![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Jezus-film leidt tot inkeer - 30/03/2004
OSLO - ,,The passion of Christ'', de omstreden film van Mel Gibson over de laatste uren van Jezus, heeft een Noorse man ertoe gebracht een misdaad op te biechten. Afgelopen weekeinde stapte de 41-jarige Johnny Olsen, een Noor met een neonazi-verleden, bij de politie van Oslo binnen om te bekennen dat hij in 1994 en 1995 aanslagen gepleegd had op een clubhuis van linkse jongeren. Niemand raakte daarbij gewond. Olsen, die als tiener een moord heeft gepleegd en daar twaalf jaar voor heeft gezeten, zei dat de film van Gibson hem ertoe had bewogen de aanslagen toe te geven. Toen hij maandag werd voorgeleid zei hij met verstikte stem ,,Jezus leeft. Ik wend me af van mijn neonazi-verleden. Olsen wordt waarschijnlijk berecht wegens brandstichting. Omdat hij bekend heeft en bovendien de politie een illegale wapenopslagplaats heeft aangewezen, wordt verwacht dat hij een lage straf zal krijgen. Ook in Texas zorgde ,,The passion of Christ'' voor inkeer. De 21-jarige Dan Leach heeft na het zien van de film bekend in januari zijn vriendin te hebben vermoord. Justitie had al geconcludeerd dat het meisje zelfmoord had gepleegd. 8) Er is nog hoop ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ik begin ook schrik te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() zou er in die film een subliminale boodschap verwerkt zijn .? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik ga al zeker nie zien. Stelde voor dat ik zelf mijn misdaden ga opbiechten zeg..., of mijne genocide op de mierenbevolking vorig jaar...,
om maar te zwijgen van de eend die ik ooit eens heb geschept tijdens het rijden met mijnen auto.. 'k hem toen vluchtmisdrijf gepleegd. Wel gek maar niet zot. neeje zenne ik ga niet kijken en dan mijn misdaden opbiechten. Ne vent moet weten wanneer hij moet zwijgen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dat zal van zijne niha afhangen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat jammer dat de meeste van die "linkse" jongeren niet zoveel op hun kerfstok hebben zitten, hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Naar het schijnt gaan de Paarsen,Groenen en Sp.a zich ook gaan aangeven voor hun zonden.Den Bleiter niet,die vergeeft zichzelf en op voorhand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ooit eens een linkse neo-nazi tegengekomen. dat was pas triestig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
De titel van dit onderwerp is "rechtse neo-nazi". Ikvraag me dus af of er ook linkse neo-nazis zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |