![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dom, idioot, achterlijk,... kun je toch zijn? ![]() Het erge is wel dat die kleine nu gehandicapt is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als ziekenhuis voorkeur geven aan vrouwelijke gynaecologen = probleem opgelost. Of moeten er nog slachtoffers vallen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunnen moslims zich toch niet eens PROBEREN aanpassen? Moeten wij echt alles veranderen om tegemoet te komen aan hun onzinige eisen? Moeten wij 100 jaar emancipatie-strijd opgeven in een periode van 5 jaar? Straks geef je nog het ziekenhuis de schuld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die achterlijke smeerlap is er nog goed vanaf gekomen met enkel een boete. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Die kleine zal rap in een donker hol steken. De islkam is niet verdraagzaam voor gehandicpaten. Een boete triest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik vind die vraag echt wel de max. Mijn vrouw draagt een boerka. Omdat ze van mij moet. Ik moet van mijn geloof haar verplichten een boerka te dragen. Dat is heel onveilig op straat, bijvoorbeend bij het oversteken ziet ze niet genoeg. Daarom EIS ik autovrije straten voor de veiligheid vna mijn gevangene, euh... vrouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Vind ik ook. 1.000 euro boete om je kind gehandicapt voor het leven te maken. En ik maar denken dat onze wetmakers en justitie de bescherming van het kind beogen. Maar blijkbaar is dat niet zo als een islamitische godsdienstwaanzinnige weeral een leven verknoeit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Islamitisch extreemrechts is hier de schuldige.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Diezelfde bruinen worden nochtans op een enorm voetstuk geplaatst door linkse fascisten en soortgelijke criminelen. Ik moet U verder ook doen opmerken dat allerlei extreem-linkse groepuscules zelfs een verbond sloten voor de verkiezingen van 2003 met diezelfden die U hierboven omschrijft. Het noemde "RESIST".
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heel droevig verhaal.
Kind en moeder in gevaar brengen terwijl er bekwame mensen worden tegengehouden te helpen. Een pure schande is het en een geloofsovertuiging is in deze toch wel echt het allerzwakste excuus. Daarna nog het lef hebben het ziekenhuis aan te klagen en een schadevergoeding te eisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel goed van hem om direkt wat meer kindergeld en bijstand te trekken en ineens wat minder belastingen te moeten betalen. Als ik niet slecht ben ingelicht kan je een gehandicapt kind 2x in je belastingen inbrengen. De clown
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij ons in belgie dubbele aftrek. Maximum kinderbijslag 440 euro per maand alleen al voor dit kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Bij ONS, in ONS continent, waar achterlijke godsdienstwaanzinnigen het niet voor het zeggen hebben, zijn er zowel vrouwelijke als mannelijke gynaecologen . Wie daar niet gelukkig mee is, heeft het recht zich te laten vezorgen in een ander land, waar andere maatstaven gehanteerd worden . Wie verkiest hier te blijven ,heeft zich te plooien naar onze wetten. Wie de wet niet respecteert, verdient daarop aangesproken en gestraft te worden. Deze fanatieke maniak is duidelijk ongeschikt om kinderen op te voeden, en zou niet langer het recht mogen hebben om met kinderen onder éénzelfde dak te wonen . Gezien zijn verantwoordelijkheid in de handicap van zijn eigen kind, door pure moedwil, is zijn plaats in de gevangenis, eventueel in het krankzinnigengesticht.
|
![]() |
![]() |