![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Overleeft het kartel tot de Vlaamse Verkiezingen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 50,00% |
Ik denk van wel |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
Ik denk van niet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() overleeft het kartel deze politieke woelige tijden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet het niet
Ik heb echt geen idee welke stoten sommige partijen gaan uithalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() de regering is gevallen , net voor het kartel zou vallen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() hoe bedoeld U?
Ik heb daarstraks nog 10 minuten naar het laat avodn nieuws op VRT gekeken... Het zag er eerder naar uit dat het kartel ging vallen dan de regering hoor? U doet al alsof de regering zou gevallen zijn... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() omg, ge hebt gelijk
da gaat nogal wa geven in binnen én buitenland ik denk dat dit het begin van het einde is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Alsjeblieft ![]() edit: rats, je was me voor.
"Als je een Vlaming voor zijn kont schopt prijst hij de kwaliteit van je schoenen en apprecieert hij dat je beenreflex soepel is gebleven." ronduit.sleezer.be Laatst gewijzigd door Weerbarstig! : 15 juli 2008 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag is evenwel nog steeds of de koning dat ontslag (onder voorbehoud dat meer is dan een gerucht...) wel zal aanvaarden. Sedert de verkiezingen is men in het paleis nogal creatief geweest om allerlei merkwaardige kronkeloplossingen naar voor te schuiven. Wie zegt dat dit nu ook niet gebeurt...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
was wel ff schrikken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() het kartel kan nu misschien overeind blijven
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Hopelijk blijft het overeind, dan ziet het er leuk uit bij de verkiezingen... alhoewel ik eerlijk gezegd wat moeite heb, op 9 juni 2007 moesten we naar de stembus.. ondertussen is het 15 juli 2008, zijn we daarvoor perse moeten gaan stemmen? En ministers geven kabinetten toch werk als ik het me herinner.. de meesten zijn daar ondertussen vertrokken, maar degene die gebleven zijn zijn wel verder betaald.. maar voor welk werk ?
Dit zijn toestanden die gewoon niet kunnen door het constante "non" gedrag van onze zuiderburen is België zelfs hot news op cnn.com check maar eens we zijn een "top story" Het ergste van alles is nog dat dat stuk koning te arrogant is om een ontslag te aanvaarden daar kots ik helemaal op.. een jaar lang ligt een land in een politieke puinhoop. En als iemand het hem dan duidelijk maakt met een politieke zelfmoord (aka Leterme die z'n ontslag gegeven heeft) zegt ie.. laten we afwachten.
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, nee.
Als er al iets splitst, zal het de CD&V zelf zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je onderschat de Vlaamse kant van de CD&V en de basis, die gisteren duidelijk maakte dat dit akkoord totaal onvoldoende is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |