![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Peilingen door onze tot op de draad gepolitiseerde instellingen opgenomen, wat is het nut ervan?
Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 11 juli 2008 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() En nog maar eens een peiling. Ik vraag me af hoeveel respondenten ze hiervoor hebben ondervraagt?
Peiling: geen Vlaamse meerderheid meer Als er vandaag verkiezingen zouden zijn, zou de huidige federale coalitie geen meerderheid meer hebben aan Vlaamse kant. Dat moet blijken uit een peiling die Gazet van Antwerpen in haar weekendeditie publiceert. Het kartel CD&V/N-VA zou op 23 procent stranden of zo'n 7 procent minder dan bij de verkiezingen van 10 juni 2007. Open Vld is met 20,8 procent de tweede partij van Vlaanderen, Vlaams Belang haalt 18,1 procent en sp.a-VlaamsProgressieven 16,5 procent. Lijst Dedecker maakt een grote sprong naar 13 procent. Groen! sluit met 6,5 procent de rij. (belga/vsv)
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn beroepsactiviteiten spelen zich af in de exact academische context.
Ik ben bijgevolg beschaamd als ik vereenzelvigd wordt met hetgeen onze regimepers "academisch" noemt. Ik ben daarenboven ook beschaamd tot een volk te behoren waar de proteststem tegen de door Thevissen aangehaalde perversiteiten van onze media en hun verpolitiseerde academici steevast als extreem rechts wordt gelabeld. Ik ben hoogst gefrustreeerd dat er nauwelijks een niche in onze media bestaat waar zulk een proteststem op een gefundeerde wijze aan bod kan komen. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat mijn frustratie niet de permissie wegdraagt van een academische meerderheid.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 juli 2008 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() [quote=maarte;3559159]En nog maar eens een peiling. Ik vraag me af hoeveel respondenten ze hiervoor hebben ondervraagt?
Peiling: geen Vlaamse meerderheid meer Als er vandaag verkiezingen zouden zijn, zou de huidige federale coalitie geen meerderheid meer hebben aan Vlaamse kant. Dat moet blijken uit een peiling die Gazet van Antwerpen in haar weekendeditie publiceert. Het kartel CD&V/N-VA zou op 23 procent stranden of zo'n 7 procent minder dan bij de verkiezingen van 10 juni 2007. Open Vld is met 20,8 procent de tweede partij van Vlaanderen, Vlaams Belang haalt 18,1 procent en sp.a-VlaamsProgressieven 16,5 procent. Lijst Dedecker maakt een grote sprong naar 13 procent. Groen! sluit met 6,5 procent de rij. (belga/vsv)[/QUOTE Ze hebben schijnbaar minder en minder geld voor deze fantasiekes. Op de site van LDH lees ik dat deze peiling gehouden werd onder 523 vlamingen. Maar klasseren bij al die andere peilingen zeker en afwachten wat het volgend jaar echt wordt ![]() |
![]() |
![]() |