![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() De arrogantie in eigen persoon (Abou Jahjah ) was afgelopen weekend op de nederlands televisie waar hij in een debat doodleuk het volgende kwam vertellen:
-Dat er na Spanje ook terroristische aanslagen zullen uitgevoerd worden in Italië, Polen en Nederland. -Dat terroristische aanslagen hun manier van oorlog voeren is, en het is oorlog. Het is dus duidelijk dat die paljas goed genoeg op de hoogte is van deze moorddadige wanpraktijken. De moderator heeft wel een keer of tien gezegd: Voor alle duidelijkheid, meneer Jahjah, u woont in België, hé. Meer moet dat niet zijn. Wrjif het er nog maar eens goed in.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Op internet heb ik net na de aanslag iets gelezen over de aanslagen die reeds bekend waren voor de aanslag in madrid.Deze waren middels brief reeds bekend gemaakt , waaronder de trein in madrid , er was sprake van de zwarte rook in italie ( moet dus nog komen ) en de wind door amerika .Dus abdou spreekt geen wartaal maar bewijst wel dat hij achter de aanslagen staat en ms er meer van weet.Zolang echter de politiekers denken dat er in ons land geen rechtstreekse vorm van terrorisme is zal iemand als abdou gewoon verder gaan.Ook wij voelen ons bedreigd en dat is net wat politici van nu niet willen horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zeker niet betrouwbaar die kerel!! Bart.L |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Laat dat vent toch doen, heb je nu nog niet door dat zijn uitspraken alleen maar bedoeld zijn om in de aandacht te komen? En het helpt nog ook, anders was hij misschien getuige van Jehova geworden om toch maar op TV te komen.
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Bart.L |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heb toch een vermoeden dat die man gevaarlijker is dan men denkt.Als hij zo graag op tv komt had hij ook een andere manier kunnen bedenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt nog zover dat ik eigenlijk wel een soort van groep wil samenkrijgen die elke maand ofzo wat geld bij elkaar zamelt om een huurmoordenaar in te huren om dergelijke personen gewoonweg te laten opruimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mag ik erbij zijn.Ik doe het gratis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Bart.L |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niets tegen vreemdelingen of moslims é maar mensen zoals abou daar schijt ik echt op hoor. Dat is iemand die hier enkel is om de autochtonen niet moslims het leven zuur te maken en buiten te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb er ook niks tegen , zolang ze terugkeren naar land van afkomst.Zolang ze menne fiets laten staan waar ik hem zet, zolang ze men kids niet lastigvallen , zolang ze me niet overvallen , allee kan nog ff doorgaan zo .Maar het verleden heeft uitgewezen dat dit heden een droom is.En als mensen als abdou jahjah niet worden tegengehouden zal het er zeker niet beter op worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Zijn doelstelling is dan ook een arabische staat op te richten.
Omdat doel te bereiken is hij bereid om alles te doen. Hij heeft ooit de woorden superieure ras in de mond genomen. De laatste die dat ooit gedaan heeft, wel jullie weten wel wat er volgde... Niet dat ik hem als een soort fuher zie, maar hij is wel een gevaar voor de verhouding tussen moslims en christenen in ons land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tiens, ik kan me natuurlijk vergissen maar...
Is diejen Abou Jaja hier niet binnengeraakt door middel van een dubieus huwelijk? D'r was alleszins toch iets niet "koosher" ![]() Ik vraag mij af of dat al eens is uitgezocht... Voor de rest zullen we hem moeten 'flikken' om hem voor een tijdje weg te steken (via de belastingen of zo...). Geweld is voor mij geen optie; er bestaan veel geraffineerder manieren om dat soort van gastjes te elimineren.
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als de staatsveiligheid eens begint met Abou jahjah en andere te volgen in plaats van die brave, goedmenende Vlaams nationalisten lastig te vallen...
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Veel gevaarlijker zijn die tienduizenden fundi's die ge niet hoort (nog niet tenminste), maar die vrouwen onderwerpen en dwingen om met vodden op hun kop te lopen, de islam revolutie in praktijk brengen, terroristen steunen en onze Westerse samenleving verachten.
![]() |
![]() |
#16 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Bart.L |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Voor mij mag hij staten oprichten zoveel hij wilt, maar niet in Vlaanderen ! Ik dacht namelijk dat in de Sahara ook nog plaats genoeg was... Het enige wat hen hier doet blijven, is ONS geld dat wij hen toestoppen... laat het tij keren, en zet ze zonder... kijken hoelang ze blijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() enige zinnige commentaar op de uitlatingen van één van uw vriendjes ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Zou Minister Verhofstadt zijn verklaringen over de "ondergrondse islamistische terreurgroeperingen" in België moetn herzien ?
2. Is dit een onderzoek(je) waard voor de "veiligheidsdiensten" ? 3. Is dit iets voor de staatsveiligheid ? Het was maar om te lachen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |