![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan al diegenen die hier steeds de mond vol hebben van de zo noodzakelijke solidariteit met Wallonië, maar ook aan alle anderen.
Misschien uw solidariteit betuigen aan zij die uw solidariteit hard nodig hebben en veel minder fortuinlijk zijn in het leven... Laatst gewijzigd door Garry : 18 juli 2008 om 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Tijd is niet veraf meer dat de rijken solidair zullen mogen zijn met de helft van de bevolking.Die staat aan de rand van de afgrond.
Het zijn juist diegenen die altijd solidair moeten zijn met de rest van de wereld.Wat een kloteland aub. Bodemloze putten vullen in Congo voor Kabila zijn kostuums van Armani.Ontwikkelingsprojecten in India,dat nota bene op de wereldlijst staat van een der rijkste landen te zijn,en ga zo maar verder... Rioleringen aanleggen in Roemenië,binst er hier tientallen mensen gans hun inboedel verliezen door overstromingen,wegens slechte afvoer.... Tis te hopen dat ik eens een groot lot zal winnen,geen seconde blijf ik hier nog,adios de Muppet Show. Er gaat geen maand voorbij zonder ook maar één of andere taks of factuur te betalen,altijd maar betalen... Laatst gewijzigd door Gargamel : 18 juli 2008 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nokia kuist zijn schup af in Bochum (Duitsland) en investeert zwaar in Roemenië momenteel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Van solidariteit ken ik drie soorten.
1. solidariteit met gezin, familie, vrienden. Je pringt voor ze in de bres. 2. solidariteit dmv. verzekering (ziekenfonds b.v.) 3. solidariteit opgelegd door de overheid. Dat laatste is geen echte solidariteit en zal hen die solidair moeten zijn, tegen de haren instrijken. Als ik lees dat een deel van mijn belastinggeld gebruikt wordt voor ontwikkelingshulp in casu het verstrekken van zonnebrandolie aan albino-negers in Afrika, dan moet ik even zuchten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie post 1 Bestandstype: doc Open Uw Hart.doc Laatst gewijzigd door Garry : 18 juli 2008 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 18 juli 2008 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |