
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Wolf u hebt gelijk, maar de wetten zijn er nu eenmaal om de criminelen te beschermen en zeker wanneer ze een kleurtje hebben.
1- Wanneeer men dat meisje helpt neemt u het recht in eigen hand, bent u een racist, bent u onverdraagzaam en kan u veroordeeld worden. 2- Foto's verspreiden van criminelen dat noemt men dan weer schending van de privecy. Herinnert u het lekken ven de foto's over een paar weken door F. De Winter, heel Belgie was geschokt door deze 'criminele' daad. Maar inderdaad wij laten te veel met ons sollen door dat ingevoerd crapuul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Afrikaanse jongerenbendes uit BRUSSEL bedreigen hun slachtoffers vaker
met levensgevaarlijke plooizagen
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens filo en andere zal het meisje dit wel uitgelokt hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja mijn dochter had het ook "uitgelokt" toen ze op de tram zat (14 jaar) en omgeven werd door zo'n stuk of 5 lieverdjes die een mes onder haar keel hielden.
NIEMAND op de tram reageerde. Ze kon ontkomen bij de eerstvolgende halte. Haar portefeuille hadden ze dan al uit haar zak gehaald. Resultaat: nieuwe ID kaart, abonnement terug aanvragen, 50 euro zakgeld kwijt, nieuwe portefeuille. aangegeven bij de politie mama mocht de kosten betalen einde verhaal
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Als ik zulke berichten lees heb ik altijd spijt dat ik er niet bij was. Ik heb er zelfs een pak slaag voor over, als ik maar iemand zou kunnen helpen. Een mes schrikt mij niet af ik heb er ooit eens ééntje kunnen afpakken. De rollen waren omgedraaid, en mijn belager koos al vlug het hazepad. Het zijn altijd de zwakkeren die het slachtoffer zijn, als ze hun meerdere tegenkomen kiezen ze al gauw het hazepad of moeten de vriendjes komen helpen, laf als ze zijn.
![]()
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Niet dat ik hem dit toewens, maar mensen als Filo zijn hopeloos elitaire en egocentrische solipsisten. Zolang zij rustig hun gangetje kunnen gaan zonder te worden lastiggevallen, kan de rest van de wereld vergaan. En dit geldt trouwens voor de meeste 'verdraagzamen', 'breeddenkenden' e tutti quanti. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Uiteraard reageert er niemand. Voor je het weet heb je het zelf aan de stok met hun. Sociaal onverantwoorde reactie, maar wel begrijpelijk. De tijd dat we door sociale controle dit soort dingen konden verhelpen, ligt op enkele uitzonderingen na al lang achter ons. Het wordt tijd dat we laten voelen dat dit soort figuren niet welkom is. Dat heeft niets te maken met racisme, maar alles met gezond verstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij zijn inderdaad niet 'militant' genoeg. Dat is misschien het enige dat we van de Marokkanen kunnen leren. Mij maakt niemand wijs dat er bij zulke incidenten nooit meerdere mannelijke (of voor mijn part ook een paar potige vrouwelijke) autochtonen of 'vriendelijke' allochtonen zouden zitten om die crapullekes in te sluiten en te neutraliseren. Ik zou alvast met mijn volle 100 kilo op één (misschien wel twee) van die 'ontwortelden en kanslozen' gaan zitten. Eens zien of ze nadien nog kunnen reciteren uit de Koran ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het natuurlijk ook wel, deze 'onverschilligheid' is ingegeven door pure angst, gebrek aan empathie, en ook wel de angst om, als men dan toch tussenkomt, misschien één van de lieve aanrandertjes in het geharrewar te kwetsen, en dan door de politie aangehouden ('slagen en verwondingen') en bovendien door de politiek-correcte goegemeente uitgemaakt te worden voor 'racist' en 'fascist'. Tenslotte risceert men dan nog door de betrokken allochtone gemeenschap (de Marokkaanse zeker?) beschuldigd te worden van racisme tegenover hun 'brave en onschuldige' kindertjes, zoiets in de aard van:"Mijn zoon zou zoiets nooit doen. Hij is nog klein en zit de ganse dag aan zijn computer te werken. Wij zijn goede moslims en voeden onze kinderen goed op." Enzovoort, enzovoort, ad nauseam. Ik heb mij nog niet in zo'n extreme situatie bevonden, en alhoewel ik nog nooit van mijn leven gevochten heb en absoluut geen 'held' of 'macho' ben, denk ik (vanuit mijn luie stoel weliswaar) dat mijn verontwaardiging over deze smeerlapperijen en mijn empathie met het slachtoffer het zouden winnen van mijn angsten. Ik zou er voor gaan, denk ik! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klem gereden op een afslag waar ze niet achteruit konden. Marokkaantjes stapten uit en begonnen op hun motorkap te springen. De (2) twee autochtone heren stapten uit en namen ieder twee marokkaantjes bij hun nekvel (de autochtonen waren dokwerkers). Gevolg: a. de marokkanen dienden klacht in b. de autochtonen kregen van de rechter gelijk c. de marokkanen gingen in beroep d. de autochtonen werden veroordeeld WEGENS RACISME e. de autochtonen gaan naar Straatsburg! verder verloop ken ik niet. tja, dan maar klem laten rijden, de kap van de auto kapotgesprongen en een boete omdat je op de verkeerde rijstrook staat zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik me ook steeds aan erger zijn die lieden die steeds klaar staan om uit te leggen dat onze wetten dit en dat en wat anders niet toestaan. ONZE wetten zijn gemaakt door ONZE mensen en aangepast aan ONZE noden, niet aan die van vreemd crapuul dat hier niets te zoeken heeft, lak heeft aan al onze wetten uitgenomen wanneer ze toevallig in hun voordeel kunnen gebruikt worden... Kunnen er soms mensen eens voorstellen doen om het toch een beetje op te lossen, al die miserie? - in afwachting van beter, allemaal voor het VB stemmen? - oppakken dat gespuis en het land uit: ook aan een derde generatie vreemd gespuis hebben we geen boodschap ? - in ons wetboek een aantal wetten overnemen uit hun landen van herkomst en die op HEN toepassen? - gevangenisstraffen verplicht uitzitten in hun landen van herkomst (weigeren die landen dat, niemand van daar nog hier binnen laten...) enz En nu enkel wachten op de vele negatieve opmerkingen van mensen die steeds weten hoe het niet moet maar nooit hoe het WEL moet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() als er ene redelijk struise kerel was opgestaan en de 'felste' vant groepke nen uitbrander had gegeven waren ze wellicht afgedropen.
of denk je echt dat ze een mes ofzo gingen gebruiken? heb es ooit met 'n buitenwipper gepraat. die mens was al ontelbare keren bedreigd met messen soms zelfs pistolen. awel, zegt die, ge moet daar es gewoon op af stappen en roepen 'steek maar! wat ist, durfde nie?' en kijken hoe ze dan met hun mond vol tanden staan. je ziet ze denken 'die vent is gek'. ze zijn in de war. dit hadden ze niet verwacht. ze worden bang. kijk mensen, IK ga dit niet proberen maar tkomt wel van een mens met veel praktijkervaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() andev schreef:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik geef ook toe, voor hetzelfde geld loopt dat voor mij slecht af... Nog een geluk dat ik toen 'chance' had, zeker ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() De grijpgrage handjes ...van micro-moslimterroristen in het Antwerpse
17/03 17-jarige ‘den dikke’ is schrik van de wijk ‘Den dikke’, de 17-jarige overvaller van Marokkaanse origine die zondag na een zoveelste hold-up is gevat, was op en rond het De Bisthovenplein in Deurne de schrik van de wijk. Hij perste jongeren af en werd al veroordeeld voor slagen en verwondingen. ‘s Avonds was hij de spilfiguur van een overvallersbende, waarin ook zijn oudere broer meedraaide. De ‘bende van den dikke’ mispakte zich zondag aan Chinees restaurant Swatow in de Santvoortbeeklaan in Deurne. Twee overvallers stoven weg in een auto,‘den dikke’ rende blindelings de Bisschoppenhoflaan over. Een hevig remmende auto kon hem amper ontwijken. Vier verdachten werden gearresteerd, onder wie ‘den dikke’ en zijn broer. Dinsdag om 6u volgden dertien huiszoekingen en werden nog zeven verdachten opgepakt. Door de arrestaties komt een bende in beeld die elf overvallen zou hebben gepleegd.‘Den dikke’ werd door verscheidene slachtoffers genoemd en is te zien op bewakingscamera’s. Dat betekent wellicht dat hij een belangrijke pion was,mogelijk de leider van de bende. De jeugdrechter beslist weldra of hij de Belg van Marokkaanse origine uit handen geeft. Dan zou de 17-jarige behandeld worden als volwassene. De broer (18) van ‘den dikke’ is meerderjarig, zoals de twee andere opgepakten van zondag: een Marokkaan van 31 en een Belg van 25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Den dikke geraakte met moeite in de combie, er kwam zelfs een hefvorktruck aan te pas. Teveel varkensvlees gegeten zeker?
![]()
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Enfin ja, ik kan alleen maar toejuichen dat die crimineel eindelijk gevat werd en zijn straf niet ontlopen zal. Meer valt daar eigenlijk niet over te zeggen.
![]() |