![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Een Airbus van het Belgische leger vertrekt donderdagochtend met 50 illegalen en uitgeprocedeerde asielzoekers uit België en Nederland naar het Roemeense Boekarest en het Turkse Ankara.
Het gaat om de tweede beveiligde vlucht van vreemdelingen die gedwongen terugkeren. Minister van Binnenlandse Zaken Dewael heeft voor de volgende weken al vier nieuwe vluchten laten plannen, allemaal richting Afrika. Het gaat in totaal om honderd gedwongen uitwijzingen. Wie zei ook alweer dat alleen het VB tegen vreemdelingen was??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bart.L |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Moet wel zeggen dat ze voor ene keer is goe bezig zijn , dus vooral niet onderbreken of tegenhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Inderdaad goed bezig! Ik ken een bevriend politieman die de vluchten begeleidt (op eigen aanvraag, naar het schijnt oversteeg de vraag tot begeleiding ruimschoots het aanbod
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens die vraag die het aanbod overschreidt, zal wel iets te maken hebben met extra betaling die de begeleiders ervoor krijgen!
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Ik lach er inderdaad mee, net als iedereen wie ik het vertel! Loontje komt om zijn boontje is de reactie.
En nee, vergoeding heeft er niks mee te maken, de meeste willen het zelfs onbetaald doen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mooi zo. De regering die haar werk eens doet. Meer van dat!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Ik wil er zelfs nog voor BETALEN om dat gepeupel mee te helpen repatriëren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niet te vroeg juichen he , wacht tot vlieger terug is en kijk goed na of die leeg is.Gaat mss om uitwisseling en brengen ze er ergere mee terug dan ze hebben weggebracht.Maar allee als dat niet is dan kan ik dit project alleen maar steunen , en als het moet leg ik nog bij voor de kerosine ,zou het erg vinden moesten ze zonder vallen en niet kunnen opstijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() De VLD zal toch alle jaren 50.000 nieuwe arbeidskrachten inschakelen van vreemd afkomst, want Vlaamse volk uitstervende zijn en vergrijzing feit zijn en wij vreemde heersers hier toch ook de macht overnemen
naast de grond en het groot kapitaal. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Vijftig maar? In Nederland worden er 28.000 teruggestuurd. Wij moeten weeral content zijn met een dode mus.
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Diegene die hier sluiten en naar Tjechë of China vertrekken? Of gaat ze er ministeries mee vullen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Bart.L |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Ze schieten in gang, op minder dan drie maanden van de verkiezingen en met een tempo dat de input de output overstijgd. 13 juni 2004: nen eeel zwarte zondag voor de pc'kes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het Vlaams Blok wil een veiligheidsindex invoeren voor alle wijken in Antwerpen. De huidige cijfers zegt dat de criminaliteit afneemt terwijl ze in sommige wijken mss toenemen. Een veiligheidsindex laat dat zien en kan twee of drie keer per jaar worden samengesteld.
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |